Mode & Beauty alle pijlers

topic gezocht

28-05-2012 22:31 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Een tijdje geleden (maand of 6? 7?) was er hier een topic van iemand die zich afvroeg hoe wij ons opsmukken/aankleden/opkleden als we buitenhuis gaan, of we wel eens met coupe "vogelnest" buiten komen, in huispak snel naar de bakker gaan, nog durven buiten komen als we vette haren hebben... (ik kan me zoiets herinneren, of het leek er toch op...)

Weet iemand nog welk topic ik bedoel?

Heb de zoekfunctie wel geprobeerd maar kan hem niet vinden.

Anyone?

Thanx!
Heb je er toen ook in gereageerd ?

In dat geval kun je onder het vergrootglas onder je naam nog zoeken.
Ja ik kan me hem herinneren, maar hoe hij heette..? Al sla je me dood! X-D
Ik zoek even ik heb er in gereageerd geloof ik.
Volgens mij was dat een oud topic van Djoels, : Mam is dat een zwerver? o.i.d.
O ja die ja! Ik kan m niet vinden in m'n lijst en zit mobiel...
'Mam, is dat een zwerver?' vroeg ze en ze wees naar mij
Djoels en zwerver
Ha, die dus...
Wat is je maximale slobber gehalte, voor je geupt onder mode.
Was dat niet een topic n.a.v. het topic van die forummer die met coupe windhoos en in joggingpak haar vriend ging ophalen uit de kroeg en de auto niet uit durfde?

Dát was in ieder geval heel grappig. :-d En toen ontstond er (wat ik me meen te herinneren) dat topic.
Ik was mosterd. :-P
Was idd een grappig verhaal Molly :)
fantastissima schreef op 28 mei 2012 @ 22:46:

Wat is je maximale slobber gehalte, voor je geupt onder mode.
Hier
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
fantastissima schreef op 28 mei 2012 @ 22:47:

Was idd een grappig verhaal Molly :)
Welke forummer was dat ook alweer? Kan iemand zich dat nog herinneren? Ik was toen nog niet zolang op het forum, dus heb het nooit onthouden. Maar dat verhaal wel, haha.
molly74 schreef op 28 mei 2012 @ 22:54:

[...]

Welke forummer was dat ook alweer? Kan iemand zich dat nog herinneren? Ik was toen nog niet zolang op het forum, dus heb het nooit onthouden. Maar dat verhaal wel, haha.
Oh ja! Ze opende het topic midden in de nacht. Ze zat toen in de auto voor die kroeg in haar jogging outfitje geloof ik. Ik dacht dat er uiteindelijk een vriendelijke meneer (die zijn hondje uit liet) naar binnen is gelopen om haar vriend te waarschuwen dat ze voor de kroeg stond .
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ja, zoiets was het Enn. Heel geinig (om te lezen dan). ;-) Kon me ook helemaal inleven toen, heb dat ook wel 's gedacht. Dan ging ik het kind van een broer of zus (of destijds mijn vriend) ophalen bij het uitgaan. En dan zat ik al in pyjama met mijn haar op half elf. Gauw badslippers aan en jas eroverheen, hopende dat je niet aangehouden wordt ofzo. :-P
Klopt Molly, dat was een heerlijk meeleestopic!

Ze kreeg allemaal adviezen haha.

Wat erg dat ik niet meer weet hoe het afliep..
O Enn, je hebt gelijk! Ze hoefde zelf de auto niet uit toen.
Molly heb jij daar gereageerd? Als je net op het forum was moet de topictitel dus in jouw beginposts staan. Ik heb net geprobeerd om te zoeken maar ik heb er echt teveel.
Ik kan m ook niet vinden, zal wel verwijderd zijn?
JAAAAAAAAAAA !
Ik was benieuwd, heb gegoogled op 'Viva forum vriend ophalen kroeg':

http://mobiel.viva.nl/for ... xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Sorry, was te laat zie ik.
Thanx!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven