Vaseline
vrijdag 4 december 2009 om 20:05
Ik heb een kaakoperatie ondergaan vorige week en toen zei de chirurg, je moet je lippen blijven insmeren met vaseline omdat ze nogal droog en kapot waren.
Nu ben ik al een week aan het smeren, lippen zijn wel weer heel,
maar het lijkt wel of ze door dat vaak insmeren met vaseline alleen maar droger worden. Het voelt zo branderig en pijnlijk aan.
Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand misschien wat anders om op mijn lippen te smeren??
Nu ben ik al een week aan het smeren, lippen zijn wel weer heel,
maar het lijkt wel of ze door dat vaak insmeren met vaseline alleen maar droger worden. Het voelt zo branderig en pijnlijk aan.
Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand misschien wat anders om op mijn lippen te smeren??
vrijdag 4 december 2009 om 20:11
purol
Werkt als een trein, gebruikt mijn zoontje.
Ik gebruik zelf altijd de vitamine E stift van de bodyshop. Sinds ik dat 1x per dag gebruik ('s ochtends, na t tandenpoetsen) heb ik nooit, nooit, nooit meer barstjes, scheurtjes, droge lippen. Ook niet midden in de winter, terwijl ik elke dag een kilometer of 15 a 20 fiets.
Werkt als een trein, gebruikt mijn zoontje.
Ik gebruik zelf altijd de vitamine E stift van de bodyshop. Sinds ik dat 1x per dag gebruik ('s ochtends, na t tandenpoetsen) heb ik nooit, nooit, nooit meer barstjes, scheurtjes, droge lippen. Ook niet midden in de winter, terwijl ik elke dag een kilometer of 15 a 20 fiets.
vrijdag 4 december 2009 om 20:26
vrijdag 4 december 2009 om 21:25
quote:novina schreef op 04 december 2009 @ 20:26:
Vaseline, Labello en Purol enzo onttrekken juist vocht aan je lippen. Ik ben afgelopen week voor hetzelfde probleem even bij een apotheek naar binnen gelopen. Daar hebben ze veel middeltjes die hydraterend zijn. Ik heb zelf een lippenbalsem van Louis Widmer gekregen, voelt goed!
Klopt, hoe meer je smeert hoe erger het wordt!
Het lijkt even te helpen, maar uiteindelijk maak je het erger.
Vaseline, Labello en Purol enzo onttrekken juist vocht aan je lippen. Ik ben afgelopen week voor hetzelfde probleem even bij een apotheek naar binnen gelopen. Daar hebben ze veel middeltjes die hydraterend zijn. Ik heb zelf een lippenbalsem van Louis Widmer gekregen, voelt goed!
Klopt, hoe meer je smeert hoe erger het wordt!
Het lijkt even te helpen, maar uiteindelijk maak je het erger.
vrijdag 4 december 2009 om 21:58