Mode & Beauty alle pijlers

tijdelijke tattoo Indianen thema

10-02-2020 14:20 54 berichten
Misschien niet onder de juiste pijler!

Ik ben opzoek naar tijdelijke tattoo plaatjes (geen Henna) wat ik bij een indianen outfit zou kunnen matchen (carnaval;) )

via ali enz wil ik niet bestellen omdat ik niet zeker weet of het dan optijd aankomt.

wie heeft er tips waar ik deze kan halen..... Carnavals winkel heb ik gekeken maar daar was niet wat ik zocht qua thema.

Al vast bedankt!

Alaaf
Nou schaam je Boterhammie.
Mijn pakje schijnt ook al niet door de beugel te kunnen.
Is sinds deze editie van Viva ook ineens helemaal fout.
Afbeelding
Afbeelding
Alaaf :jump: :jump: :jump:
Het is misschien wel vervelend om zo aangevallen te worden ineens op zo'n topic, maar ik zou toch ook wat willen toevoegen. Ik hoop dat je er over na zou willen denken. Er zijn wel degelijk native Americans die hebben aangegeven aanstoot te nemen aan dit soort verkleedpartijen, dus jouw opmerking gaat wat dat betreft niet op. Veel native Americans zijn stelselmatig onderdrukt en uitgemoord, hun cultuur afgenomen en de kop ingedrukt, om dan te zien dat hun eigen cultuur wordt gebruikt voor dat soort feestjes.. dat is pijnlijk. Een hoofdband bijvoorbeeld is voor een native american ook ontzettend belangrijk en heilig en elke gekke henkie hier kan hem kopen en opzetten. En natuurlijk identificeer je jezelf niet met de onderdrukkers, maar sinds ik me in het onderwerp heb verdiept, vind ik er een bittere nasmaak aanzitten, ook als buitenstaander. Ik hoop dat je zo een beetje begrijpt waar de andere reacties vandaan komen.
Daar heeft TO dikke schijt aan, in haar durp wonen geen Indianen zegt ze dus who cares

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven