Mode & Beauty alle pijlers

UGG's

01-03-2017 13:38 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand of laarzen in de Ugg- store in Bataviastad werkelijk veel goedkoper zijn?

groetjes Sabine
quote:Oudblond schreef op 01 maart 2017 @ 13:58:

[...]

Arme schapen inderdaad!

Als je er een driekwart legging en een te kort spijkerrokje met naveltruitje bij aantrekt is het plaatje wel compleet.Schapen zijn anders heel blij hoor als ze zomers weer even zonder bontjas mogen.
Ik ben eind 40 en heb 3 paar UGG's en wat een ander er van moge vinden zal me worst wezen. Ze lopen heerlijk.

Ik ben advocaat en draag ze zelfs gewoon in de rechtbank met pleiten. Gewoon onder de toga hoor. Al die jonge tutholaatjes met hun mantelpakjes, Michael Korstassen, veel make-up en wolken parfum en hakjes vind ik veel ordinairder.

Bataviastad heb ik geen ervaring mee, maar in de sale bij de normale winkels die UGG's verkopen kun je ook heel leuk slagen.
Ab imo pectore
quote:sinnombre schreef op 01 maart 2017 @ 17:01:

[...]

40 jaar geleden was je 16 bedoel je toch? Okee. Het was 50 jaar. Bijna met pensioen!
Les temps sont durs pour les rêveurs...

Dit zijn ook uggs
UGG heeft een mooie collectie normale schoenen die verschrikkelijk lekker lopen.

In bataviastad krijg je 30% korting, het zelfde dus als bij een normale sale. In bataviastad heb je alleen de collectie van vorig jaar.
quote:emmylou schreef op 01 maart 2017 @ 19:55:

Ik ben eind 40 en heb 3 paar UGG's en wat een ander er van moge vinden zal me worst wezen. Ze lopen heerlijk.

Ik ben advocaat en draag ze zelfs gewoon in de rechtbank met pleiten. Gewoon onder de toga hoor. Al die jonge tutholaatjes met hun mantelpakjes, Michael Korstassen, veel make-up en wolken parfum en hakjes vind ik veel ordinairder.

Bataviastad heb ik geen ervaring mee, maar in de sale bij de normale winkels die UGG's verkopen kun je ook heel leuk slagen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven