Tips voor steil haar
zondag 26 juli 2009 om 18:10
Hallo allemaal!
Wie heeft er tips dat mn haar steil blijft zitten? Heb van mezelf krullen in mn haar (waar ik echt een hekel aan heb). Nu ben vrijdag naar de kapper geweest, die heeft het heel mooi geknipt en gesteild. Nu moet ik het toch echt zelf weer gaan wassen, en ik vroeg mij af of iemand de gouden tip heeft om het weer mooi steil te krijgen.. Ik gebruik hier wel altijd een stijltang voor... Maar toch gaat het na een halve dag komt er weer een slag in. Terwijl als ik naar de kapper ga het minimaal 2 dagen lang heel steil blijft zitten!
Alvast Bedankt!
Wie heeft er tips dat mn haar steil blijft zitten? Heb van mezelf krullen in mn haar (waar ik echt een hekel aan heb). Nu ben vrijdag naar de kapper geweest, die heeft het heel mooi geknipt en gesteild. Nu moet ik het toch echt zelf weer gaan wassen, en ik vroeg mij af of iemand de gouden tip heeft om het weer mooi steil te krijgen.. Ik gebruik hier wel altijd een stijltang voor... Maar toch gaat het na een halve dag komt er weer een slag in. Terwijl als ik naar de kapper ga het minimaal 2 dagen lang heel steil blijft zitten!
Alvast Bedankt!
In mij leeft een slank iemand. Maar ik kan haar gemakkelijk de baas met koekjes en chocola
zondag 26 juli 2009 om 19:44
Hebben ze bij de kapper geen haarproducten die je erin kunt smeren waardoor het beter blijft zitten?? Ik vraag altijd hoe het kan dat iets bij de kapper wél lukt terwijl ik dat zelf niet voor elkaar krijg. Dan legt de kapper mij uit welke producten hij heeft gebruikt en of het al dan niet zin heeft om dat ook thuis te doen. Zo heb ik nu standaard een aantal kappersproducten in de kast staan waarmee ik het effect van de kapper behoorlijk kan benaderen en soms zelfs evenaren.
maandag 27 juli 2009 om 10:20
Ik herken je probleem! Heb ook jaren lopen rommelen met mijn haar om het goed stijl te krijgen.
Bij mij werkt de combinatie Chi-stijltang (wel een dure aankoop maar is zijn geld meer dan waard--> echt heel veel verschil met anderer stijltangen) + ter bescherming de Chi Iron Guard spray. Voordat ik het met de stijltang stijl maak spuit ik dit erop. Het beschermd mijn haar maar laat het ook veel langer in model. Het zit zeker een aantal dagen helemaal goed.
Succes!
Bij mij werkt de combinatie Chi-stijltang (wel een dure aankoop maar is zijn geld meer dan waard--> echt heel veel verschil met anderer stijltangen) + ter bescherming de Chi Iron Guard spray. Voordat ik het met de stijltang stijl maak spuit ik dit erop. Het beschermd mijn haar maar laat het ook veel langer in model. Het zit zeker een aantal dagen helemaal goed.
Succes!
dinsdag 28 juli 2009 om 20:25
Ik denk dat ik die chi tang toch eens uit ga proberen... Maar toch ook informeren bij de kapper naar dat permanent stijlen... Is natuurlijk wel lekker makkelijk als je niet meer elke zondag (ofzo
) je haar in model moet proberenen te brengen! En weet je ook of met die chi tang je haar ook meerdere dagen in model blijft zitten? En waar is die te koop? heb jij ook krullen mik?
In mij leeft een slank iemand. Maar ik kan haar gemakkelijk de baas met koekjes en chocola