Mode & Beauty alle pijlers

Uggs Europe betrouwbaar??

28-09-2009 10:13 140 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben op zoek naar een paar nieuwe Ugg's en kwam via Marktplaats terecht bij www.uggs-europe.com Site ziet er wel betrouwbaar uit maar heb toch altijd zo mn twijfels. Zijn er mensen die hier weleens wat besteld hebben? Graag jullie ervaringen. Of tips hoe ik op een andere manier (andere site) aan goedkope Ugg's kan komen.

Alvast bedankt!
Dus 165 euro + 19% + 85 (richtlijn Ivetje) 281 euro

Tja.........................119 euro extra worden ze toch nog duur.

Zo jammer
"Uggs" van Uggs-Europe zijn NEP! NOGMAALS voor de eigenwijzen onder ons, NIGHTFALL bestaat alleen in de kleur Chestnut op die website staan ze in 4 verschillende kleuren aangeboden? Ze geven onderaan de website al zelf aan dat ze geen producten van Ugg Australia verkopen dus hoeveel meer bewijs heb je nodig?? En sorry hoor maar ik zou nooit tientallen euro's of honderden euro's betalen voor FAKE Uggs?? Misschien leveren ze snel en kan je netjes ruilen als je er niet tevreden mee bent, daar draait dit toch niet om? Het is NEP, en als jij 150 euro voor namaak troep wilt betalen moet je voorraal daar gaan bestellen. Jeetje zeg, hoe vaak heeft Ivetje het nou al niet uitgelegd? Ik heb maar gewoon een account aangemaakt omdat ik hier gewoon echt even op moest reageren. Bij deze dan.
jezus christ, wat een gedoe voor een paar lelijke sloffen

Complete studies en welles-nietes groepjes over "de echte". incl. zelfbenoemde experts en kenners.

Het zijn schapenvacht sloffen waarin je eruit ziet als de eerste de beste tokkie. Who cares of ze wel of niet echt zijn. Hele woonwagenkampen dragen Gucci en Dior, ook allemaal "echt", en ziet er ook niet uit
Voor wat betreft uggs-europe.com heb ik het volgende. Ze laten na jouw betaling de laarzen rechtstreeks uit China naar jou verzenden. Duurt heel lang (15 dagen). Ik moest de laarzen ruilen en heb nu een discussie over de verzendkosten. Ik krijg een retourlabel naar CHINA (¤24 ongeveer) en kan dit bedrag dus 2x betalen als ik een andere maat terug wil.

Verder valt mij op deze site op dat er geen leveringsvoorwaarden staan vermeld en geen telefoonnummer en adres.

Ik bestel hier nooit meer en heb mijn uggs op marktplaats gezet. Hopelijk krijg ik nog terug wat ik er voor heb betaald.
Lieve mensen,

Al die hysterische reacties van mensen die zogenaamd zulke goede ervaringen hebben met uggs-europe zijn natuurlijk gewoon van uggs-europe zelf.

Als je uggs wil bestellen via internet, check de winkel dan op de officiele uggs australia site, iemand had hier eerder al de link gezet.

Wat je ook kunt doen als je goedkoper uit wil zijn dan in NL is ze gewoon bij een Amerikaanse winkel bestellen die ook een online shop hebben en internationaal verzenden. Ik heb de mijne bijvoorbeeld van Nordstrom, dat is gewoon een soort Bijenkorf en een zeer betrouwbare winkel. Ik heb ze dan toevallig uit de winkel, maar nordstrom verzendt ook internationaal via hun online store.

Op die manier weet je zeker dat je ook hele goede service krijgt omdat het gewoon een betrouwbare winkel met een echt pand is en niet een vage website waarvan je niet eens weet of die uberhaupt een adres hebben.

Bij nordstrom kost de classic tall bijvoorbeeld 133 euro, en die kost bij assem.nl 250 euro. Met verzendkosten ben je dan nog goedkoper uit denk ik.
Am Yisrael Chai!
@fashionvictim: was is jouw hetze tegen die site? Als klanten tevreden zijn met hun aankoop, laat hun toch. Wie ben jij om voor anderen te oordelen of zij in hun optiek een goede aankoop hebben gedaan? Ik krijg sterk het vermoeden dat jij voor assem werkt.

Ik heb zelf overigens mijn Bailey Button Uggs ook bij uggs-europe gehaald. Ben er heel blij mee, i don't care of ze namaak zijn of echt. Ze zijn in elk geval erg goed kwalitatief en het wol voelt ook echt aan. Ik ben tevreden met mijn aankoop, mag dat of moet ik jouw toestemming hebben?
Nou MireilleM, dat is nogal een verschil of ze echt of nep zijn.

Er is niks mis mee om neppe uggs te kopen, maar dan moet de prijs daar ook naar zijn en moet dat vermeld zijn.
Het is ook vermeld op de site hoor. Onderaan stat duidelijk dat ze op geen enkele manier gerelateerd zijn aan ugg australia. En dat is ook wel te zien aan de prijs. Enige dat ik er tegen heb, is dat ze dus namaak verkopen met het label van ugg australia op de laars. DAAR ben ik het niet mee eens. Het is gewoon ordinaire namaak en ze profiteren van het succes van ugg australia. En veel mensen denken dat ze echte uggs kopen terwijl dat niet zo is. Je wordt gewoon bedonderd door die site en daar stoor ik me heel erg aan.
Ja, is inderdaad ontzettend storend.

Als je een echte ugg kenner bent let je inderdaad op dingen als de tekst onderin de website.

Als je daarentegen gewoon een nietwetende moeder bent die graag uggs voor haar kind wil kopen, dan trap je erin!

Het zou eigenlijk niet moeten mogen.
ik wil even reageren op alle berichtjes over uggs europe. Ik heb hier een maand geleden mijn uggs besteld en heb daarna pas op internet gekeken toenlas ik al jullie berichtjes en werd ik een beetje zenuwachtig of de site wel echt was! Ik heb toen naar hun gemaild wanneer mijn uggs geleverd zouden worden en ze vertelden mij dat mijn uggs binnenkort op gestuurd zouden worden. 2 weken geleden kreeg ik een mailtje dat ze vanuit china zijn opgestuurd en gister was het 11 dagen geleden. Ik heb vandaag mijn uggs opgehaald en heb ze dus netjes geleverd gekregen! ze zien er super goed uit, en geloof me het verschil tussen echt en nep is echt net zo duidelijk als iedereen hier verteld. Ik weet eigenlijk niet eens of ze wel zo nep zijn. Jullie moeten zelf weten wat jullie hiermee doen maar ik vind het nogal stom dat iedereen zo slecht over uggs europe praat terwijl je je uggs wel degelijk geleverd krijgt in goede conditie! Groetjes, marjolein.

Als je me niet geloofd wil ik je alles nog wel een keer uitleggen hoor
quote:jajaaa schreef op 07 april 2010 @ 16:05:

Ik weet eigenlijk niet eens of ze wel zo nep zijn. Ik weet het wel, want het staat onderaan de website!!!!!! Jemig, hoe vaak moet ik het nog zeggen. Er staat duidelijk dat ze GEEN uggs verkopen van ugg australia, en dus is het namaak en dus is het nep! En dus hou jij nu met je aankoop die markt in stand en dus ben je met je aankoop crimineel bezig. Dit soort producten mag je niet invoeren in nederland en je mag van geluk spreken dat de douane je niet gepakt heeft, want er staat een boete van 300 euro op + vernietiging van je uggs en je geld ben je ook kwijt. Ik snap dus gewoon echt niet dat mensen dit risico lopen. En dan nog gaan roepen dat je niet weet of ze wel nep zijn is helemaal stom, want dat staat gewoon op de site zelf. Maar ze verkopen natuurlijk stiekem wel echte, ondanks wat ze zelf op de site zetten.
quote:Ivetje schreef op 08 april 2010 @ 11:01:

[...]

Ik weet het wel, want het staat onderaan de website!!!!!! Jemig, hoe vaak moet ik het nog zeggen. Er staat duidelijk dat ze GEEN uggs verkopen van ugg australia, en dus is het namaak en dus is het nep! En dus hou jij nu met je aankoop die markt in stand en dus ben je met je aankoop crimineel bezig. Dit soort producten mag je niet invoeren in nederland en je mag van geluk spreken dat de douane je niet gepakt heeft, want er staat een boete van 300 euro op + vernietiging van je uggs en je geld ben je ook kwijt. Ik snap dus gewoon echt niet dat mensen dit risico lopen. En dan nog gaan roepen dat je niet weet of ze wel nep zijn is helemaal stom, want dat staat gewoon op de site zelf. Maar ze verkopen natuurlijk stiekem wel echte, ondanks wat ze zelf op de site zetten.Je kan ook gewoon normaal vertellen wat jij ervan vind en dan hoef je een persoon niet zo aan te vallen. Er zijn zoveel van dit soort sites die dit doen. Misschien bestel jij daar je uggs niet en ben jij een perfect persoon maar zoveel mensen in nederland doen dit wel blijkbaar zijn al die mensen dus crimineel? erg onvolwassen dat je hier zo op reageerd. Dus als je hier voortaan reageerd reageerd dan normaal en niet zo alsof jij alles overal vanaf weet. en dan zijn ze wel nep wat jij wilt, als mensen er toch gelukkig mee zijn;) dan hoef jij daar geen commentaar op te leveren, ik wil alleen laten weten dat je je uggs wel degelijk geleverd krijgt ;) en wat ik denk hoeft niet perse zo te zijn.
Werk je bij dat bedrijf ofzo jajaaa

Ik vind dat Ivetje gelijk hebt, jij bent iemand die voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten. Prima, jouw goed recht, maar ga dan niet vertellen dat het geen nepperds zijn terwijl op de site notabene staat dat ze geen echte Uggs verkopen. En dat het bij jou wel goed is gegaan is geen garantie dat het bij anderen wel goed gaat, want er zijn al veel mensen het schip in gegaan bij sites die nep-Uggs aanbieden, omdat ze dan ingenomen werden bij de douane.

En het namaken van merkkleding en het verkopen daarvan is inderdaad illegaal en crimineel.
Stressed is just desserts spelled backwards
@ ivetje

ik mijn uggs ook van uggs europe

en mijn zusje oook.

er is niks fake aan ik heb alles

nagecheckt toen ze binnen waren je kon het gewoon volgen via tnt

en je kon bellen waar je pakketje was

ze zijn gewoon binnne gekomen

en boeie ook al zijn ze fake ik heb zo nu al weer een hele tijd

ze zijn nog steeds zo goed als nieuw

het scheelt je gewoon een 200 euro ofzo

en dan haal je daar 2 neppe paar van (wat ze niet zijn) waar je anders 1 echt paar voor heb ;)
quote:kimberlyx schreef op 03 mei 2010 @ 11:53:

en dan haal je daar 2 neppe paar van (wat ze niet zijn) waar je anders 1 echt paar voor heb ;)Als ze niet nep zijn, waarom zouden ze dan zoveel goedkoper zijn. Dat klinkt niet logisch he!
Als ze zo betrouwbaar zijn, waarom bestaat die site dan ineens niet meer?
Laatst bij de Keuringsdienst van Waarde: Uggs zijn gewoon goedkope sloffen, ook de echte.
Waarom wil iedereen trouwens Uggs per sé online bestellen? Zoals al vaker gezegd is: Als de prijs te mooi is om waar te zijn, dan is het ook gewoon niet waar. En mócht het echt 20 of 30 eurie schelen dan zou ik het risico niet eens nemen en gewoon naar een Ugg-winkel gaan. Kun je ze passen, meerdere varianten zien én je weet zeker dat ze echt zijn.

Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, problem SOLVED!
Ik heb afgelopen winter de Classic Short uggs gekocht via Uggs europe en mn dochter had ze in de stad gekocht ik was 90 euro kwijt en zij 200 voor dezelfde uggs EN ze zijn gwn hetzelfde !!!!!

Dat gekke gepraat over deze site,..terwijl je originele uggs ook uit China komen en deze dus ook

Ik heb er een super ervaring mee en zal deze winter cker weten hier weer mijn uggs bestellen en mijn dochter ook mischien wel 2 paar ook aangezien ik de helft minder betaal YESS!!! ( ze kwamen netjes met 2 weken binnen!!!!)

Echt een aanrader hoor,..terwijl ik nadat ik ze al had besteld,..bang was geworden na sommige negatieve reacties

Hoi Mensen !

Ik wil graag Uggs gaan bestellen via www.uggsbestellenonline.com

Maar ik heb geen idee of dit betrouwbaar is. ze zijn gemiddeld 90 euro goedkoper dan in de winkel,maar als dat is omdat ze nep zijn dan koop ik liever in de 'echte' winkel.

Kent iemand deze site?

Bvd,

Jackie
Jackie, niet aan beginnen want het is neppe zooi. Als je kijkt bij ugg bailey button krijg je een paar uggs te zien met een veter voorin. Dat model heeft ugg australia nooit gemaakt en is dus namaak. Dan is de rest dat dus ook
http://www.uggaustralia.com/nl/counterfeit.aspx

nep dus ?
Hoi Ivetje !

Dank voor je reactie! Zo te lezen heb je er meer kijk op dan ik. Zal nog maar eens wat verder speuren dan.

Groetjes Jackie
Weet iemand of deze uggs echt zijn en of deze site betrouwbaar is?

http://www.uggsgroothande ... boots-groothandel_83.html

bedankt
Die uggs groothandel is nep. 100 euro voor een paar classic talls? Terwijl die 250 zijn. Dacht het niet.

Bovendien verkopen ze de nightfall in alle mogelijke kleuren en selfs in de kleur kastanje! Nooit van gehoord, die kleur bestaat niet want dat heet gewoon chestnut. Maar goed, dat model is al jaren uit productie dus onmogelijk.

En fietje24 : als ze zo echt waren, waarom gaf die site dan zelf aan dat ze niets met ugg australia te maken hadden en niet aan hen verbonden zijn enzo? Ze geven op de site zelf aan dat ze namaak-uggs verkopen, maar blijf idd lekker volhouden dat ze echt zijn terwijl de verkoper zelf aangeeft dat ze nep zijn :S sorry hoor, maar hoe blind kan je zijn als ze op de site zelf zeggen dat ze namaak verkope . Nee, dan heb jij idd wel echte gehad hoor! Lul gewoon niet zo stom en zet geen mensen aan tot kopen op dit soort sites aub.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven