Vans vanuit Amerika
zondag 16 september 2012 om 16:37
Modeliefhebbers onder ons,
wie heeft er ervaring met het bestellen van Vans via vans.com? Of wie heeft er uberhaupt ervaring met kleding/schoenen bestellen uit Amerika? Ik heb leuke vans op het oog maar die zijn alleen via vans.com verkrijgbaar, maar mijn moeder vertrouwt het niet dat ze van zo ver moeten komen. Maar het is de officiële site van Vans, dus het moet wel goed zijn toch?...
S
wie heeft er ervaring met het bestellen van Vans via vans.com? Of wie heeft er uberhaupt ervaring met kleding/schoenen bestellen uit Amerika? Ik heb leuke vans op het oog maar die zijn alleen via vans.com verkrijgbaar, maar mijn moeder vertrouwt het niet dat ze van zo ver moeten komen. Maar het is de officiële site van Vans, dus het moet wel goed zijn toch?...
S
zondag 16 september 2012 om 16:38
Ik heb geen ervaring met vans, maar wel met uggs via de officiële site daarvan. Gaat gewoon prima hoor, maar vaak heb je wel een creditcard nodig hiervoor. En hou rekening met eventuele invoerkosten die je moet betalen hier aan de deur. Maar de site is betrouwbaar als het de officiële site van vans is, dus daar zou ik me niet druk om maken.
zondag 16 september 2012 om 16:44
quote:Fame schreef op 16 september 2012 @ 16:40:
Kijk even naar de shippingcosts, die zijn tegenwoordig niet zuinig vanuit Amerika.
dit staat er over de kosten:
DELIVERY CHARGES
Delivery charges apply to your Order based on the type of delivery. Standard delivery costs 6 ¤.
We may, from time to time, apply free delivery promotions for limited periods
Kijk even naar de shippingcosts, die zijn tegenwoordig niet zuinig vanuit Amerika.
DELIVERY CHARGES
Delivery charges apply to your Order based on the type of delivery. Standard delivery costs 6 ¤.
zondag 16 september 2012 om 16:47
quote:sandrabontje schreef op 16 september 2012 @ 16:44:
[...]
DELIVERY CHARGES
Dat kan bijna niet kloppen. Dat zullen de kosten binnen Amerika wel zijn, denk ik.