topic gezocht
maandag 28 mei 2012 om 22:31
Hallo,
Een tijdje geleden (maand of 6? 7?) was er hier een topic van iemand die zich afvroeg hoe wij ons opsmukken/aankleden/opkleden als we buitenhuis gaan, of we wel eens met coupe "vogelnest" buiten komen, in huispak snel naar de bakker gaan, nog durven buiten komen als we vette haren hebben... (ik kan me zoiets herinneren, of het leek er toch op...)
Weet iemand nog welk topic ik bedoel?
Heb de zoekfunctie wel geprobeerd maar kan hem niet vinden.
Anyone?
Thanx!
Een tijdje geleden (maand of 6? 7?) was er hier een topic van iemand die zich afvroeg hoe wij ons opsmukken/aankleden/opkleden als we buitenhuis gaan, of we wel eens met coupe "vogelnest" buiten komen, in huispak snel naar de bakker gaan, nog durven buiten komen als we vette haren hebben... (ik kan me zoiets herinneren, of het leek er toch op...)
Weet iemand nog welk topic ik bedoel?
Heb de zoekfunctie wel geprobeerd maar kan hem niet vinden.
Anyone?
Thanx!
maandag 28 mei 2012 om 22:45
maandag 28 mei 2012 om 22:48
Hier
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 28 mei 2012 om 22:59
Oh ja! Ze opende het topic midden in de nacht. Ze zat toen in de auto voor die kroeg in haar jogging outfitje geloof ik. Ik dacht dat er uiteindelijk een vriendelijke meneer (die zijn hondje uit liet) naar binnen is gelopen om haar vriend te waarschuwen dat ze voor de kroeg stond .
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 28 mei 2012 om 23:02
Ja, zoiets was het Enn. Heel geinig (om te lezen dan).
Kon me ook helemaal inleven toen, heb dat ook wel 's gedacht. Dan ging ik het kind van een broer of zus (of destijds mijn vriend) ophalen bij het uitgaan. En dan zat ik al in pyjama met mijn haar op half elf. Gauw badslippers aan en jas eroverheen, hopende dat je niet aangehouden wordt ofzo.
maandag 28 mei 2012 om 23:09
Molly heb jij daar gereageerd? Als je net op het forum was moet de topictitel dus in jouw beginposts staan. Ik heb net geprobeerd om te zoeken maar ik heb er echt teveel.
maandag 28 mei 2012 om 23:14
JAAAAAAAAAAA !
maandag 28 mei 2012 om 23:15
Ik was benieuwd, heb gegoogled op 'Viva forum vriend ophalen kroeg':
http://mobiel.viva.nl/for ... xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
http://mobiel.viva.nl/for ... xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx