Tips voor makeup en kleding
zaterdag 22 december 2012 om 16:07
Hoi dames,
Ik ben een man van 21 jaar en vind het interessant om mijzelf zo nu en dan als vrouw te verkleden en op te maken. Ik heb hierbij de bedoeling dit zo goed mogelijk te doen en er dus zo vrouwelijk mogelijk uit te zien. Echter mis ik de benodigde ervaring met makeup en heb ik volgens mij een slecht gevoel voor stijl.
Ik ben dan ook op zoek naar dames die mij willen adviseren en eventueel helpen hiermee. Echter wil ik voorkomen dat mijn directe omgeving hiervan weet en zou ik het dus graag bij Skype oid houden.
Ik hoop hier mensen te vinden die mij willen helpen.
Groet,
Justin
Ik ben een man van 21 jaar en vind het interessant om mijzelf zo nu en dan als vrouw te verkleden en op te maken. Ik heb hierbij de bedoeling dit zo goed mogelijk te doen en er dus zo vrouwelijk mogelijk uit te zien. Echter mis ik de benodigde ervaring met makeup en heb ik volgens mij een slecht gevoel voor stijl.
Ik ben dan ook op zoek naar dames die mij willen adviseren en eventueel helpen hiermee. Echter wil ik voorkomen dat mijn directe omgeving hiervan weet en zou ik het dus graag bij Skype oid houden.
Ik hoop hier mensen te vinden die mij willen helpen.
Groet,
Justin
zaterdag 22 december 2012 om 16:12
Hoi Justin, een tijdje geleden was er hier een man met dezelfde vraag, ik zal zo het topic voor je opzoeken als niemand me voor is.
Ik gebruik zelf niet zoveel make up dus daar kan ik je niet mee helpen denk ik. Via een andere forummer heb ik deze visagiste ontdekt op YouTube: Lisa Eldridge. Ik vind haar video's erg helder en haar looks zijn mooi en gevarieerd.
Ik gebruik zelf niet zoveel make up dus daar kan ik je niet mee helpen denk ik. Via een andere forummer heb ik deze visagiste ontdekt op YouTube: Lisa Eldridge. Ik vind haar video's erg helder en haar looks zijn mooi en gevarieerd.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
zaterdag 22 december 2012 om 16:14
Hier is het topic: Hulp gezocht: transformatie van man naar vrouw
Oh haha je had het al gezien.
Algemeen zou ik zeggen: houd het naturel. Zachte, warme kleuren, geen felle oogschaduw of harde lijnen. Voor je ogen kan je mascara en naturelle oogschaduw gebruiken, voor je lippen een balsem of gloss i.p.v. een felle lippenstift, om maar iets te noemen.
Ik weet natuurlijk niet hoe je eruit ziet, maar als je een erg mannelijk fysiek hebt, botst dat eerder met erg extravagant vrouwelijke kleding en make-up. Dan krijg je het dragqueeneffect. Niets mis mee natuurlijk, maar als je juist zo naturel mogelijk wilt overkomen dan is dat niet wat je wilt.
Oh haha je had het al gezien.
Algemeen zou ik zeggen: houd het naturel. Zachte, warme kleuren, geen felle oogschaduw of harde lijnen. Voor je ogen kan je mascara en naturelle oogschaduw gebruiken, voor je lippen een balsem of gloss i.p.v. een felle lippenstift, om maar iets te noemen.
Ik weet natuurlijk niet hoe je eruit ziet, maar als je een erg mannelijk fysiek hebt, botst dat eerder met erg extravagant vrouwelijke kleding en make-up. Dan krijg je het dragqueeneffect. Niets mis mee natuurlijk, maar als je juist zo naturel mogelijk wilt overkomen dan is dat niet wat je wilt.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
zaterdag 22 december 2012 om 16:25
zaterdag 22 december 2012 om 16:27
zaterdag 22 december 2012 om 16:30
Ik heb een vriend die zich voor feestjes graag als vrouw verkleed (inclusief natuurlijk ogende bh vulling en mooie, natuurlijke make up ed). Zijn problemen met als vrouw kleden en dergelijke waren gelukkig niet zijn trekken (hij is vrij androgyn) maar wel baardgroei en het niet hebben van een taille / heupen, zoals bij heel veel mannen het geval is. Hij scheerde zichzelf heel dicht op de huid de dag dat die zich ging verkleden en droeg een corset onder zijn kleding om toch die vrouwelijke waist-hip ratio te krijgen.
zaterdag 22 december 2012 om 16:32
zaterdag 22 december 2012 om 16:59
zaterdag 22 december 2012 om 17:44
http://www.youtube.com/watch?v=iMv8yqLpMvM
Gossmakeupartist is een mannelijke Youtube guru, van hem kan je ook veel leren.
ShivaQueenWorld ook maar is meer echte dragglooks geen echte meisjes looks.
Ik weet niet wat je liever hebt echte dragglooks of gewoon échte meisjes make up?
Gossmakeupartist is een mannelijke Youtube guru, van hem kan je ook veel leren.
ShivaQueenWorld ook maar is meer echte dragglooks geen echte meisjes looks.
Ik weet niet wat je liever hebt echte dragglooks of gewoon échte meisjes make up?
zaterdag 22 december 2012 om 18:26