Mode & Beauty alle pijlers

Toni & Guy

18-10-2009 19:49 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel zin om iets anders met mijn haar te doen,een ander model.Nou zijn er zoveel kappers maar niet elke kapper vind ik top knippen en kleuren .Nou zat ik te denken aan Toni &Guy erg prijzig zijn ze wel maar zijn ze ook goed wie heeft er ervaring met deze kappersketen,
Kom al jaren bij de Kinki kapper en ben bijna altijd tevreden. Zijn wel aan de prijs, maar niet zo duur als Toni & Guy. Vond m'n haar er, toen ik er geweest was ook nou niet echt veel beter zitten.
Een vriendin van mij is vaste klant bij Toni en Guy, moet zeggen dat zij er altijd mooi gekapt bij loopt. Wel pittig kort en toch heel vrouwelijk sexy.
Doen!
Ja hele goede kapper. Ik wou dat ik het geld had...
Zeker doen als je jezelf een nieuw kapsel aan wilt meten. Om dat dan vervolgens te onderhouden vind ik ze wel weer erg duur. Het ligt ook een beetje aan wie je knipt, de een is z´n geld echt waard en de ander is iets minder bijzonder.
2 x
quote:Superhuisvrouw schreef op 19 oktober 2009 @ 20:20:

En wie er goed knipt weet ik ook niet ,maar als de prijs 3 keer

zo duur is als een buurtkapper.Mag je ook wel verwachten denk ik dat ze heel goed zijn.Heb ondertussen even geinformeerd want ik moet er ook nog voor reizen.Maar alleen knippen en met de blower erover kost al tussen de 50-68 euro en dan nog komt er apart het kleuren eroverheen.Voor dat geld zijn er waarschijnlijk wel meer kwalitatief erg goede kappers,heb nou het idee dat je veel betaald voor de naam van Toni & Guy.a
Zeker een aanrader!
Hoor altijd dat Kinky zo goed knipt. Kun je daar nou ook naar toe als je een heel normaal, lees lang steil fijn en veel, kapsel hebt en dat ook zo wilt houden?

Dus puntjes en eventueel laagjes. Of is het alleen als je het wat extremer wilt?
Kinky is meer als je een dobbelsteen geknipt wil hebben op je hoofd.
Kinki is perfect als je bij andere kappers ondanks dat je zegt dat je het wild en zeker niet te mevrouwig wil hebben het resultaat toch te gelikt vindt! (ik spreek uit ervaring...)
Ik kom al jaren bij Toni & Guy en al jaren heel tevreden.

Het scheelt wel wie me knipt maar over het algemeen genomen zijn het hele goeie kappers.

Vooral als je eens iets anders met je haar wil, weten ze bij T&G heel goed wat wel en niet bij je past.
Ik heb een hele tijd model gezeten voor Tony & Guy. Dat kwam mij mooi uit, want ze zijn hartstikke duur en dat kon ik niet betalen, en ze hebben vaak modellen nodig. Iedereen die daar gaat werken moet namelijk de Tony & Guy-kapsels leren knippen.

Nadelen:

- je kiest zelf niet je kapsel, je gaat wel akkoord met een bepaalde stijl en je weet van te voren echt wel wat ze gaan doen, ik ben er nooit verknipt vandaan gekomen

- het duurt lang. Diegene is aan het leren en knipt letterlijk volgens een boekje, en er loopt iemand rond om het in de gaten te houden.

- ja kan niet laten verfen

Voordelen:

- gratis goed geknipt worden

Dit zijn dus mensen die al wel kappersopleiding hebben gehad, maar bij Tony & Guy moeten ze kennelijk nog een interne opleiding volgen. Misschien kan je kijken of er nog steeds modellen nodig zijn, als je het eens wilt proberen maar er niet meteen een bak geld aan wilt uitgeven.
I only get one shot at life - so I shoot to kill

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven