Mode & Beauty alle pijlers

Tips gevraagd voor kleding bruiloft

15-02-2011 20:58 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb voor een bruiloft in april een mooie tuniek gekocht. Was er meteen verliefd op, mooie soepel vallende stof maar nu komt het.. het is een halter tuniek. Mn armen zijn dus bloot, ik denk dat dit voor april vrij koud zal zijn. Hoewel we natuurlijk wel veel binnen zitten.

Maar wat kan ik er nou op kopen voor als we buiten lopen/wachten? Een blazer is geen gezicht, dat staat heel propperig. Een omslag doek of brede shawl dacht ik dan.. mmaar staat dat wel? Was bij de Hema geweest maar daar hebben ze alleen maar gebreide met een kabel patroon en ook nog eens in de verkeerde kleur

Alvast bedankt voor de tips.

Ik kan helaas geen foto vinden van het tuniekje, dat was natuurlijk wel iets makkelijker geweest :-)
Het is zo'n haltermodel in ieder geval. (Weet niet hoe je plaatjes moet plakken dus dan maar even een linkje)

http://boeken.blog.nl/act ... presenteert-model-secrets
Hema lijkt me ook niet echt de zaak voor een brede keuze in chique omslagdoeken. Daarvoor zou ik eerder voor naar de bijenkorf of misschien de v&d gaan, maar waarschijnlijk naar een lokale accessoirewinkel. Kan trouwens nog wel best fris zijn in april, alleen een omslagdoek.
Ja, ik denk ook dat het best fris is, kiezen op elkaar dan maar haha..

VD is inderdaad een goeie stom dat ik daar niet aan gedacht heb, ik ga meteen even kijken of ze wat online hebben.
Bolero?
668, the neighbour of the Beast
Ik zie geen tuniek hoor..

Of bedoel je dat kleine plaatje van Yfke?
Welke kleur is ju tuniek?

Je kunt ook mooie Shawls etc kopen bij "3e wereldwinkels" (hoe heten die tegenwoordig?)

Mooie batiks etc
Wordt een bolero ook niet te propperig dan? (Ik heb vrij grote borsten)

Zou zoiets kunnen of staat dat armoedig:

http://www.vd.nl/accessoi ... rom=overview#omschrijving
ik zie nu de andere reacties pas,

De ondertoon is zwart (zijde achtige stof) maar er zit een prachtige print op van bloemen. Groen, beetje roze, beetje aqua, echt heel mooi
quote:Snoekkie schreef op 15 februari 2011 @ 21:18:

Wordt een bolero ook niet te propperig dan? (Ik heb vrij grote borsten)

Zou zoiets kunnen of staat dat armoedig:

Als het de goede kleur is niet.
Ja, dat kleine plaatje van Yfke, ik wilde ermee laten zien wat voor soort halter zegmaar :-)
Ow ik dacht dat dat gewoon een Kol was en niet een halter..

Als je trouwens vrij grote borsten hebt, lijken ze optisch nog groter als je een kol aan hebt..

Bolero vind ik trouwens een goed idee!
oke, dan ga ik ook even online zoeken naar een model bolero wat erop kan. Wel moeilijk iets passends vinden vind ik.

Het moet gewoon snel lekker 20 graden worden ! :-D
Misschien iets van Didi of Steps? Niet echt heel chique winkels maar misschien is er in combinatie met je jurkje wel iets moois te vinden?
Bedoel je nu met een haltermodel dat de bovenkant van je rug bloot is? dus geen stof tussen hals/kol en rug? Dat is in mijn optiek een haltermodel. Daar kan een bolero juist mooi bij.

Het plaatje wat je hebt gepost is meer een mouwloos koltruitje. Vind ik een colbertje oid dan wat mooier op.
Als je grote borsten hebt, is zo'n col wel een goed idee dan?

En inderdaad niet naar de Hema voor zoiets. Ik zou het bij de Bijenkorf proberen.
http://www.proidee.nl/fas ... B74hnNRL5g6wehZguUXBEAoVS
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
http://www.qenxfashionforyou.nl/site.php?obj=5140
Als je persé in een winkel iets wilt kopen denk ik dat je bij V&D en de Bijenkorf meer kans hebt om te slagen dan bij de Hema.
Dan is het inderdaad een kol en geen halter, want mn rug is niet bloot.

Bedankt voor de linkjes.

Ik ga ook nog even verder speuren online en anders zaterdag de stad in.
Een halter is zeg maar alleen een 'bandje' in je nek, rug open. Met zo'n kol staat een mooi colbertje denk ik mooier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven