Mode & Beauty alle pijlers

Uggs Europe betrouwbaar??

28-09-2009 10:13 140 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben op zoek naar een paar nieuwe Ugg's en kwam via Marktplaats terecht bij www.uggs-europe.com Site ziet er wel betrouwbaar uit maar heb toch altijd zo mn twijfels. Zijn er mensen die hier weleens wat besteld hebben? Graag jullie ervaringen. Of tips hoe ik op een andere manier (andere site) aan goedkope Ugg's kan komen.

Alvast bedankt!
je zal wel gelijk hebben maar er staat wel van 295 naar 100 (66% korting) dus wat zij het dn? gewoon namaak?

bedankt
Iedereen kan op een site een prijs zetten met kortingen van 66%. Wil nog niet zeggen dat het echt is. Dit is gewoon pure namaak en is verboden om te importeren naar Nederland. Voor 100 euro heb je gewoon geen echte uggs. Die prijs kan niet. Dat ze erbij zetten dat het normaal 295 kost is logisch, want dat is ook de normale prijs en is dus een lokker. Jij denkt nu "wow, wat een korting krijg ik daar" maar in werkelijkheid zijn die laarzen die 100 euro niet waard en hebben ze al helemaal nooit 295 gekost. Begin er dus niet aan. Ze verkopen modellen die niet meer gemaakt worden enzo. Het is dus allemaal namaak wat ze verkopen.
Hoi allemaal,

Ik kwam deze site tegen maar kan er verder niks over vinden

http://www.uggbootsnl.nl/

Kent iemand deze site? Wat zijn jullie ervaringen?
Wat kan ik me kwaad maken om die paar dames hier die maar blijven roepen dat UGGS EUROPE betrouwbaar is. Ze zijn NIET betrouwbaar. Ze verkopen NEPPE uggs. Dus je hebt grote kans dat ze bij de douane vernietigt worden. KAP ermee want je misleid daarmee andere mensen!!!
De wat goedkopere uggs worden niet van schapenleer gemaakt maar van de huiden van wasbeertejs die zoals bekend op gruwelijke wijze aan hun eind komen. Word in china gedaan en die huiden gaan vervolgens naar australie waar er goedkopere uggs van worden gemaakt. Schijnt dat je het aan de geur kan controleren, die neppers met dierenleedhuis ruikt naar verf terwijl de échte naar schapenleer ruiken. Heb ik vorige week op de radio gehoord van iemand die in die branche zat.
Ik heb net ugg´s besteld. Ben er via een vriendin van mijn zus aan gekomen. De ugg´s van deze site zijn best goedkoop vergeleken met de normale ugg´s prijs hier in Nederland, maar deze ugg´s zijn illegaal gekocht maar toch echt, ben er wel blij mee hoor heb namelijk al twee paar hier in Nederland gekocht en allebei gingen ze kapot.. Dus heb nu ongeveer 400 euro aan ugg´s gekocht een een paar is dus helemaal kapot, mijn zus werkte bij een naaiwinkel en had ze dus heel mooi voor me afgeknipt, nu lijken het op mini´s toewel het bailey button´s waren.. En mijn andere kan ik nog aan met een klein gaatje.. Maar nu ik deze site heb kan ik ze gewoon bestellen en hoef ik ze niet zo duur meer te kopen, want ja het is best zonde van je ugg´s als ze kapot gaan :|..
Ivetje ja dat is inderdaad zo, mijn neef ging Uggs bestellen voor zijn vriendin van een site met korting aangeschreven, en de foto´s waren ook echt (natuurlijk van internet), en 4 weken later kwamen ze binnen met neppe Uggs en het tekentje achter de ugg stond in chinese letters :|. Gelukkig vond z´n vriendin het niet erg, en m´n neef had even later echte uit de winkel gekocht, maar toch al dat geld is weer kwijt aan niks! nouja ze gebruiken het als pantoffels..
Ik zal de site zo door sturen voor mensen die deze forum nog lezen ;).
Goedkope, illegaal ingekochte uggs bestaan niet. Als iemand illegaal aan een partij kan kopen, ga je mij niet wijsmaken dat ie die dan goedkoop van de hand doet terwijl ze er ook het volle pond voor kunnen vragen. En deckers is de enige leverancier, alle uggs die worden ingekocht komen via hun. Je kan als particulier niet zomaar een lading bij hen bestellen. Alleen aangesloten bedrijven/winkels kunnen bij hen bestellen en die verkopen ze gewoon legaal. Illegale handel met echte uggs is volledig ingedekt op deze manier, dus dat kan gewoon niet.

Ben wel benieuwd naar die site nu eigenlijk....
quote:lammy schreef op 14 oktober 2011 @ 08:34:

De wat goedkopere uggs worden niet van schapenleer gemaakt maar van de huiden van wasbeertejs die zoals bekend op gruwelijke wijze aan hun eind komen. Word in china gedaan en die huiden gaan vervolgens naar australie waar er goedkopere uggs van worden gemaakt. Schijnt dat je het aan de geur kan controleren, die neppers met dierenleedhuis ruikt naar verf terwijl de échte naar schapenleer ruiken. Heb ik vorige week op de radio gehoord van iemand die in die branche zat.het dragen van doode en gemartelde dieren aan je poten zou illigaal moeten worden.. dan zoude er hier nu een hoop mensen stresse dat ze geen uggs meer kunnen kopen oooo wat een drama .. pff shiittt ..
Wat een belachelijke reactie. Stressen omdat ze geen Uggs kunnen kopen. Die drama verzin je helemaal zelf.
quote:kimmii88 schreef op 09 november 2011 @ 00:10:

[...]

het dragen van doode en gemartelde dieren aan je poten zou illigaal moeten worden.. dan zoude er hier nu een hoop mensen stresse dat ze geen uggs meer kunnen kopen oooo wat een drama .. pff shiittt ..Dus jij draagt ook geen lederen schoenen/jas/tas?
Kimmii88, ik zou me als ik jou was drukker maken over schrijffouten, dan over schoeisel.

Doode, illigaal, zoude, stresse?!
quote:hipslala schreef op 09 november 2011 @ 16:05:

Kimmii88, ik zou me als ik jou was drukker maken over schrijffouten, dan over schoeisel.

Doode, illigaal, zoude, stresse?!je bent toch niet achterlijk dat je het niet begrijpt ofzo wat daar staat en ik typ zoals ik dat wil .. en ik maak me druk om wat ik wil .. als je niet snap dat ik me druk maak om zoiets ben je gewoon gevoelloos ..
quote:kimmii88 schreef op 09 november 2011 @ 16:50:

[...]

je bent toch niet achterlijk dat je het niet begrijpt ofzo wat daar staat en ik typ zoals ik dat wil .. en ik maak me druk om wat ik wil .. als je niet snap dat ik me druk maak om zoiets ben je gewoon gevoelloos ..he weer ouderwetse vivaforumreacties
quote:ster89 schreef op 09 november 2011 @ 15:39:

[...]

Dus jij draagt ook geen lederen schoenen/jas/tas?nee dat draag ik niet .. zijn genoeg alternatieve voor
quote:katrien1974 schreef op 09 november 2011 @ 16:56:

[...]

he weer ouderwetse vivaforumreacties??
quote:kimmii88 schreef op 09 november 2011 @ 17:00:

[...]

??kattig enz kom op zeg, het kan allemaal wel een beetje minder
quote:kimmii88 schreef op 09 november 2011 @ 16:50:

[...]

je bent toch niet achterlijk dat je het niet begrijpt ofzo wat daar staat en ik typ zoals ik dat wil .. en ik maak me druk om wat ik wil .. als je niet snap dat ik me druk maak om zoiets ben je gewoon gevoelloos ..Nou hipsala steek die maar in zak
Als je niet achterlijk bent, schrijf dan normaal.

Ik snap niet dat mensen de moeite niet nemen fatsoenlijk te leren schrijven.

Wat maakt het nou uit zal je denken?

Je leert toch ook praten? Waarom dan ook niet schrijven? Net zo'n belangrijk communicatiemiddel.

Je komt uit 1988? Ik vind het dramatisch hoe je schrijft. Hoe kun je überhaupt in een baan functioneren als je zo schrijft?

Maar goed, met je 'ofzo' geef je toch wel aan dat er van jouw denkvermogen weinig te verwachten valt.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-02-2012 10:10
Reden: spam
% gewijzigd
Ik kwam op deze site http://bottes-tip-top.net/

Je kunt er geen maten vinden en na een aantal mails werd duidelijk dat je dan via de mail een maat moet doorgeven?!?

Kortom voor ¤79 een paar uggs bij dit bedrijf lijkt mij een kat in de zak.

kent iemand deze site?
Lijkt me haske nep.
Mij ook, de uggs in de VS zijn inmiddels amper goedkoper dan hier. Ik zou ze gewoon in de winkel kopen, ben je tenminste zeker van je aankoop en garantie.
Nep idd. Niet aan beginnen, want voor je het weet ben je je geld kwijt en heb je geen laarzen of zit je met een paar laarzen te kijken die slecht zijn van kwaliteit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven