Mode & Beauty alle pijlers

Van lompe boer naar elegante dame

11-06-2014 23:02 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben best lomp. Ik kleed me slonzig. Ik doe mijn haar in een knot, draag weinig make up en zit al drie maanden een gat in mijn handtas. Ik moet al maanden naar de kapper, maar vind het niet belangrijk genoeg om ook echt te gaan.



Ik kan, als ik mn best doe, best knap zijn (al zeg ik het zelf), maar daar loopt het dus mis.



Ik zou zo graag er wat verzorgder, vrouwelijker uit willen zien, maar daar ben ik niet zo goed in. Mijn kleren blijven nooit lang netjes, ik loop buiten kantoor niet op hakken.



Maar ik ga proberen aandacht te besteden aan mijn uiterlijk, kleding, make up en haar. Willen jullie me helpen? En herkennen mensen dit?



Ik ben benieuwd maar tips in het algemeen. Hoe doen mensen dat? Er zijn mensen die er mooier, meer classy uitzien dan ik terwijl ze een spijkerbroek aan hebben, en ik mijn best heb gedaan op mijn outfit.



Ik heb bedacht dat het makkelijkste om te beginnen is een nieuwe tas te kopen. Ik vind die van fred de la bretonniere erg mooi, maar dat is net niet elegant, en dat wil ik wel. Ik zoek een tas waar aardig wat in kan, en die kwaliteit heeft, geen goedkope troep. Hij moet dicht kunnen, of in elk geval een beetje. Er moet a4 in kunnen. Tips? Ik kom er niet uit, of op die tas van Michael Kors, maar die heeft iedereen al....
To,ik las dat je al naar de kapper bent geweest?Goede tips geven

de dames hier en heb hier niet meer zoveel aan toe te voegen.Ben

het met hun eens.Verder succes met alles!
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het nu? Ik lees graag mee en doe ook graag mee, want zo na mijn laatste zwangerschap ben uk in gemakzucht blijven hangen. En er nu zo klaar mee! Helaas pas ik mijn oude kleding nog niet, of eigenlijk niet. Dus ik moet nieuwe dingen. Ik doe met je mee! Kapper ben ik al geweest, ik heb een goede spijkerbroek, goede jas en wat armbandjes nu. Vanavond mijn nagels lakken.
Alle reacties Link kopieren
En ik trek nu het elastiekje uit mijn haar.
Alle reacties Link kopieren
Ik had even andere prioriteiten, maar ga weer door. Tas en haar zijn gedaan, ik vrees dat ik u echt moet gaan nadenken over welke kleuren me goed staan en wat voor kleding, moeilijk!
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet in welk deel van NL je woont, maar er zijn regelmatig avonden bij winkels waar een stylist komt. Die kan je dan advies geven over kleuren en de pasvorm bij je lichaam.



Wat voor kleding en schoenen draag je nu vooral?
'Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?'
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 12 juni 2014 @ 10:14:

Elegantie zit niet in de kleding en kun je niet aantrekken. Je bent het of je bent het niet. Een lompe boer in een mantelpakje van Chanel, mét alles erop en eraan, blijft een lompe boer, en een elegante dame is zelfs elegant in een jutezak.Mee eens. Je zegt dat je niet het type bent die daar tijd insteekt. Het is wie als persoontje ook bent. Ik ben iemand die er altijd tip top bij loopt. Daar besteeds ik dan ook genoeg tijd aan. Als jij dat ook wilt, zul je er ook tijd in moeten gaan investeren. De vraag is, wil je daarvoor tijd vrijmaken?
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 12 juni 2014 @ 10:14:

Elegantie zit niet in de kleding en kun je niet aantrekken. Je bent het of je bent het niet. Een lompe boer in een mantelpakje van Chanel, mét alles erop en eraan, blijft een lompe boer, en een elegante dame is zelfs elegant in een jutezak.Dubbel 1
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 12 juni 2014 @ 10:14:

Elegantie zit niet in de kleding en kun je niet aantrekken. Je bent het of je bent het niet. Een lompe boer in een mantelpakje van Chanel, mét alles erop en eraan, blijft een lompe boer, en een elegante dame is zelfs elegant in een jutezak.Dubbel 2
Carpe Diem!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven