Mode & Beauty alle pijlers

Uggs maylin valt klein?? Ervaring?

09-11-2012 16:34 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op de uggs staat maat 40, op de doos staat 39, heb ze in een officele winkel gekocht, ik heb maat 39 en heb dus de maar 40 gekocht! Nog meer mensen die ze ook hebben gekocht? Ik kan ze nog terug brengen! Vind zo raar dat ze zo klein vallen! En dat op de doos een kleinere maat staan! Ze zijn van hard leer dus niet het echte slofmodel, hopelijk kan iemand me uit de onzekerheid helpen! En me vertellen of ze uitlopen ofniet.

Hier is de link: http://www.uggaustralia.c ... lt/mProduct-Show?pid=3220

Alvast bedankt!
Al heb ik geen 37 kunnen passen omdat er maar een stuk of drie uggs bij afprijs stonden. zal vast wel goed zijn dan. Al vind ik die lage bailey buttons zand ook erg schattig.
Al heb ik geen 37 gepast want er waren alleen 36 een paar van uggs afgeprijsd en op de standaard collectie gelden het niet. Maar zal vast wel goed zijn. Soms heb ik 36 , 37 of 38..

Twijfel toch over die lage bailey button in zandkleur, ze zijn zo schattig!
De neus opvullen, omdat het anders scheurt? Waar lult die vent over? Als je de juiste maat hebt, zit je teen niet voor tegen de neus aan. Dan heb je daar nog wat speling en loop je het bont wel plat, maar staat er geen spanning op de neus bij je grote teen. Ik zorg er altijd voor dat ik de neus bij mijn grote teen nog een klein stukje in kan duwen voordat ik mijn teen voel. Dan zitten ze goed. Als je meteen tegen je teen duwt vanaf buitenaf, dan heb je een te kleine maat.

En opvullen heb ik nog nooit van gehoord en is ook niet nodig als je de goede maat hebt. Ik heb nog nooit een gescheurde ugg gehad hoor
Ik als geen ugg kenner, heb er dus helemaal geen idee van haha. Dus bedankt voor je reacties ivetje, en sorry dat ik in dit topic van soesje binnen kom vallen

Mijn rechtervoet is de juiste maat die zit perfect, en heb ik ruimte. Links niet en zit het gewoon strak, is maar minimale ruimte. Maar het is dan altijd bij mij als ik een maat groter zit , zit de rechter voet totaal niet lekker meer en is het te groot. Is het dan echt zo dat de linker perse kapot gaat omdat je daar niet genoeg speling heb?

Ik heb zon ugg schoonmaakpakketje gekocht. Ik moet hem dus insprayen met de sheepskin protector dus? De winkelier zij 2 keer, voor je ze draagt. Is dit echt nodig?
Ze zijn al voorbehandeld in de fabriek. Ik heb gewoon een suede-spray van een goedkoper merk. Spray ze eens in de zoveel tijd in. En wat betreft het te strak zitten...ik zie nogal eens mensen bij wie de teen door de neus is gegaan. Dat kan als ze echt te krap zitten. Ik duw dus altijd vanaf de buitenkant tegen mijn grote teen. Zo check ik of ze goed zitten.
Ah oke. Ah dan weet ik dat in het vervolg. Als ze echt te krap zitten voel je dat toch wel denk ik En anders een les voor de volgende keer, mocht het toch het geval zijn

Afgeprijsde mocht je niet terug brengen.

Ga waarschijnlijk nog kijken voor de lage, en ik zal die eens passen in maat 37.

Bedankt!
Klopt trouwens wel over dat van Zalando! had het ook wel gehoord, alleen kan er niet echt bij dat zo'n bekende site nep Uggs zal leveren.. maar mooi dat je ze hebt!

Je moet inderdaad niet te kleinen kopen, maar de classics moet je meestal een maat kleiner nemen, vallen vaak wat groot en lopen uit. dus als je altijd maat 37 hebt, dan past die maat 36 ook vast wel goed. En sommigen hebben ze inderdaad te klein en steekt de teen er door heen, niet erg charmant ;)

& 150 euro is niet gek! de Classic Mini kosten al 160 euro.
Cosmic cowboys heeft op de site soms ook hele goede aaniedingen. Ik heb daar de sundance gekocht. Kost normaal 360 euro en was nu 180 maar dan hebben ze bv nog maar 1 of 2 maten ervan en dan zijn ze heel erg afgeprijsd. Deze hadden ze toen nog precies in mijn maat gelukkig.
http://demandware.edgesui ... /zoom2/5803-GREY_2_up.jpg

Deze heb ik voor 150 euro kunnen krijgen Er lagen er drie bij de verbouwingsuitverkoop van maat 36. En verder gelde ugg niet bij de uitverkoop. (Jammer ) Ja ik wil dan nog de classic mini button 180 euro volgens mij.

Ivet, zo dat is ook een groot verschil zeg, wat fijn!
Even een stomme vraag hoor , je moet ze in sprayen om ze 'waterdicht' te maken, soort van. Op google zie ik allemaal foto's waarbij waterresistant op staat, maar in mijn pakketje, had ik de schoonmaak/conditioner, de freshner, en de sheepskin protector. Die laatste is dat degene die je dus insprayet en het goed is of niet? :P Wil ze morgen aan, koude voetjes op het werk!!!

Maakt het uit als je wel erg veel zweet, of gaat het wol daarvan kapoet?
Die protector moet je ze mee insprayen inderdaad. Die is vuilafstotend. Echt waterdicht krijg je ze er niet mee hoor.

En zweetvoeten heb ik nooit in mijn uggs. Ook niet als ik ze met blote voeten draag.
oke dankjewel. Nee dat had ik ook niet verwacht ook

Ja ik heb altijd ijskouden voeten waardoor ze gaan zweten en nog meer gaan plakken en koud worden , in wat voor schoenen dan ook. Weet niet of dat met vol schadelijk is...
Jeetje ze zijn wel heel besmettelijk zeg. Een ochtend werken betekend nu al wat plekjes op voeten...
Zolang de plekjes op je voeten zitten, zie ik het probleem niet hahahaha! XD
Wat voor werk doe je precies dan? Ik heb ze ook wel vaak aan, maar geen vlekjes erop ofzo. Vind die grijze niet eens zo heel besmettelijk eigenlijk. Die draag ik juist als ik bv een regenbui kan verwachten
Ik werk in een winkel. Vracht lossen, vakken aanvullen , dozen verschuiven, je gebruikt vaker dan je denkt je voeten om de doos zachtjes neer te zetten of te verschuiven.
Ik heb gewoon alsnog koude voeten.. en het vriest nog geneens...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven