Mode & Beauty alle pijlers

Ultieme oplossing needed over here :cry:

19-07-2016 14:02 166 berichten
ik ben op vakantie en het is hier heel erg heet 34 graden. We hebben de laatste dagen veel gelopen en mijn benen zijn pijnlijk stuk vel is eraf van het schuren. Baby poeder helpt niet, ik gebruik sudo creme op de open plekjes. Het is erg pijnlijk wat is de ultieme tip?

Corigerende onderbroek is een no go ik heb wijde jurkjes aan die niet strak zitten gewoon onderbroek/string eronder is ok. Vreselijk om dik te zijn in de zomer.
Alle reacties Link kopieren
Benen van panty afknippen tot boven de knie ofzo?
quote:nephthys schreef op 19 juli 2016 @ 14:02:

Benen van panty afknippen tot boven de knie ofzo?dat dus
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance

Benen van panty afknippen tot boven de knie ofzo?Plakt dat niet?
Toch een dun broekje met pijpjes eronder zou ik zeggen.... misschien afgeknipte legging. Of die speciale crème Vevina, helpt bij mij redelijk, maar weet niet of je daar makkelijk aan komt als je op vakantie bent..
De ultieme tip is een broekje onder je jurk doen, die je bovenbenen bedekt op de plek van het schuren. Sarah's Sweeties zijn leuk, voor een ander moment. Voor nu: op zoek naar een sportwinkel en een strak glad broekje kopen. Of corrigerend ondergoed met langere pijpjes.
Geen jurkjes aan, maar korte broeken. Mocht je dat niet willen: van die hold up pantys met brede band. Dan de panty eraf knippen en alleen die band van de hold ups gebruiken tegen het schuren.

En na de vakantie elke dag ten minste een half uur lopen om je benen af te slanken. Ik had precies hetzelfde en elke dag een half uur stevig lopen heeft mijn probleem een heel stuk verholpen.
Boxer met lange pijpjes of fietsbroekje eronder.
quote:karzou schreef op 19 juli 2016 @ 14:04:

Toch een dun broekje met pijpjes eronder zou ik zeggen.... misschien afgeknipte legging. Of die speciale crème Vevina, helpt bij mij redelijk, maar weet niet of je daar makkelijk aan komt als je op vakantie bent..Er zijn genoeg winkels hier.
quote:Doreia schreef op 19 juli 2016 @ 14:04:

Geen jurkjes aan, maar korte broeken. Mocht je dat niet willen: van die hold up pantys met brede band. Dan de panty eraf knippen en alleen die band van de hold ups gebruiken tegen het schuren.

En na de vakantie elke dag ten minste een half uur lopen om je benen af te slanken. Ik had precies hetzelfde en elke dag een half uur stevig lopen heeft mijn probleem een heel stuk verholpen.Dat plakt toch allemaal ik wil me luchtig kunnen voelen. Al die broekjes Zweet en smet allemaal.
quote:Ttass28 schreef op 19 juli 2016 @ 14:04:

[...]

Plakt dat niet?Een dunne zomerpanty toch niet?
quote:nephthys schreef op 19 juli 2016 @ 14:10:

[...]

Een dunne zomerpanty toch niet?Jawel mijn benen zweten, in de hitte broeit het allemaal.
Ik zou toch echt kijken voor een katoenen broekje met wat langere pijpjes.

Ik ben dan wel niet dik, maar ik draag ook onder jurkjes altijd wel iets met pijpjes, zodat het niet tegen elkaar gaat plakken of schuren.

(Ook niet dikke mensen kunnen last hebben van benen die elkaar net een beetje raken)
quote:Ttass28 schreef op 19 juli 2016 @ 14:11:

[...]

Jawel mijn benen zweten, in de hitte broeit het allemaal.Een dunne zomerpanty maakt het echt niet plots een stuk warmer, maar het zal wel het plakken tegengaan.
koop een sloggi long en draag die als onderbroek. Dus niet onder je legging of lange onderbroek nog een onderbroek. maar alleen een sloggi long aan.

En niet miepen dat het warm is. Of je hebt zweetbenen onder een langere onderbroek of je hebt open wondjes door schurende bovenbenen. Jij moet bepalen wat je het minst vervelend vindt.
quote:Ttass28 schreef op 19 juli 2016 @ 14:08:

[...]

Dat plakt toch allemaal ik wil me luchtig kunnen voelen. Al die broekjes Zweet en smet allemaal.En nu heb je door dat zweet allemaal wondjes en ontvellingen. Het is aan jou. Een wondermiddel is daar ter plekke aan de liposuctie, maar tja, dan heb je pas een paar wonden en kun je echt niet meer flaneren

Benen van panty afknippen tot boven de knie ofzo?

Dat laddert. Ze zijn trouwens ook te koop op die manier.

Ik draag zelf altijd een legging of wielrenbroekje onder een rok of jurk.
Dan zou ik momenteel toch echt even overstappen naar gewone katoenen korte broeken (als je al de andere oplossingen teveel vindt zweten).
quote:Ttass28 schreef op 19 juli 2016 @ 14:08:

[...]

Dat plakt toch allemaal ik wil me luchtig kunnen voelen. Al die broekjes Zweet en smet allemaal.Ik heb vandaag een kort katoenen fietsbroekje aan onder mijn rok en dat is prima luchtig.
quote:dannas schreef op 19 juli 2016 @ 14:12:

koop een sloggi long en draag die als onderbroek. Dus niet onder je legging of lange onderbroek nog een onderbroek. maar alleen een sloggi long aan.

En niet miepen dat het warm is. Of je hebt zweetbenen onder een langere onderbroek of je hebt open wondjes door schurende bovenbenen. Jij moet bepalen wat je het minst vervelend vindt.Het is enorm genant het lijkt wel of ik in mijn broek geplast heb als ik korte broekjes onder jurkjes aan doe. Vandaar dat ik ook om een andere tip vraag, anders had ik allang een korte broek aangehad.
Toch een broekje kopen. Je hebt van die corrigerende die langere pijpjes hebben zit heel erg prettig. En die sloggi long is ook best prettig.

Ik heb hetzelfde probleem elke zomer en dit is de enige oplossing voor mij. Sterkte kan echt zeer doen!
Je moet m ook wel goed in je kruis doen, dan zit het niet anders dan een slip.
quote:dannas schreef op 19 juli 2016 @ 14:12:

En niet miepen dat het warm is. Of je hebt zweetbenen onder een langere onderbroek of je hebt open wondjes door schurende bovenbenen. Jij moet bepalen wat je het minst vervelend vindt.Precies!
Meer smaken zijn er niet Ttas28, broekje aan of pijn lijden.

Ik neem aan dat dit niet je eerste "dikke" zomer is, en van mijn ervaring is dat zodra het eenmaal geirriteerd is er weinig tegenop te smeren/poederen is, dat ging alleen maar meer irriteren door de wrijving.

Broekje/legging/panty dus.
Correct me if I am wrong! (Nederlands is niet mijn moedertaal)
In plaats van een fietsbroekje kan je ook een katoenen legging kopen en deze afknippen. Zit ook prima.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven