Transparante mascara
zaterdag 19 september 2020 om 15:10
Hallo,
Heeft een forumster hier ervaring met transparante mascara?
Ik vind zwarte mascara mij een te harde uitstraling geven en er blijft altijd een zwart randje achter op mijn onderste ooglid na gebruik van zwarte mascara
Daarom mijn vraag of transparante mascara ook iets voor je wimpers doet zonder dat het je een harde uitstraling geeft.
Mijn wimpers zijn donker dus ik dacht dat transparante mascara dan misschien een extra boost geeft of modelleert.
xoxo
Heeft een forumster hier ervaring met transparante mascara?
Ik vind zwarte mascara mij een te harde uitstraling geven en er blijft altijd een zwart randje achter op mijn onderste ooglid na gebruik van zwarte mascara
Daarom mijn vraag of transparante mascara ook iets voor je wimpers doet zonder dat het je een harde uitstraling geeft.
Mijn wimpers zijn donker dus ik dacht dat transparante mascara dan misschien een extra boost geeft of modelleert.
xoxo
zaterdag 19 september 2020 om 15:12
Ik heb nog nooit van transparante mascara gehoord dus ik heb geen idee, maar kun je geen bruine mascara gebruiken? Dat is minder hard. Daarnaast heb ik ook altijd een zwart randje nadat ik de mascara op heb gedaan (maar dan op mijn bovenste ooglid) en dat haal ik altijd weg met make-up remover.
“We should make no mistake. Without concerted actions, the next generation will be roasted, toasted, fried and grilled.” - Christine Lagarde, IMF
zaterdag 19 september 2020 om 15:24
Geeft de transparante mascara je wimpers dan iets extra's zoals een open look?whitewolves schreef: ↑19-09-2020 15:16Als zwart te hard is, kan je ook bruin gebruiken.
Zelf heb ik een transparante liggen maar die gebruik ik alleen om mijn wimpers voller te laten lijken.
zaterdag 19 september 2020 om 15:35
Het kleeft wat meer samen, voor mijn gevoel. Wat bedoel je met een open look?Henk-en-Roelie schreef: ↑19-09-2020 15:24Geeft de transparante mascara je wimpers dan iets extra's zoals een open look?![]()
zaterdag 19 september 2020 om 15:55
Het bestaat schijnbaar toch wel :
https://www.kruidvat.nl/catrice-lash-br ... /p/2561903
En op Ali kan je er ook bestellen.
https://www.kruidvat.nl/catrice-lash-br ... /p/2561903
En op Ali kan je er ook bestellen.
zaterdag 19 september 2020 om 16:26
Ik heb deze van dr. Hauschka. Ik vind em okay voor de wenkbrauwen maar niet genoeg 'body' hebben als mascara:
https://www.drhauschka.nl/natuurlijke-c ... brow-lash/
https://www.drhauschka.nl/natuurlijke-c ... brow-lash/
zaterdag 19 september 2020 om 16:30
Een open blik.whitewolves schreef: ↑19-09-2020 15:35Het kleeft wat meer samen, voor mijn gevoel. Wat bedoel je met een open look?
zaterdag 19 september 2020 om 16:31
zaterdag 19 september 2020 om 19:20
Bruin pakt prima op zwart.Henk-en-Roelie schreef: ↑19-09-2020 15:23Ik heb donkere wimpers van mezelf tegen het zwart aan maar met mascara wordt dat op de een of andere manier té geaccentueerd. Denk dat bruin niet echt pakt op natuurlijke zwarte wimpers.
zaterdag 19 september 2020 om 19:45
zaterdag 19 september 2020 om 19:56
Heb wel even moeten oefenen maar wimperkruller maakt hier wel echt een verschil voor de open blik, omdat mijn wimpers wel lang zijn maar wat meer omhoog mogen.
Maar met een laagje blijft de krul wel stuk beter zitten, de uiterste puntjes van mijn wimpers zijn niet zo donker als de rest dus als daar bruine mascara overheen gaat zeker minder harde look.
Maar met een laagje blijft de krul wel stuk beter zitten, de uiterste puntjes van mijn wimpers zijn niet zo donker als de rest dus als daar bruine mascara overheen gaat zeker minder harde look.
dinsdag 22 september 2020 om 11:30
Dit idd, de uiteinden zijn lichter, ik heb ook zwarte wimpers maar door mascara lijken ze langer omdat dan ook de puntjes zwart zijn.Lillian_ schreef: ↑19-09-2020 19:56Heb wel even moeten oefenen maar wimperkruller maakt hier wel echt een verschil voor de open blik, omdat mijn wimpers wel lang zijn maar wat meer omhoog mogen.
dinsdag 22 september 2020 om 14:40