Mode & Beauty alle pijlers

Uggs Europe betrouwbaar??

28-09-2009 10:13 140 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik ben op zoek naar een paar nieuwe Ugg's en kwam via Marktplaats terecht bij www.uggs-europe.com Site ziet er wel betrouwbaar uit maar heb toch altijd zo mn twijfels. Zijn er mensen die hier weleens wat besteld hebben? Graag jullie ervaringen. Of tips hoe ik op een andere manier (andere site) aan goedkope Ugg's kan komen.



Alvast bedankt!
quote:sushilala schreef op 08 oktober 2012 @ 17:20:

Mij ook, de uggs in de VS zijn inmiddels amper goedkoper dan hier. Ik zou ze gewoon in de winkel kopen, ben je tenminste zeker van je aankoop en garantie.In de vs amper goedkoper? Heb vorig jaar daar 2 paar gekocht voor de prijs van 1 paar van hier. Scheelt dus wel hoor
Ik ook vorig jaar maar dit jaar was het amper de moeite. De dollar is weer gestegen. Scheelde maar 15 euro ofzo op kinderuggs.



Edit: maandje geleden dus.
Alle reacties Link kopieren
Voor de liefhebbers : http://be.avanceshoes.com/

de webshop van Avance (België) heeft ze nu ook in de aanbieding.

Er staat wel Ugg Australia - ben verder geen UGGdeskundige, ik laat dat aan Ivetje over
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 2 paar echte en een paar babyroze neppers (toevallig kwam ik ze tegen op vakantie)

En ook al hebben ze alle kenmerken op de juiste plek, logo op de hiel, doos, certificaat etc. erbij, je merkt het dondersgoed als je ze aantrekt.

Een verschil van dag en nacht.. maar wat wil je voor een paar tientjes



En inderdaad, goedkoop is duurkoop, ze zijn duur maar eerlijk is eerlijk: je betaalt voor kwaliteit en ik loop er graag op!
Dat "certificaat" vind ik altijd zo'n leuke kom je vaak tegen op mp. Staat erbij "met echtheidscertificaat!". Zoiets heeft ugg niet. Het enige dat erbij zit is een kaartje met felicitaties met je aankoop en 1 waarop staat hoe je ze moet onderhouden. Veel mensen geven dat als certificaat aan, maar als er iets makkelijk na te maken is, is het wel een papiertje natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
Haha ja, ik weet dat het geen certificaat is, maar dat is even wat makkelijk opschrijven.



Maar wat ik ermee wilde zeggen (had toevallig nog een lege doos van een paar echte Uggs) dat het verschil echt minimaal is, dus ik begrijp wel dat mensen er snel instinken en er stellig van overtuigd zijn dat ze echte Uggs hebben gekocht.

Ook als ik de zolen vergelijk en de labels in de laarzen, echt bijna geen verschil!
Vriendin van me heeft ooit per ongeluk een paar neppe aangeschaft. Zo op het eerste gezicht idd totaal geen verschil! Label zit achterop en binnenin, zool is hetzelfde, doos en papiertjes erin ook enzo. Maar heb ze toen naast de mijne gezet (zelfde model en kleur) en hoewel het maar 1 maat verschil was, waren haar uggs minimaal 5 cm korter! Ook het suede was soepeler en zakt dus sneller in. Het label achterop is net iets anders, woord ugg staat wat lager geloof ik en de versteviging in de hiel was bij haar slapper. Die van mij kon je niet goed indrukken, die van haar hoorde je echt klikken als je hem indrukte en dat ging ook vrij makkelijk. Het is dus inderdaad echt kwaliteitsverschil en dat merk je helaas pas als je er op loopt. Die van haar zijn ook totaal afgesleten bij de zolen en ingezakt enzo, terwijl die van mij nog heel netjes zijn en niet inzakken. Ze blijven gewoon zo zonder laarzenspanners rechtop staan en dat deden die van haar al na een paar keer dragen niet meer. Was wel zonde, want de webwinkel deed het voor alsof het echte waren en de prijs was ook niet heel veel goedkoper, dus daar kon je het niet aan afleiden. Geloof dat ze 170 waren en echte waren toen 220 ofzo. Minimaal verschil dus in prijs, maar wel in kwaliteit helaas. En snap ook goed dat veel mensen erin trappen.
Alle reacties Link kopieren
Dan is het helemaal zuur als je niet weet dat je neppe koopt.

Ik heb mijn Uggs beide bij Via Mio vandaan, ook een van de officiele dealers.

Zelfde met mijn sieraden, ik draag veel Buddha to Buddha en heb 2 winkels waar ik mijn sieraden haal, no way dat ik me laat naaien voor een replica (die trouwens ook al niet van echt te onderscheiden zijn)





http://www.authenticforum ... sible-new-info-added.html

Dit staat er op een website over de Uggs van Groupon uit Australie.. die foto's ook echt.
Dat gaat wel over een andere site als waar hier via groupon uggs zijn besteld. Maar wel schandalig dat je zo word genaaid...
Alle reacties Link kopieren
Ja I know, dit is de Australische variant.. maar mag toch hopen dat de NL Groupon niet zulke heeft geleverd.



Correctie: het bedrijf die de schoenen levert via Groupon bedoel ik.
Volgens mij heeft groupon uiteindelijk niks geleverd toch? Dacht hier ergens gelezen te hebben dat mensen hun geld terug kregen.
Alle reacties Link kopieren
Verkoopt Vimodos de echte? Zal toch haast wel voor 200 euro...

Ik heb ze nl binnen gekregen vandaag en ze zien er top uit, maar de vacht voelt iets anders aan dan die van mijn oudere Uggs. Minder zacht ofzo....
Vimodos staat op de site van ugg australia in de lijst van online retailers. Dat zit dus wel goed en qua zachtheid kan het kloppen. Niet elk schaap heeft eenzelfde vacht. Mijn nightfalls hebben een meer gekrulde vacht dan bv de classics die ik heb.
Alle reacties Link kopieren
Oke thx... Wel jammer dat dit schaapje niet zo lekker zacht was dan, haha.. Maar goed, ze lopen heerlijk en zijn zoals vanouds superwarm. Kom maar op met die kou!
Alle reacties Link kopieren
Ik weet ook nog een manier hoe je neppe uggs kan herkennen.

Aan de achterkant van de uggs staat altijd: UGG australia. Bij de echte uggs loopt de U altijd in een lijn langs de G. Bij de neppe uggs hangt er bij de U een driehoekje rechtsboven de U en loopt dat lijntje van de U niet helemaal door langs de G. Het is moeilijk uit te leggen maar als je gewoon neppe uggs opzoekt zie je het meteen. De U loopt dan niet in een rechte lijn langs de G.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven