Mode & Beauty alle pijlers

Trouwpak suitsupply

01-12-2016 11:11 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Ik heb van iemand de tip gekregen om een trouwpak (op maat, voor een man) te kopen bij Suit Supply en dan specifiek in Amsterdam omdat ze daar heel veel keuze hebben (stoffen, kleuren, knopen, etc etc).

Heeft iemand hier ervaring mee? Is Suit Supply in Amsterdam inderdaad een goed adres voor een trouwpak? Prijs kwaliteit in orde?

Heeft iemand tips voor een goed betaalbaar (goede prijs kwaliteit) alternatief?

Bedankt alvast.
Heeft man in kwestie een afwijkende maat dat het tailored moet?

Suit supply vind ik zelf een verschrikkelijke winkel, slechte service.
Tvp
Geen ervaring met Suit Supply in Amsterdam, wel elders, en ik vind het een prima zaak om een pak te kopen voor een redelijke prijs. Geen ervaring met tailored trouwens, wel met een confectiepak ter plekke aanpassen, en dan kan er heel veel.

Waarom wil je het op maat laten maken?
Manlief koopt zijn pakken bij Gents (voorheen kostuumoutlet):

http://gents.nl/winkels

Zitten door heel NL met vestigingen. Man kan er altijd wel slagen voor betaalbare prijzen.
quote:Anouscha schreef op 01 december 2016 @ 11:13:

Heeft man in kwestie een afwijkende maat dat het tailored moet?

Moet de man een afwijkende maat hebben om een voorkeur te hebben voor een maatpak? Iets wat echt voor jou gemaakt is, zit toch altijd beter dan een confectiepak?

Overigens heeft mijn man altijd goede ervaringen met Suitsupply. Heeft er, zeker vroeger, veel pakken gekocht (nu minder i.v.m. ander werk).
quote:borboletas schreef op 01 december 2016 @ 11:19:

[...]

Moet de man een afwijkende maat hebben om een voorkeur te hebben voor een maatpak? Iets wat echt voor jou gemaakt is, zit toch altijd beter dan een confectiepak?

Is wel handig om te weten, ze vraagt immers ook om alternatieven.
Wel ervaring, geen goede dus mijn maat pak komt ergens anders van dan uiteindelijk. Ik zou verder kijken dan Suitsupply.
WAt is het budget?
Na al die debiele reclames van ze zou ik mijn aanstaande voor het altaar laten staan als hij daar zijn pak gekocht zou hebben.

Hier goede ervaringen met de Society shop. Fijne service.
Suit supply ken ik uit mijn studententijd, onze bestuurspakken waren hele slechte kwaliteit.

Maar misschien hebben ze ook wel betere kwaliteit, geen idee...

Wij hadden confectiepakken die op maat worden aangepast.
Mijn man heeft zijn trouwpak bij de Tailor Mates gekocht. Tailor made dus en dat is zo veel mooier. Maar ik ken je budget natuurlijk niet
budget incl schoenen zou ik zeggen 1000 euro

man in kwestie heeft wel wat afwijkende maten maar vinden een maatpak sowieso veel mooier zitten.

dank voor input allen!
quote:Europe86 schreef op 01 december 2016 @ 11:53:

budget incl schoenen zou ik zeggen 1000 euro

man in kwestie heeft wel wat afwijkende maten maar vinden een maatpak sowieso veel mooier zitten.

dank voor input allen!Oger of Tip de Bruin als je naar A'dam gaat.
Vriend heeft moeilijke maat en is heel goed geholpen bij suitsupply. Mooi pak, staat heel goed en ze namen echt de tijd voor hem.
Ik hoor vooral veel wisselende verhalen en de nadruk dat locatie Amsterdam wel heel anders is dan in andere steden... veel groter, betere service etc etc.
quote:Star schreef op 01 december 2016 @ 12:04:

[...]

Oger of Tip de Bruin als je naar A'dam gaat.Ik zou zowel Oger, Tip als Suit afraden.... Romeyn in de Utrechtsestraat of Marc Smith zijn vele malen beter (zowel qua service als qua pakken).
Waarom in pak trouwen? Vindt hij dat mooi, draagt hij dat normaal gesproken ook?

Ik vind het zo'n uniform voor apen. Hou helemaal niet van mannen in pak, dus zeker niet op de bruiloft. Veel mensen doen dat omdat het zo hoort ofzo.

Maar als jouw man graag een pak draagt en jij het mooi vindt is het natuurlijk prima.
quote:Principe-Prinses schreef op 01 december 2016 @ 12:30:

Waarom in pak trouwen? Vindt hij dat mooi, draagt hij dat normaal gesproken ook?

Ik vind het zo'n uniform voor apen. Hou helemaal niet van mannen in pak, dus zeker niet op de bruiloft. Veel mensen doen dat omdat het zo hoort ofzo.

Maar als jouw man graag een pak draagt en jij het mooi vindt is het natuurlijk prima.Nieuwsgierig: staat jouw man dan in overhemd en spijkerbroek naast jou in je prinsessenjurk? Of heb jij dan ook een cocktailjurkje aan?
quote:RunningSuus schreef op 01 december 2016 @ 11:44:

Mijn man heeft zijn trouwpak bij de Tailor Mates gekocht. Tailor made dus en dat is zo veel mooier. Maar ik ken je budget natuurlijk niet Zijn pakken hier zo duur dan? Waar moet je een beetje aan denken voor een pak op maat?
Bij Roka in Haarlem hebben ze ook betaalbare trouwpakken. Erg mooi en goede kwaliteit en service. Daar wordt e.e.a. ook op maat gemaakt (maar ik weet niet of en hoeveel de extra kosten daarvoor zijn).
quote:draakje92 schreef op 01 december 2016 @ 12:55:

Bij Roka in Haarlem hebben ze ook betaalbare trouwpakken. Erg mooi en goede kwaliteit en service. Daar wordt e.e.a. ook op maat gemaakt (maar ik weet niet of en hoeveel de extra kosten daarvoor zijn).Daar zijn wij laatst geweest om te kijken, waardeloze winkel....
quote:ghostly41 schreef op 01 december 2016 @ 13:02:

[...]

Daar zijn wij laatst geweest om te kijken, waardeloze winkel....Grappig hoe ervaringen verschillen. Mijn man heeft zijn pak daar gekocht en was juist heel enthousiast.
quote:Principe-Prinses schreef op 01 december 2016 @ 12:30:

Maar als jouw man graag een pak draagt en jij het mooi vindt is het natuurlijk prima.Ik vind een pak juist ontzettend mooi staan. Ik hou helemaal niet van een spijkerbroek met sneakers, zelfs niet als gast op een bruiloft
quote:draakje92 schreef op 01 december 2016 @ 13:15:

[...]

Grappig hoe ervaringen verschillen. Mijn man heeft zijn pak daar gekocht en was juist heel enthousiast.Ligt eraan wat je gewend bent, mijn man koopt al jaren (maat)pakken en vond Roca een H&M zeg maar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven