Mode & Beauty alle pijlers

UV spray voor het haar

24-06-2012 19:24 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is er een spray (of creme, maar liever spray) voor het haar die het haar beschermt tegen zon (dus die een uv filter heeft), tegen de hitte van stijltang/fohn, en die tegelijkertijd je haren voedt? Het liefst van een merk die ik makkelijk bij kruidvat ofzo kan halen. Alvast bedankt!!
Volgens mij is er zo'n spray van Wella, Guhl en Garnier.
ja,maar net van kruidvat
Die van Goldwell kun je bij de kapper kopen. SPF 8 vind ik trouwens niet erg hoog.
Kruidvat, solait hair! Heb 'm zelf ook, is heel fijn.

Case closed, lijkt me.
Hé, die van het kruidvat ken ik niet. Van Guhl hebben ze hem al langer niet meer. Die was heel fijn en kon je ook op droog haar gebruiken, maar nergens meer te koop.

Bedankt voor de tip (als die op droog haar kan.)
Linnes92,

Hmm dat lijkt me wel fijn, is ook lekker betaalbaar. Maar is die ook hittebestendig voor als ik bijv. me haar stijl?

Pimpelmeesje67,

Bedankt voor je tip, alleen Goldwell producten vind ik net iets te prijzig voor mijn budget :(

Pumps_italiaans,

Ja die van Guhl kende ik ook al, maar kan hem ook nergens meer vinden. Heb nu thuis wel eentje van Elvive genaamd 'ontwarrende spray voor gekleurd haar met UV filter', hij ruikt heerlijk, maakt mijn haar ook niet vet, alleen er staat niet bij dat het ook geschikt is voor de warmte van stijltang en fohn. Daarvoor moet ik dan altijd nog andere producten bij gebruiken en dan worden mijn haren al snel vet. Of is een UV filter ook geschikt/beschermend voor de hitte van stijltang/fohn/krultang ?
Guhl heeft wel een andere die daarvoor geschikt is.

Ik zie juist een anti-zonnebrand om het haar te beschermen als ik de zon in ga. Die hadden ze ook van Guhl. Bij mij bleekt mijn haar heel erg en als het geverfd is dan gaat de kleur er uit. Maar die is er niet meer.

Deze heb ik , maar op de fles staat dat die op handdoekdroog haar gebruikt kan worden en beschermt tegen warmte bij föhnen en zonlicht. Dat die ook op droog haar kan staat er niet op...

Maar ik ga morgen even langs bij het Kruidvat. Is niet zo ver.
Toevallig gezien dat de haarproducten van Guhl bij Etos in de aanbieding zijn. Daar stond die spray vochtbalans daar ook stond. Ik gebruik hem zelf alleen niet zo vaak, dus weet niet of die helpt.

Tegen pluizend haar doe ik soms (onderweg) wat handcreme in mijn haar. Maar dan ga ga ik met mijn handen door het haar en dan is het wel weer toonbaar. Ik heb geen vet haar. Mijn kapper had er een speciale creme van Redken voor waar het niet vet van werd. maar ik vind die niet zo lekker ruiken. Maar is mijn persoonlijke voorkeur.)
ik heb er 1 van de kapperswinkel.

Was bijna een tientje kwijt (25% korting) en is echt super.

Ziet het niet eens op het haar!

Alleen een erg zoete geur...
Het serum van bio silk beschermd tegen uv stralen. Ook tegen de hitte van de stijling tools. Ik ben er tevreden over.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven