Mode & Beauty alle pijlers

Uggs Sandalen cognac

25-06-2012 22:36 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond,

Al een paar jaar wil ik de zgn Uggs sandalen kopen. Nu ben ik ze vorige week tegengekomen in de uitverkoop. Meteen enthousiast maar uiteindelijk niet gekocht omdat ik niet wist hoe ik ze moest combineren. Hebben jullie leuke ideeën? Als ik geïnspireerd raak ren ik morgen nl meteen naar de winkel :-)

http://www.vimodos.nl/ugg ... alia-sandalen-hazel-black
Die kunnen overal bij. Spijkerbroek, rok, jurk wat je wilt.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Mag er een plaatje ipv linkje?
Zulke schoenen kunnen wat mij betreft overal bij.
Volgens mij kunnen die sandalen echt bij veel dingen. Onder een skinny jeans, een gewone spijkerbroek. Een leuk rokje, zwart bruin, rood cognac, een maxi jurk...past naar mijn mening overal wel bij!

Wat ik belangrijk zou vinden is of ze ook lekker zaten....? Kun je er goed op lopen?
Ja ik wil zo een plaatje neerzetten maar terwijl ik het probeerde blokkeerde het, heel onhandig. Vandaar de link.

Nouschi dus jij vindt ze niet te lomp? Daar was ik even bang voor.
'geen toegang tot link'
Internagelaktisch
Betaal je bij zuke schoenen nou vooral voor de naam, of lopen ze ook daadwerkelijk lekkerder? Die modellen kun je bij het leven kopen nl, en vooral voor een stuk minder geld.
Jammer, ik forum mobiel en zie niks
Nouschi? Zijn ze leuk?
Ik vind ze echt lekker lopen. Voor mijn doen zijn t vrij hoge schoenen maar t voetbed voelt gewoon heel prettig en zacht aan. Maar je betaalt ongetwijfeld ook voor de naam al heb ik daar zelf helemaal niks mee.
Uiteraard betaal je bij Ugg voor de naam.
quote:liselore3punt0 schreef op 25 juni 2012 @ 22:52:

Jammer, ik forum mobiel en zie niks
Ik geloof dat ik die wel heel leuk vind! En kan bij alles!
Dankje Charlotte, bij mij blokkeerde het plaatje telkens.
Dank je wel!
quote:liselore3punt0 schreef op 25 juni 2012 @ 22:53:

Nouschi? Zijn ze leuk?Mwoah.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik vind ze wel leuk, maar allejesus duur
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:krokusje schreef op 25 juni 2012 @ 22:51:

Betaal je bij zuke schoenen nou vooral voor de naam, of lopen ze ook daadwerkelijk lekkerder? Die modellen kun je bij het leven kopen nl, en vooral voor een stuk minder geld.ja, ik heb zulke bij van Haren gekocht voor 20 euro
Dankjewel voor jullie reacties, mijn plotselinge angst dat ze wel erg lomp waren is dus eigenlijk een beetje onzin. Ik ga morgen eens kijken of ze er zijn!
Hele leuke sandalen, maar kan je zo'n model niet ook bij de schoenenreus/van harens van deze wereld voor €20 kopen?
Haha pearle, ik ben weer eens mosterd. Wel goed om te weten, ga ik dit weekend even voor mezelf kijken
Waaaat, deze schoenen zijn niet orgineel. Kijk bij dolcis, invito en alle dozenwinkels. Als ze nu heel bijzonder waren zou ik er mijn geld aan uit geven deze zie je zo iin de stad. Wel leuk trouwens hoor maar liever voor dat geld andere schoenen en dan voor 30€ deze kopen
quote:pearle schreef op 25 juni 2012 @ 23:08:

[...]

ja, ik heb zulke bij van Haren gekocht voor 20 euroWas mijn eerste gedachte ook toen ik op de link klikte.
quote:maantje91 schreef op 25 juni 2012 @ 23:11:

Waaaat, deze schoenen zijn niet orgineel. Kijk bij dolcis, invito en alle dozenwinkels. Als ze nu heel bijzonder waren zou ik er mijn geld aan uit geven deze zie je zo iin de stad. Wel leuk trouwens hoor maar liever voor dat geld andere schoenen en dan voor 30€ deze kopenDit dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven