Mode & Beauty alle pijlers

Van highlights naar donkerblond

01-09-2019 17:44 28 berichten
Hallo. Ik heb al een paar keer eerder forums gemaakt over het verven van mijn haar maar toen was het van donker naar licht. Dit keer is het andersom.

Nu is het zo dat ik vorige maand highlights in mijn haar had laten verven. Daarvoor had ik mijn haar lichtbruin geverfd wat eerst ook weer highlights waren. Nu ben ik erachter gekomen dat ik het donkere haarkleur toch wel leuker vind staan, ook omdat het dan mijn hele haar is. Nu wil ik dus over een tijdje (over een maandje o.i.d.) mijn haar weer donkerder verven maar dit keer donkerblond omdat daar (denk ik, ik ben geen haarexpert) minder roodtinten inzitten en omdat dat ook mijn originele haarkleur is.

Nu weet ik dat mensen zeggen dat het ook moeilijk is om van licht naar donker te gaan, ook al is het mij al een keer eerder gelukt, maar vroeg ik mij dus af of dat goed te doen is om dat zelf te verven.
turquasi schreef:
04-09-2019 16:56
ik denk dat niet zozeer het merk als je kleurkeuze gaat bepalen hoe 'oranje' je wordt. Als je een roodbruine spoeling op pas geblondeerd haar doet gaat geen merk je helpen namelijk....

koop een donkerblonde, desnoods zo'n wash out van de Kruidvat van 2 euro en probeer die uit op een lichte pluk die een beetje verstopt zit onder de bovenste laag, dan kun je meteen kijken welke inwerktijd goed werkt bij jou want dat is niet voor iedereen helemaal hetzelfde... misschien wil je wel een lichter resultaat
Had ik ook al voor gekeken. Maar ze hebben alleen maar of lichtere kleuren of donkerdere kleuren.
NBaas schreef:
04-09-2019 16:47
Ik heb al een aantal keer geprobeerd om een afbeelding hierin te zetten maar telkens komt de link er dan niet te staan.


Pas vanaf 200 posts kun je afbeeldingen posten, tot die tijd kun je wel je linkje hier plaatsen maar dan zonder [ img]-tags er omheen.
Marana schreef:
06-09-2019 15:54
Pas vanaf 200 posts kun je afbeeldingen posten, tot die tijd kun je wel je linkje hier plaatsen maar dan zonder [ img]-tags er omheen.
Oke bedankt, dan probeer ik het later wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven