tshirt van viva meisje
vrijdag 8 januari 2010 om 19:42
vrijdag 8 januari 2010 om 19:46
Nou BGB, ik kijk en schrijf wel eens op het topic van Leuk meisje op de achtergrond. Maar vele vinden daar juist die kleding NIET leuk. Denk ook wel vaak dat ik een ouwe lul moet zijn dat ik dit niet leuk vind, maar zeg nou zelf, 2 van die mislukte vale hartjes precies op je tepels. En verder is de rest ook mislukt. Daar wil toch niemand in lopen?
En dan nog dat geld. Wat een Godsvermogen. Wat iemand al zei, koop een shirt voor vijf euro op de markt en een stift. Ben je klaaar.
En dan nog dat geld. Wat een Godsvermogen. Wat iemand al zei, koop een shirt voor vijf euro op de markt en een stift. Ben je klaaar.
anoniem_10085 wijzigde dit bericht op 08-01-2010 19:48
Reden: vergeet een woordje
Reden: vergeet een woordje
% gewijzigd
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
vrijdag 8 januari 2010 om 20:00
vrijdag 8 januari 2010 om 20:24
vrijdag 8 januari 2010 om 20:45
quote:nieuwenick1 schreef op 08 januari 2010 @ 20:26:
Moet dat nu het Chanel logo voorstellen? Die twee gespiegelde C'tjes?
Gehehe; ik dacht dat het een shirt was wat die arme mensen die een vrijgezellenavond krijgen aan moesten met "Leuke" teksten op de achterkant, zoals; "pas op losgelaten vrijgezel" Offuh "kus me, morgen ben ik getrouwd" "laatste avond uit." Door de twee lullig ingekleurde hartjes en die c-tjes deden mij aan ringen denken
Dus dat ding kost 60 euro? Ik doe het voor 25, mag je zelf je kleurtje kiezen ook nog!
Moet dat nu het Chanel logo voorstellen? Die twee gespiegelde C'tjes?
Gehehe; ik dacht dat het een shirt was wat die arme mensen die een vrijgezellenavond krijgen aan moesten met "Leuke" teksten op de achterkant, zoals; "pas op losgelaten vrijgezel" Offuh "kus me, morgen ben ik getrouwd" "laatste avond uit." Door de twee lullig ingekleurde hartjes en die c-tjes deden mij aan ringen denken
Dus dat ding kost 60 euro? Ik doe het voor 25, mag je zelf je kleurtje kiezen ook nog!