Mode & Beauty alle pijlers

Ultieme oplossing needed over here :cry:

19-07-2016 14:02 166 berichten
ik ben op vakantie en het is hier heel erg heet 34 graden. We hebben de laatste dagen veel gelopen en mijn benen zijn pijnlijk stuk vel is eraf van het schuren. Baby poeder helpt niet, ik gebruik sudo creme op de open plekjes. Het is erg pijnlijk wat is de ultieme tip?

Corigerende onderbroek is een no go ik heb wijde jurkjes aan die niet strak zitten gewoon onderbroek/string eronder is ok. Vreselijk om dik te zijn in de zomer.
Alle reacties Link kopieren
quote:lux. schreef op 19 juli 2016 @ 17:19:

Ttas, ik weet niet of iemand het al heeft gezegd, misschien ben ik enorme mosterd (maar te lui om het hele topic door te lezen), maar ik draag altijd een fietsbroekje onder rokken en jurken omdat ik elke dag een heel stuk moet fietsen en anders de hele tijd mijn jurk naar beneden moet houden (draag fladderige jurken). Ik heb het nooit te heet ermee, helemaal geen last van! En vind het een heerlijk idee dat het geen ramp is als mijn jurk opwaait.Mwah, keer of 300 pas. En even zovele keren afgewezen.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Ik heb een broekje onder mn jurk aangehad naar het restaurant toe. Dank allemaal dames voor jullie adviezen. En aliebrosh en Belle ik ga morgen de stad in om het op te zoeken.
quote:amarna schreef op 19 juli 2016 @ 14:57:

[...]

Bedankt voor de tip!

Is die bij de schoenmaker te koop?ik heb hem bij de schoenwinkel gehaald gewoon. Volgens mij heeft van Haren hem ook.
Wat ik hier nog niet heb gelezen: tape.

Bij lange wandeltochten (en warm weer, dus korte broek) doe ik wel eens een strook van dat flexibele brede sporttape aan de binnenkant van mijn benen. Ook verkrijgbaar in huidskleur, spotgoedkoop bij de Action en blijft prima zitten.

In geval van TO nu misschien niet zo handig want de huid is al kapot. Maar in dat geval is misschien een groot stuk hansaplast pleister (op rol, dus je kunt het naar gelang afknippen op de gewenste maat) een goede optie? Al is een katoenen broekje het beste denk ik.
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Koop een netpanty, lekker luchtig....knip hem af op kniehoogte als he dan toch iets luchtigs wil????????
Pluk de dag voor je in een vaas eindigt.
quote:womansintuition schreef op 19 juli 2016 @ 19:57:

[...]

O shit sorry.. ik had niet in de gaten dat dat in den beginsel jou idee was. Mijn fout!

En lux: top idee!

Tsss schaam op jou!

En het niet eens een top idee vinden.. nou ja.

Maar ok. Het was ook niet mijn eigen idee. Maar mijn vriendin gebruikt ze en is er heul heul blij mee.
quote:streepjessokken schreef op 19 juli 2016 @ 19:58:

[...]

Mwah, keer of 300 pas. En even zovele keren afgewezen.Mja topic was al zo lang
quote:lux. schreef op 19 juli 2016 @ 17:19:

Ttas, ik weet niet of iemand het al heeft gezegd, misschien ben ik enorme mosterd (maar te lui om het hele topic door te lezen), maar ik draag altijd een fietsbroekje onder rokken en jurken omdat ik elke dag een heel stuk moet fietsen en anders de hele tijd mijn jurk naar beneden moet houden (draag fladderige jurken). Ik heb het nooit te heet ermee, helemaal geen last van! En vind het een heerlijk idee dat het geen ramp is als mijn jurk opwaait.Lux, wat voor een soort fietsbroekje koop je dan en waar? Zit daar zo'n stuk zeem in of is het gewoon een sportbroekje?
quote:miracle75 schreef op 20 juli 2016 @ 00:04:

Koop een netpanty, lekker luchtig....knip hem af op kniehoogte als he dan toch iets luchtigs wil????????Nee, niet doen!! Ex-goth hier, met een grote ervaring in netpanty's in alle soorten en maten. Als je iets niet moet doen, dan is het wel netpanty's dragen met warm weer, want dat schuurt als een malle.
Slik die kikker!
We zijn vanmorgen naar Eilat gevlogen het is hier 39 graden.

Een strakke boxershort van je partner.
quote:*nightsky* schreef op 20 juli 2016 @ 09:47:

Een strakke boxershort van je partner.Leuk bedacht maar volgens mij komt die niet hoger dan mn benen.
quote:Corona67 schreef op 20 juli 2016 @ 06:57:

[...]

Tsss schaam op jou!

En het niet eens een top idee vinden.. nou ja.

Maar ok. Het was ook niet mijn eigen idee. Maar mijn vriendin gebruikt ze en is er heul heul blij mee.
quote:womansintuition schreef op 20 juli 2016 @ 10:45:

[...]

Maar volgens mij ben jij de enige die dat advies heeft gelezen, dus ik geef geen advies meer lol
quote:Corona67 schreef op 20 juli 2016 @ 11:27:

[...]

Maar volgens mij ben jij de enige die dat advies heeft gelezen, dus ik geef geen advies meer lol

Het was een mooie toevoeging hoor. Zeker weten!

Ga niet aan jezelf twijfelen co....doe t niet hoor!
Die bandalettes of hoe ze ook heten, die stroken kant om je bovenbenen, heeft iemand daar ervaring mee??

Gaat dat ook oprollen? Neem aan dat ze wel strak moeten zitten om op hun plek te blijven, maar het lijkt mij dat het dan gaat oprollen

Ik heb ook dikke bovenbenen en draag zomers altijd een panty onder een jurkje en soms ook wel een lang corrigerend broekje (zoeen van net boven de knie tot onder bh) alleen dat is niet fijn in de zomer.

Die bandalettes lijken mij een uitkomst maar ben dus bang dat het gaat rollen
Ik knip altijd een dunne panty tot net boven m'n knie (of iets hoger afhankelijk van de lengte van het jurkje). lekker luchtig, je ziet het niet en geen schurende benen
quote:rosepudding schreef op 20 juli 2016 @ 14:32:

Die bandalettes of hoe ze ook heten, die stroken kant om je bovenbenen, heeft iemand daar ervaring mee??

Gaat dat ook oprollen? Neem aan dat ze wel strak moeten zitten om op hun plek te blijven, maar het lijkt mij dat het dan gaat oprollen

Ik heb ook dikke bovenbenen en draag zomers altijd een panty onder een jurkje en soms ook wel een lang corrigerend broekje (zoeen van net boven de knie tot onder bh) alleen dat is niet fijn in de zomer.

Die bandalettes lijken mij een uitkomst maar ben dus bang dat het gaat rollenDat is toch met van die plakstrips, net als bij hold-ups? Dat is echt geen combinatie met dit zweterige weer. Die gaan afzakken en irriteren.
quote:Ttass28 schreef op 19 juli 2016 @ 14:04:

[...]

Plakt dat niet?nee hoor
Ik was vorig jaar in Israël in de warmte week (40+ graden) en elke dag zo'n afgeknipte panty aangehad. Geen één keer geïrriteerde benen gehad.
quote:Ttass28 schreef op 19 juli 2016 @ 14:28:

[...]

Het is geen Nederland het is hier 34/35 graden. Broeit allemaal.

Het is vandaag in Nederland ook 34/35 graden. De opties die gegeven zijn zijn allemaal niet wat je wil, maar wat wil je dan wel?

Er zijn namelijk geen andere opties... ja nog 1tje, met je benen wijd gaan lopen.

maar dat lijkt me nou pas echt genant
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
quote:rosepudding schreef op 20 juli 2016 @ 14:32:

Die bandalettes lijken mij een uitkomst maar ben dus bang dat het gaat rollenNee dus. Wel de juiste maat nemen uiteraard
quote:biol schreef op 20 juli 2016 @ 15:14:

[...]

Er zijn namelijk geen andere opties... ja nog 1tje, met je benen wijd gaan lopen.

maar dat lijkt me nou pas echt genant

En zonnen in een bijpassende stoel dan ook he...
Compeed blarenpleister op de schuurplekken plakken.

Verder natuurlijk niet slim om midden in de hete zomer naar 'n bloedheet woestijnland te gaan. Waarom heb je dat niet in het koelere seizoen gepland?
Shoot first, ask questions later!
quote:amarna schreef op 19 juli 2016 @ 14:46:

[...]

Zeewater is heel genezend! Niet voor niets wordt mensen met psoriasis, ernstige acne of eczeem aangeraden een bad met zeezout te nemen.

Naar de Dode Zee worden zelfs psoriasis kuurreizen georganiseerd.Klopt ja, maar zéér dat dat doet... en ja, ik heb ervaring. Geen grappige ervaring. Goddank was het wondje (waar ik al maanden mee liep te miepen, want werken met olie helpt niet echt bij het genezingsproces) binnen twee dagen genezen, korstje viel er vanzelf af.
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven