Tja, en nu.. vastzitten! :-(
zondag 13 juni 2010 om 14:56
zondag 13 juni 2010 om 14:58
zondag 13 juni 2010 om 14:59
Ga meer werken, evt bij je bijbaantje of nog een bijbaantje en zoek een huis. Antikraak wonen bv of misschien heeft een collega nog een kamer over in haar studentenhuis oid. In ieder geval raad ik je aan om bij zo'n instabiele relatie je in te schrijven bij woningbouwverenigingen in de buurt, zodat je indien nodig, snel aan de beurt bent voor een huurwoninkje.
zondag 13 juni 2010 om 15:03
Vivaeef, deze practische problemen, hoe moeilijk ook, mogen NOOIT een reden zijn, om je steeds weer te laten vernederen door je vriend.
Ik zou, zonder ruzie, hem voor eens en voor altijd aan zijn verstand brengen, dat als hij nog 1 keer zegt , "het is uit".
Dat het wat jou betreft dan ook uit is!.
Koffers pakken en wegwezen.
Voor je practische problemen heb ik geen oplossing, maar heus, als de nood het hoogst is, is redding altijd nabij.
Sterkte!
Ik zou, zonder ruzie, hem voor eens en voor altijd aan zijn verstand brengen, dat als hij nog 1 keer zegt , "het is uit".
Dat het wat jou betreft dan ook uit is!.
Koffers pakken en wegwezen.
Voor je practische problemen heb ik geen oplossing, maar heus, als de nood het hoogst is, is redding altijd nabij.
Sterkte!
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
zondag 13 juni 2010 om 15:12
Ik denk dat de meest praktische oplossing is om weer op kamers te gaan. Kies een niet te dure kamer, dan kun je makkelijk je eigen broek ophouden. Het lijkt je vreselijk om weer op kamers te gaan, maar het lijkt me veel erger om in jouw positie te zitten of afhankelijk te zijn worden van vrienden/ouders. Overigens snap ik wel dat het fijn was om een appartementje te hebben, maar voor iemand van 23 die net een HBO opleiding heeft afgerond en nog geen werk heeft lijkt me het heel logisch om op kamers te wonen.Woon je in een lastige stad qua kamers?
zondag 13 juni 2010 om 15:34
Samenvatting van de OP: TO heeft een vriend en woont daarmee samen, maar hij reageert op veel ruzies met 'ik maak het uit'. En dan komt hij daar vervolgens op terug. Maar TO kan geen kant op, ze kan niet bij ouders gaan wonen ivm werk, bij vrienden gaat niet want die zijn allemaal niet single.
En ze kan eigenlijk alleen materiële dingen verzinnen om niet bij hem weg te gaan. En net als nummerzoveel vind ik dat schokkend en een bijzonder slecht teken.
En ze kan eigenlijk alleen materiële dingen verzinnen om niet bij hem weg te gaan. En net als nummerzoveel vind ik dat schokkend en een bijzonder slecht teken.