Mode & Beauty alle pijlers

Veilig online Uggs kopen

09-09-2011 15:06 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai,

Ik wil graag nieuwe uggs kopen, 'de echte'. Maar weet niet goed waar ik dat moet doen. Ik wil er niet al te veel geld voor betalen, en nu had ik een site gevonden die mij wel betrouwbaar leek.

Is dit een goede site waar ik de 'echte' uggs betrouwbaar kan kopen? Uggsonlinenederland.org als deze site niet goed is, weet iemand anders dan misschien nog een site?

x
Wat is er mis met ze gewoon in de winkel kopen?

Mijn ervaring is dat UGGS veel nagemaakt en voor echt verkocht worden. Naar mijn weten staat op de ugg-hyve een lijstje met (on)betrouwbare adressen.
Ik zou het niet vertrouwen.. Zijn wel erg goedkoop!
Ik zou ze ook gewoon in de winkel kopen.
De echte willen hebben is de volle pond betalen. Je kunt niet voor een dubbeltje op de eerste rang zitten!
Ik weet niet welke maat je hebt, maar tot 38/39 kun je ze ook bij de kindermaten kopen, ze vallen ruim en zijn ietsje goedkoper.
Appel

Tis je eerste post, beetje doorzichtige reclame en mocht het geen reclame zijn, kijk eens bij Van Assem of Nolten.
http://forum.www.trosrada ... hp?t=86607&start=99999999

klinkt hetzelfde
Ik wilde ze eerst gewoon op de officiele ugg australia site kopen, maar ik kan nergens vinden waar ik ze kan bestellen.

Iemand idee?
Beetje vreemd, eerst wil je er niet te veel geld voor betalen, en vervolgens wilde je ze eigenlijk meteen al via de officiële site bestellen?

Riekt naar reclame idd!
Zus!
quote:xmarleenaaa schreef op 09 september 2011 @ 15:17:

Ik wilde ze eerst gewoon op de officiele ugg australia site kopen, maar ik kan nergens vinden waar ik ze kan bestellen.

Iemand idee?www.sheepskinshoes.com
De site uit de op is neppe zooi. De nightfall bestaat maar in 1 kleur (chestnut) en word al 2 jaar niet meer geproduceerd. Knap dus dat ze hem in verschillende kleuren hebben daar. Als de prijs te mooi is om waar te zijn, dan is het dat ook.

De officiële site is www.uggaustralia.com en daar kan je bestellen. Wel ff opletten, want je moet hem op amerika zetten. Ws word je hier meteen doorgelinkt naar de nederlandse site, maar daarop kan je niet bestellen. Wel kan je op de nederlandse site bij online retailers kijken. Alle websites die daarop staan zijn betrouwbaar. Staat het daar niet tussen, bestel er dan ook niet. Een website mag nl alleen maar originele uggs verkopen als ze aangesloten zijn bij ugg australia. En als ze dat zijn, staan ze ook op hun officiële website. Op de amerikaanse website staan nog veel meer online retailers die allemaal betrouwbaar zijn, maar dat zijn wel amerikaanse sites. Vaak is dat een stuk goedkoper dan hier in nederland, maar houd wel rekening met de verzendkosten en douanekosten die erbij komen als je ze uit het buitenland haalt. Voor een eerste paar uggs zou ik sowieso naar de winkel gaan. De maat verschilt per model en per persoon, dus die is lastig te bepalen.

En de "echte uggs" maar er niet teveel voor kwijt willen zijn gaat gewoon niet. Die dingen zijn nou eenmaal duur (tenzij je ff op vakantie gaat naar amerika...scheelt echt een hoop!) en voor een duppie op de eerste rij kom je gewoon echt niet. Sommige sites hebben aanbiedingen, maar verder zijn het gewoon vastgestelde prijzen en betaal je hier in nederland dus een vast bedrag overal en in amerika ook. Gezien de dollarkoers is amerika wel een stuk goedkoper, hier in nederland zijn ze echt heel prijzig in vergelijking met daar. Maar goed, je moet wat over hebben voor een paar echte. En neppe importeren zou ik persoonlijk al helemaal niet doen. De douane controleerd alles en als ze ze eruit pikken worden ze vernietigd en krijg je een boete a 300 euro. Beetje zonde lijkt me, want dan ben je en je geld kwijt voor je neppe uggs en dus die 300 euro boete. En heb je nog geen laarzen ook.
Op de officiele UGG Hyves staat precies welke site's betrouwbaar zijn en welke nep.

Ik heb de mijne hier vandaan
quote:Star schreef op 09 september 2011 @ 15:31:

[...]

www.sheepskinshoes.comWat Star dus zegt...
In de winkel!

Maar alsjeblieft! Draag ze niet als het 20/30 graden is met alleen een kortebroek (blote benen). En dan een zo bloot mogelijk hemd/shirt.

Brrr. wat zie ik dat vaak zeg. Wat is er dan mis met je poten denk ik dan als je winterlaarzen aan doet. onder een korte broek
Uggs zijn eigenlijk niet specifiek winterlaarzen. In australie is het begonnen bij surfers die ze gewoon op het strand dragen. Uggs isoleren, dus in de winter heb je warme voetjes en in de zomer hou je ze lekker koel in die dingen. Als ik ze in de winter aan doe en ik heb koude voeten, dan helpen die dingen niks. Duurt echt heel lang voordat ik dan warme voeten heb. Overigens draag ik ze alleen onder de 20 graden en met een lange broek hoor. De laarzen dan, heb ook gympen en slippers en die zijn wel weer ideaal voor de zomer haha!
Koop ze gewoon in de winkel als je het niet vertrouwd.
Ik had ze vandaag voor het eerst weer aan en ik ben zo blij met ze! Ik wil dit jaar ook de pantoffels hebben
Www.assem.nl erkent en wel
De service bij van assem is alleen beroerd! Daar ga ik nooit meer heen, zo slecht ben ik daar behandeld. Geef mij maar calzature in Utrecht, het panterhuis in vianen of Strating in hilversum. Die hebben iig wel verstand van klantvriendelijkheid. Maar goed, van assem zit dan ook in rotterdam. Daar vind ik de klantvriendelijkheid in alle winkels verder te zoeken dan hier in het midden van het land.
Ik zag heel toevallig dat de schoenenreus ze ook ook online heeft staan, maar het is maar 1 model Classic en dan in 4 kleuren.

Ik vind ze zelf nog te duur, maar betekent dit dat ze uit zijn?

Ik lees het volgende week wel of er interessante antwoorden zijn gegeven. Uggs passen mij niet. Ik pas ook niet bij Uggs, maar dat vind ik allebei niet zo erg.

http://www.assem.nl/schoe ... classic-tall/1710.10.107/

http://www.schoenenreus.n ... en/ugg-classic-boots.html
Ai, bij schoenenreus? Ik zag de classic short laatst ook al in de aanbieding bij America Today.. Kan goed dat ze niet meer zo popiejopie zijn. Ik moet zeggen dat ik ze ook nog alleen maar draag als het echt heeeeeul koud is!
Pas op voor de vele nepperds he.. Die URL die je noemt lijkt mij typisch zo'n nepsite. SItes die echt zijn, zijn oa. Assem en Bysmits. Een overzichtje van shops staan oa. [website verwijderd ivm reclame].

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven