Vans vanuit Amerika
zondag 16 september 2012 om 16:37
Modeliefhebbers onder ons,
wie heeft er ervaring met het bestellen van Vans via vans.com? Of wie heeft er uberhaupt ervaring met kleding/schoenen bestellen uit Amerika? Ik heb leuke vans op het oog maar die zijn alleen via vans.com verkrijgbaar, maar mijn moeder vertrouwt het niet dat ze van zo ver moeten komen. Maar het is de officiële site van Vans, dus het moet wel goed zijn toch?...
S
wie heeft er ervaring met het bestellen van Vans via vans.com? Of wie heeft er uberhaupt ervaring met kleding/schoenen bestellen uit Amerika? Ik heb leuke vans op het oog maar die zijn alleen via vans.com verkrijgbaar, maar mijn moeder vertrouwt het niet dat ze van zo ver moeten komen. Maar het is de officiële site van Vans, dus het moet wel goed zijn toch?...
S
zondag 16 september 2012 om 16:38
Ik heb geen ervaring met vans, maar wel met uggs via de officiële site daarvan. Gaat gewoon prima hoor, maar vaak heb je wel een creditcard nodig hiervoor. En hou rekening met eventuele invoerkosten die je moet betalen hier aan de deur. Maar de site is betrouwbaar als het de officiële site van vans is, dus daar zou ik me niet druk om maken.
zondag 16 september 2012 om 16:44
quote:Fame schreef op 16 september 2012 @ 16:40:
Kijk even naar de shippingcosts, die zijn tegenwoordig niet zuinig vanuit Amerika.
dit staat er over de kosten:
DELIVERY CHARGES
Delivery charges apply to your Order based on the type of delivery. Standard delivery costs 6 ¤.
We may, from time to time, apply free delivery promotions for limited periods
Kijk even naar de shippingcosts, die zijn tegenwoordig niet zuinig vanuit Amerika.
DELIVERY CHARGES
Delivery charges apply to your Order based on the type of delivery. Standard delivery costs 6 ¤.
zondag 16 september 2012 om 16:47
quote:sandrabontje schreef op 16 september 2012 @ 16:44:
[...]
DELIVERY CHARGES
Dat kan bijna niet kloppen. Dat zullen de kosten binnen Amerika wel zijn, denk ik.
Houd er maar rekening mee dat er minsten 20 euro bovenop komt.
[...]
DELIVERY CHARGES
Dat kan bijna niet kloppen. Dat zullen de kosten binnen Amerika wel zijn, denk ik.
Houd er maar rekening mee dat er minsten 20 euro bovenop komt.
zondag 16 september 2012 om 17:03
quote:mika65 schreef op 16 september 2012 @ 16:55:
Op vans.com staat dit:
Can I place an order if I live outside the U.S.?
We only ship orders within the domestic U.S. You can also visit Vans.com and select the International Locator to find a dealer within your country.
Goed lezen is het halve werk zeg ik altijd Dat hoef helemaal geen probleem te zijn, ik heb zo'n box in amerika, een eigen adres, waar ze naar toe kunnen sturen en dat bedrijf stuurt het dan door overseas. Je hoeft maar een klein bedrag te betalen voor die service (3 euro ofzo) ... zij regelen dan ook de douanekosten. Op die manier hoef je niet zo lang op het bestelde te wachten.
Op vans.com staat dit:
We only ship orders within the domestic U.S. You can also visit Vans.com and select the International Locator to find a dealer within your country.
Goed lezen is het halve werk zeg ik altijd Dat hoef helemaal geen probleem te zijn, ik heb zo'n box in amerika, een eigen adres, waar ze naar toe kunnen sturen en dat bedrijf stuurt het dan door overseas. Je hoeft maar een klein bedrag te betalen voor die service (3 euro ofzo) ... zij regelen dan ook de douanekosten. Op die manier hoef je niet zo lang op het bestelde te wachten.
Here I am - now what are your other two wishes...
zondag 16 september 2012 om 17:12
quote:mika65 schreef op 16 september 2012 @ 16:55:
Op vans.com staat dit:
Goed lezen is het halve werk zeg ik altijd Huilen
Op vans.com staat dit:
Goed lezen is het halve werk zeg ik altijd Huilen
zondag 16 september 2012 om 17:17
Vans bestel ik gewoon via de Nederlandse site (vans.nl), maar die hebben alleen spullen van het huidige seizoen. Er is een outletwebshop (gevestigd in Rotterdam) en die heeft ook Vans van seizoenen eerder. Houd wel rekening mee dat ze een maat soms wel 1,5 maat te groot vallen. Maatje 37 is gewoon maatjes 38 of 38,5. Shippen vanuit de VS ben ik gestopt, de kosten daarvan zijn enorm gestegen dat het gewoon niet meer leuk is.
zondag 16 september 2012 om 17:19
quote:Pompiedoe schreef op 16 september 2012 @ 17:17:
Vans bestel ik gewoon via de Nederlandse site (vans.nl), maar die hebben alleen spullen van het huidige seizoen. Er is een outletwebshop (gevestigd in Rotterdam) en die heeft ook Vans van seizoenen eerder. Houd wel rekening mee dat ze een maat soms wel 1,5 maat te groot vallen. Maatje 37 is gewoon maatjes 38 of 38,5. Shippen vanuit de VS ben ik gestopt, de kosten daarvan zijn enorm gestegen dat het gewoon niet meer leuk is.He serieus? Heb je hier ervaring mee? (dat de maten groot vallen)
Vans bestel ik gewoon via de Nederlandse site (vans.nl), maar die hebben alleen spullen van het huidige seizoen. Er is een outletwebshop (gevestigd in Rotterdam) en die heeft ook Vans van seizoenen eerder. Houd wel rekening mee dat ze een maat soms wel 1,5 maat te groot vallen. Maatje 37 is gewoon maatjes 38 of 38,5. Shippen vanuit de VS ben ik gestopt, de kosten daarvan zijn enorm gestegen dat het gewoon niet meer leuk is.He serieus? Heb je hier ervaring mee? (dat de maten groot vallen)
woensdag 19 september 2012 om 20:03
Ben ik weer! Ik heb een paar vans besteld van een Nederlandse site en ze zijn gisteren aangekomen (snel!). Het zijn leren vans van de authentic lijn. Ik heb van mezelf maat 40, en heb dus ook gewoon maat 40 besteld. Nu blijkt dat ze veel te groot zijn. Ze zijn in de lengte te lang en bij de hielen te breed. Ik vind het juist altijd lekker als Vans lekker strak zitten, maar deze zitten losjes..
Ik vroeg me af of er misschien iemand is die ook leren vans heeft, en of die mij kan vertellen voor welke maat ik ze het beste kan ruilen. Ik dacht zelf aan 39 (39,5 zou ook nog te groot zijn, dat weet ik zeker), maar die zijn er niet meer. Alleen 38,5 is er nog.
Dat zou betekenen dat ik ze 1,5 maat kleiner bestel dan ik eigenlijk heb... Lijkt me een erg groot verschil! Maar aangezien ze van leer zijn, zouden ze natuurlijk enorm uit kunnen lopen..
alvast bedankt!
Ik vroeg me af of er misschien iemand is die ook leren vans heeft, en of die mij kan vertellen voor welke maat ik ze het beste kan ruilen. Ik dacht zelf aan 39 (39,5 zou ook nog te groot zijn, dat weet ik zeker), maar die zijn er niet meer. Alleen 38,5 is er nog.
Dat zou betekenen dat ik ze 1,5 maat kleiner bestel dan ik eigenlijk heb... Lijkt me een erg groot verschil! Maar aangezien ze van leer zijn, zouden ze natuurlijk enorm uit kunnen lopen..
alvast bedankt!