Mode & Beauty alle pijlers

Trillende mascara?

04-12-2009 15:24 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand die al geprobeerd?

Ben benieuwd of dat wat is... stond ook een advertentie in het krantje van kruidvat en zie hier op viva ook een banner staan.

Maar vraag me af of iemand die al geprobeerd heeft?
ALs in: dan hoed je zelf je hand niet te bewegen??
Haha idd... wat ik zelf wel altijd doe, is mijn hand een beetje schudden terwijl ik mascara aanbreng zodat mijn wimpers niet aan elkaar kleven.

Maar ik vraag me af of iemand hem al gebruikt heeft, ik kan me niet voorstellen dat het echt dé ontdekking is ;)
Nee, is zo'n mascara stick met dubbel functie.. mascara en tegelijk ook onopvallende vibo voor in je handtas.. ;)
Ik heb hem,hij is wel fijn alleen moet je tijdens het opbrengen gelijk het knopje in blijven houden waardoor ik alleen de uiteinde vast heb en normaal houd ik hem in het midden vast,vind ik dus erg vervelend.
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
gutteguttegut. Ik hoop dat ze nog iets bedenken dat mijn kont kan afvegen.
emaille
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
quote:boogje schreef op 04 december 2009 @ 15:28:

Nee, is zo'n mascara stick met dubbel functie.. mascara en tegelijk ook onopvallende vibo voor in je handtas.. ;)Hmmm, ik zie een zwarte variant aankomen van het glitterpoesverhaal.
Ik zag die reclame en dacht echt; hahaha wat een onzin, wie kóópt dat??!
quote:emaille schreef op 04 december 2009 @ 15:41:

gutteguttegut. Ik hoop dat ze nog iets bedenken dat mijn kont kan afvegen.Trillend?
quote:esra schreef op 04 december 2009 @ 15:32:

Ik heb hem,hij is wel fijn alleen moet je tijdens het opbrengen gelijk het knopje in blijven houden waardoor ik alleen de uiteinde vast heb en normaal houd ik hem in het midden vast,vind ik dus erg vervelend.Oh lekker handig, zeker bedacht door een man
Ik heb die van Lancôme, inderdaad moet je knopje ingedrukt houden, maar... mijn wimpers worden echt veel langer door die mascara, snap niet hoe het werkt, het werkt!
quote:s0ezy schreef op 04 december 2009 @ 15:47:

[...]

Trillend?
Mwah, ik heb 'm. Maar voor mij is het gewoon een mascara, doet niet meer of minder dan m'n vorige, of die daarvoor. Hij trilt ook vooral in het handvat, en veel minder in het borsteltje, je ziet het borsteltje ook niet bewegen, je voelt het dan weer wel..
lekker...kunnen je wimpers het ook eens ervaren wat het is om een orgasme te krijgen

because they're worth it....
Na het succes van de trillende scheermesjes........

Ach ze weten van gekkigheid niets meer te verzinnen. Onzinnig lijkt me, zelfs gevaarlijk vanwege uitschieten :P
quote:s0ezy schreef op 04 december 2009 @ 15:47:

[...]

Trillend? Uiteraard, want tegen die tijd is waarschijnlijk ontdekt dat je trillend veel meer uitwerpselen wegkrijgt.
is zeker een aanrader ik heb hem! het scheid je wimpers heel mooi waardoor het lijk of je meer wimpers heb en totaal geen klonten of aan elkaar klevende wimpers ik vind hem de beste en ik hem zeker een grote collectie mascara's!
ik heb de tril mascara van L'ancome en ben er hartstikke tevreden mee. Geen klonterwimpers en ze zijn mooi lang als ik klaar ben met opbrengen.
En met je hand alleen lukte het echt niet..?
quote:emaille schreef op 04 december 2009 @ 15:41:

gutteguttegut. Ik hoop dat ze nog iets bedenken dat mijn kont kan afvegen.Whaha misschien een trillende wc-rol op een houdertje waar je dan met je * op moet gaan zitten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven