Uggs
maandag 25 januari 2010 om 16:42
maandag 25 januari 2010 om 16:54
Ik ga de ugg classic kopen via deze site: http://www.pureuggboots.c ... main_page=index&cPath=13.
Een vriendin van mij wil ze vanavond al bestellen maar misschien is het verstandiger om ze eerst te gaan passen...
Want ik wil niet dat ze te los zitten maar ook weer niet te strak..
bedankt voor jullie reacties
Een vriendin van mij wil ze vanavond al bestellen maar misschien is het verstandiger om ze eerst te gaan passen...
Want ik wil niet dat ze te los zitten maar ook weer niet te strak..
bedankt voor jullie reacties
maandag 25 januari 2010 om 16:56
maandag 25 januari 2010 om 16:59
maandag 25 januari 2010 om 17:12
maandag 25 januari 2010 om 18:06
quote:jessie75 schreef op 25 januari 2010 @ 17:59:
Ik heb de site van TO ook bekeken, vond het al zo enorm goedkoop. Maar even voor mijn info; kunnen jullie aan de site zelf zien dat het om fakes gaat? De fotos lijken namelijk echte uggs..?De foto's zijn veel te weinig gedetailleerd om te kunnen zien of ze "echt" zijn of "nep". Ze kunnen toch ook "echte" foto's erop zetten en "nep" laarzen opsturen? Owh, ik lees nu even terug, ik zou deze site niet vertrouwen.
Ik heb overigens maat 37 en draag van de Uggs maat W6. Volgens mij is dit ook een gangbare "vertaling" (kom niet op het woord )
Ik heb de site van TO ook bekeken, vond het al zo enorm goedkoop. Maar even voor mijn info; kunnen jullie aan de site zelf zien dat het om fakes gaat? De fotos lijken namelijk echte uggs..?De foto's zijn veel te weinig gedetailleerd om te kunnen zien of ze "echt" zijn of "nep". Ze kunnen toch ook "echte" foto's erop zetten en "nep" laarzen opsturen? Owh, ik lees nu even terug, ik zou deze site niet vertrouwen.
Ik heb overigens maat 37 en draag van de Uggs maat W6. Volgens mij is dit ook een gangbare "vertaling" (kom niet op het woord )
maandag 25 januari 2010 om 18:17
Ik vrees ook dat het neppers zijn.
Ik las op de FAQ van die site, onderstaand -om de hete brei heendraaiend- vraag/antwoord:
Are your ugg boots genuine Australian made uggs?
We only sell 100% Australian made products. All our products including ugg boots, slippers and moccasins are made in Australia. We don't sell products that are made in China.
En hier kun je zien hoe je nep van echt kunt onderscheiden.
Ik las op de FAQ van die site, onderstaand -om de hete brei heendraaiend- vraag/antwoord:
Are your ugg boots genuine Australian made uggs?
We only sell 100% Australian made products. All our products including ugg boots, slippers and moccasins are made in Australia. We don't sell products that are made in China.
En hier kun je zien hoe je nep van echt kunt onderscheiden.
Stay with me, let\'s just breathe.
maandag 25 januari 2010 om 18:27
quote:jessie75 schreef op 25 januari 2010 @ 18:07:
Hmm ik ga bijna twijfelen of ik dan wel echte uggs heb, en of ik het verschil zou zien.. pff Nou ja als ik het verschil niet zou zien maakt het ook niet uit ook he
nou,het verschil zie je misschien op het eerste oog niet,maar later zeker wel!
Dan gaat het bij je hak raar zitten.
Ik heb echte Ugg's,soms spreek ik iemand die bij hoog en laag springt dat ze de echte heeft voor 100 euro,en vervolgens zie je dat ze bij de hak raar en scheef gaan zitten.
Ik heb maat 38,een ruime 38 en ik had maat 7 van de Classic.
Maar de short vallen wel weer kleiner en de Sundance weer groter.
http://www.uggsuitamerika ... GG-Bailey-Button-Metallic
Op deze site staan allemaal UGGS waar je ook kan zien per model hoe groot ze zijn,in cm.
Dan kan je zelf je voet opmeten en de verschillen zien
Hmm ik ga bijna twijfelen of ik dan wel echte uggs heb, en of ik het verschil zou zien.. pff Nou ja als ik het verschil niet zou zien maakt het ook niet uit ook he
nou,het verschil zie je misschien op het eerste oog niet,maar later zeker wel!
Dan gaat het bij je hak raar zitten.
Ik heb echte Ugg's,soms spreek ik iemand die bij hoog en laag springt dat ze de echte heeft voor 100 euro,en vervolgens zie je dat ze bij de hak raar en scheef gaan zitten.
Ik heb maat 38,een ruime 38 en ik had maat 7 van de Classic.
Maar de short vallen wel weer kleiner en de Sundance weer groter.
http://www.uggsuitamerika ... GG-Bailey-Button-Metallic
Op deze site staan allemaal UGGS waar je ook kan zien per model hoe groot ze zijn,in cm.
Dan kan je zelf je voet opmeten en de verschillen zien