Mode & Beauty alle pijlers

Tips lak pumps

15-07-2020 08:27 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,

Ik heb nieuwe lak pumps, was er meteen verliefd op. Alleen doen ze verschrikkelijk veel pijn. In de winkel merkte ik dit nog niet maar als ik er 10 min. mee loop ben ik genoodzaakt om ze uit te doen.. ik heb al geprobeerd om ze 48u in de vriezer te laten met natte doeken maar geen verbetering..

Heeft iemand nog tips om deze wat soepeler te maken ? Het zijn peeptoes trouwens.

Dankje!!
Alle reacties Link kopieren
Wat voor materiaal is het, leer of kunststof?
Ik wil hier geen tekst (maar een leeg vak kan ik niet opslaan)
Ik vrees dat je kunststof schoenen hebt gekocht. Ik heb lakpumps van soepel materiaal en die lopen heerlijk. De prijs was er ook naar (100+ euro).
Alle reacties Link kopieren
Er bestaat spray om de schoenen iets op te rekken daar waar hij om de voet sluit. Is geen wondermiddel, dat niet. En even goed kijken, want de meeste zijn bedoeld voor leer.
Misschien kan de schoenmaker iets doen.
Alle reacties Link kopieren
Als het leer is, kun je ze nog wel een beetje uitlopen. Pantykousje vochtig maken, aantrekken en in huis wat met de schoenen aan rommelen. Eerst een kwartier, dan langzaam opbouwen.

Heb je goedkope, kunststof pumps gekocht, dan gaat het denk ik niet meer goed komen.
Alle reacties Link kopieren
Flomo schreef:
15-07-2020 10:37
Als het leer is, kun je ze nog wel een beetje uitlopen. Pantykousje vochtig maken, aantrekken en in huis wat met de schoenen aan rommelen. Eerst een kwartier, dan langzaam opbouwen.

Heb je goedkope, kunststof pumps gekocht, dan gaat het denk ik niet meer goed komen.
Ze hoeven natuurlijk niet per definitie goedkoop te zijn.
Maar kunststof manipuleren is wel vrij kansloos. Jammer TS.
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reacties, ik vrees inderdaad dat het kunststof is.. erg jammer maar lesje geleerd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven