Mode & Beauty alle pijlers

Tips voor galajurk

20-12-2017 22:47 28 berichten
Dochter doet eindexamen en is op zoek naar een galajurk voor in mei. Budget 50-100 euro.
Al jurken gespot op ASOS.com maar het liefste passen we in de winkel. Geen echte galajurken winkel, dat vind ik veel te duur. Iemand tips waar je in Nederland (Randstad) kan slagen met dit budget en haar smaak (felle kleur, geen glitter, kort model, blote rug)
Alle reacties Link kopieren
MissDevil schreef:
20-12-2017 23:40
Honneloeloe in Amsterdam of Leiden, is misschien wel een optie.
Ik was vandaag daar in Amsterdam en ze hebben er een erg grote collectie, ook wat perfect past binnen het budget van TO's dochter. Heel leuke en mooie jurken, zowel kort als lang.

Robin ken ik ook, heb daar 2 jurken gekocht. Mijn ervaring is wel dat zij zich meer richten op het duurdere segment - boven de 200 euro. Wel heel fijn is dat ze je jurk naar wens aanpassen (bijv. innemen of inkorten)
Mrs-Stanton schreef:
21-12-2017 05:42
Dit is al gezegd maar niet op gereageerd. In Delft zit Goebes. 1000 soorten jurken in alle soorten, kleuren en maten. Echt een hele fijne winkel.
Blij dat er nog een fan is. En zulke fijne meiden/dames als personeel! Ik ga er altijd barstensvol zelfvertrouwen weg.
Tickel schreef:
21-12-2017 11:52
https://www.honneloeloe.nl/galajurken?c ... ct-catalog

Winkels in Leiden en Amsterdam

Afbeelding
Afbeelding
50-70 euro
ja, dat wilde ik ook net zeggen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven