Mode & Beauty alle pijlers

Uit broek gescheurd

14-02-2018 16:02 35 berichten
Net lekker uit mijn broek gescheurd. Lekker bij mijn bips. Hoe maak ik hier nog wat van?
whitewolves schreef:
14-02-2018 16:56
Hoe ik veilig thuis kom. ;)
Zit je met collega's samen? Kun je eentje om hulp vragen? Bijv. de forummer die je net herkend heeft? :proud: Misschien kan diegene je jas even pakken of haar jas als die langer is? Het is niet echt iets om je voor te schamen hoor, kan iedereen gebeuren. Maar ik snap dat je niet met die scheur en je zichtbare ondergoed over de gang gaat lopen...
stripverhaal schreef:
14-02-2018 16:55
Toch wel, of er is iemand een uurtje geleden heel toevallig precies hetzelfde gebeurd en zij stelt op Facebook precies dezelfde vraag......
Grappig. Heeft die wel beetje goeie tips gekregen?
Alle reacties Link kopieren
hertje89 schreef:
14-02-2018 16:58
Zit je met collega's samen? Kun je eentje om hulp vragen? Bijv. de forummer die je net herkend heeft? :proud: Misschien kan diegene je jas even pakken of haar jas als die langer is? Het is niet echt iets om je voor te schamen hoor, kan iedereen gebeuren. Maar ik snap dat je niet met die scheur en je zichtbare ondergoed over de gang gaat lopen...
Haha, nee ben geen collega van TO. Maar in één van mijn facebookgroepen kwam tegelijk met dit topic dezelfde noodkreet voorbij. Dus of dit is heel toevallig twee mensen tegelijk gebeurt (wat theoretisch gezien mogelijk is) of dat is TO.
whitewolves schreef:
14-02-2018 17:02
Grappig. Heeft die wel beetje goeie tips gekregen?
Nee, vier reacties pas. Komt allemaal neer op repareren.
stripverhaal schreef:
14-02-2018 17:04
Haha, nee ben geen collega van TO. Maar in één van mijn facebookgroepen kwam tegelijk met dit topic dezelfde noodkreet voorbij. Dus of dit is heel toevallig twee mensen tegelijk gebeurt (wat theoretisch gezien mogelijk is) of dat is TO.
Dan moet je TO ook zeggen wie jij bent he, anders is het niet eerlijk.
stripverhaal schreef:
14-02-2018 17:04
Nee, vier reacties pas. Komt allemaal neer op repareren.
Yes ik ben de populairdere broekscheurder :yes:
Van de nood een deugd maken:

Kamer van de baas inlopen, pen laten vallen en oprapen, gevolgd door een iets te hard: "meneer/mevrouw de directeur wat doet u nu!" gevolgd door "nu we het toch over opslag hadden" doet wonderen voor je carrière.
shifty schreef:
14-02-2018 17:19
Van de nood een deugd maken:

Kamer van de baas inlopen, pen laten vallen en oprapen, gevolgd door een iets te hard: "meneer/mevrouw de directeur wat doet u nu!" gevolgd door "nu we het toch over opslag hadden" doet wonderen voor je carrière.
Toevallig wel zo een gesprek met hem..
Toeval bestaat niet ..
Op marktplaats zetten en voor een goede prijs verkopen. Broeken met scheuren zijn heus heel hip!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven