Mode & Beauty alle pijlers

Tips shoppen en lunchen Eindhoven

30-04-2014 23:48 18 berichten
Volgende week ga ik een dagje shoppen in Eindhoven. De primark staat al op het programma en ik ga eens even voelen hoe de Clarks pumps lopen maar verder ben ik niet zo bekend daar en zoek dus tips qua boetiekjes, leuke straatjes, leuke winkeltjes met kinderkleding en een lekkere plek om te lunchen (liefst met een goede uitsmijter)

Dus kom maar op met die tips!

Owja, tips over goedkoop parkeren zijn ook welkom
Leuk winkeltje: Flying Tiger, in een zijstraatje bij de V&D. Hebben veel leuke hebbedingetjes en ook veel leuks voor kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Goedkoop parkeren kan op de parkeerplaatsen aan de Prof. Dr. Dorgelolaan, daar kost het 3.70 per dag. Is ongeveer vijf minuten lopen naar de stad (naast het KPN gebouw, station en tegenover de TU). Gratis parkeren kan in de buurt van de Zernikestraat (de wijk erachter) Vanaf daar loop je ongeveer tien minuten naar de stad.

Voor de wat apartere winkeltjes en eettentjes zou je op De Bergen kunnen kijken (Kleine en Grote Berg).
Dat parkeren ga ik even opzoeken! Thanx

Flying tiger ken ik, leuke winkel idd!
In het Piazza zitten leuke winkels, de Mexx, H&M, Zara, de Bijenkorf en de Esprit om er een paar te noemen. Als je voor de deur van de V&D staat naar rechts kijken en die straat inlopen, loop je er zo tegenaan.
quote:Desperate_Housewive schreef op 01 mei 2014 @ 07:50:

Dat parkeren ga ik even opzoeken! Thanx

Flying tiger ken ik, leuke winkel idd!

Heb even de exacte straatnaam opgezocht. Achter de Zernikestraat ligt de Rosa Manusstraat. Daar heb je een redelijk parkeerterrein (voor de paar bedrijven die er zitten) en dat is gratis parkeren (overal wel in die wijk trouwens). Maar dit is het handigste en het dichtste bij qua gratis parkeren.

Qua gratis parkeren kun je ook de straat Hemelrijken proberen maar daar is het vaak wat drukker.
Wij hebben vorig jaar heerlijk geluncht bij Usine.

Qua winkelen komt 't wel goed, dat loopt denk ik vanzelf. Vergeet de Polarn o pyret niet
Lunchen zou ik op de markt doen op een van terrasjes! Veel plezier!
quote:NYC schreef op 01 mei 2014 @ 08:31:

Wij hebben vorig jaar heerlijk geluncht bij Usine.

Qua winkelen komt 't wel goed, dat loopt denk ik vanzelf. Vergeet de Polarn o pyret niet

Zit er een polarn! Dat komt goed dan ja

Parkeerplaatsen ga ik even naar kijken wat het handigst is. Maar dat gaat wel goed komen met de plekken die nu genoemd zijn.

Piazza ken ik idd wel, daar zit nu primark schuin tegenover. Ik kwam vroeger regelmatig in eindhoven, maar de laatste jaren niet meer geweest.
P.o.p zit in de Heuvelgalerie, DH!
Ik had het al gezien idd! Ben benieuwd volgens mij zit hij hier in Utrecht ook, maar vind het net te ver lopen vanaf mijn werk in mijn pauze haha!
Misschien maar goed ook. Ik heb in de binnenstad van Utrecht gewerkt, niet goed voor je portemonnee (en de lijn)
quote:NYC schreef op 01 mei 2014 @ 13:38:

Misschien maar goed ook. Ik heb in de binnenstad van Utrecht gewerkt, niet goed voor je portemonnee (en de lijn) Vertel mij wat...de rekening slinkt idd goed als ik op mijn werk tijd heb om te shoppen
Usine heeft lekker eten inderdaad.

Wil je nog ergens iets drinken / borrelen, bij Publiek, op de markt tegenover de hele rij andere zaken is dan een aanrader, hebben heerlijke plankjes met allerlei lekkers.

Erlangs zit Queen of the south, leuke kledingboetiek. In een arm van de Heuvelgalerie zit Strictly Women, mooie kleding.

Veel plezier.
Oh, boetiek Elle, ook in de Heuvel is leuk. En zoals gezegd, in een zijstraat, langs de V&D zitten ook een paar leuke, wat aparte winkels.
Op de kleine berg en grote berg heb je een aantal boetieks en restaurantjes. Als je vanuit de Clarks en flying tiger verder doorloopt en de weg oversteekt ben je er.

Hou je van riviera maison: meteen na de flying tiger rechtsaf de winkelstraat in, winkel ligt naast het philipsmuseum.

In de winkelstraat waar primark ligt (h. Boexstraat) is een soort fancy wereldwinkel met gave woonspulletjes. In diezelfde straat heb je rechts een klein zijstraatje waar ook een winkeltje is met woonaccessoires.

Verheug je trouwens niet op de mexx in piazza, die is inmiddels weg.

Lunch: Ik vind de restaurants op de Markt dus echt niet gezellig om te zitten. Usine is leuk. Op de Kleine Berg zit een leuk bagelzaakje. En in de Kerkstraat zitten een paar leuke eetcafé's.
Bij queen of the south hebben ze idd best leuke kleding. Maar ik ben er 2x geweest (en iets gekocht) en beide keren zo onbeschoft behandeld door het personeel dat ik er nooit meer ben teruggekomen. Wat een arrogante trutten stonden daar zeg!
Bij Queen of the South hebben ze dure kleding zie ik op hun website. En heel veel bijzondere dingen zie ik er niet tussenstaan.

Zelf heb ik geen leuke ervaringen met eetcafé Movies.

Wel leuke ervaringen: lunchen bij De Bolle Boel (op het Stationsplein)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven