verven maar mislukt steeds!!!!
zondag 15 februari 2009 om 15:50
zondag 15 februari 2009 om 16:03
Het resultaat hangt inderdaad af van welke kleur de ondergrond is. Ik heb zelf één keer zelf m'n haar geverfd. Maar omdat het zo'n dikke bos is, was het met 2 pakjes nog niet mooi geworden. Sindsdien laat ik het bij de kapper doen. Geen gedoe, en het wordt altijd mooi. Zij kunnen je ook adviseren over welke kleuren mooi bij jou passen en hoe de kleur in praktijk wordt. Dus misschien is het goed om het een keer bij de kapper te laten doen. Al die mislukte verfbeurten zijn ook zonde van het geld.
zondag 15 februari 2009 om 16:04
zondag 15 februari 2009 om 16:31
ik ben sowieso geen fan van die verpakkingen die bij elke drogist te koop zijn en ga zelf naar een kappersgroothandel daar heb ik nog nooit een verkeerde kleur gekregen maar dat was voorheen wel es anders...
bovendien is de haarverf bij de kappersgroothandel ook beter voor je haar dat is namelijk verf die de "echte" kapper ook gebruikt en echt je zal merken dat je haar in betere conditie blijft EN dat de kleur langer blijft zitten!
hoop dat je hier wat aan hebt
bovendien is de haarverf bij de kappersgroothandel ook beter voor je haar dat is namelijk verf die de "echte" kapper ook gebruikt en echt je zal merken dat je haar in betere conditie blijft EN dat de kleur langer blijft zitten!
maandag 16 februari 2009 om 05:55
Hoi Miracle,
Heb zelf 8 weken geleden chocolade van Casting creme gloss in mijn haar gedaan. Was eerst veel donkerder dan op de verpakking en ik had ook een rode gloed(heb zelf bruin haar). Na een week of vier werd het pas echt de kleur die ik mooi vond. Als ik nu foto's zie van kerst was het toen echt donkerbruin. Nu is het weer bijna mijn eigen kleur. Ik vind wel dat je op de kleur van de verpakking kunt zien dat er een roodtint in zit.
Anders zou je de volgende keer die caramel moeten proberen, is meer goudkleurig.
Voor mij geen kleuring meer voorlopig. Was al blij dat ik niet de midden kastanje had genomen want ik las dat die zelfs wel zwart kan uitpakken!
Dus even een paar weken geduld, je kunt ook met H&S wassen om die roodtint wat matter te krijgen.
Succes!
Heb zelf 8 weken geleden chocolade van Casting creme gloss in mijn haar gedaan. Was eerst veel donkerder dan op de verpakking en ik had ook een rode gloed(heb zelf bruin haar). Na een week of vier werd het pas echt de kleur die ik mooi vond. Als ik nu foto's zie van kerst was het toen echt donkerbruin. Nu is het weer bijna mijn eigen kleur. Ik vind wel dat je op de kleur van de verpakking kunt zien dat er een roodtint in zit.
Anders zou je de volgende keer die caramel moeten proberen, is meer goudkleurig.
Voor mij geen kleuring meer voorlopig. Was al blij dat ik niet de midden kastanje had genomen want ik las dat die zelfs wel zwart kan uitpakken!
Dus even een paar weken geduld, je kunt ook met H&S wassen om die roodtint wat matter te krijgen.
Succes!
maandag 16 februari 2009 om 19:41
quote:nance7 schreef op 15 februari 2009 @ 16:31:
ik ben sowieso geen fan van die verpakkingen die bij elke drogist te koop zijn en ga zelf naar een kappersgroothandel daar heb ik nog nooit een verkeerde kleur gekregen maar dat was voorheen wel es anders...
Bij de drogist heb je ook gewoon goede haarverf hoor. Ik heb weleens informatie gevraagd over een kleur en toen werd er eerlijk bij verteld dat de kleur rozer kon uitvallen (was ik alleen maar blij mee). Verder verf ik mijn haar al een hele tijd in allerlei kleuren maar is mijn haar in goede conditie.
Mijn ervaring met verf die de "echte kapper" gebruikt is dat deze juist veel minder lang blijft zitten...
Bij de drogist heb je ook gewoon goede haarverf hoor. Ik heb weleens informatie gevraagd over een kleur en toen werd er eerlijk bij verteld dat de kleur rozer kon uitvallen (was ik alleen maar blij mee). Verder verf ik mijn haar al een hele tijd in allerlei kleuren maar is mijn haar in goede conditie.
Mijn ervaring met verf die de "echte kapper" gebruikt is dat deze juist veel minder lang blijft zitten...
maandag 16 februari 2009 om 20:40
Hoi,
toevallig zeg! Ik heb vandaag ook de chocoladebruin meegenomen maar zag ook ergens een rode gloed op de kleur van de doos. Ik vroeg aan vriendlief hoe hij de kleur (op de doos) vond: mja, zit iets van rood bij. Bij mij gingen meteen de noodbellen rinkelen: die gaat dus terug naar de drogist! En nu lees ik hier hetzelfde!
Ik ga toch maar weer naar de kapper: stukje duurder maar lang plezier en meestal juiste kleur.
Miraclegirl: de karamel is wel mooi, absoluut geen rood!
Succes ermee!
toevallig zeg! Ik heb vandaag ook de chocoladebruin meegenomen maar zag ook ergens een rode gloed op de kleur van de doos. Ik vroeg aan vriendlief hoe hij de kleur (op de doos) vond: mja, zit iets van rood bij. Bij mij gingen meteen de noodbellen rinkelen: die gaat dus terug naar de drogist! En nu lees ik hier hetzelfde!
Ik ga toch maar weer naar de kapper: stukje duurder maar lang plezier en meestal juiste kleur.
Miraclegirl: de karamel is wel mooi, absoluut geen rood!
Succes ermee!
dinsdag 17 februari 2009 om 14:28
mimi ik zal eens kijken voor die kleur...
Weet iemand hoe ik deze rode gloed er zsm uit kan krijgen??? ik was het al telkens met antiroos maar heeft iemand andere tips?
en zou ik het eventueel volgend weekend weer kunnen kleuren met een kleurshampoo?? wil nl niet op mijn verjaardag over 1,5e week met rood haar lopen!
Weet iemand hoe ik deze rode gloed er zsm uit kan krijgen??? ik was het al telkens met antiroos maar heeft iemand andere tips?
en zou ik het eventueel volgend weekend weer kunnen kleuren met een kleurshampoo?? wil nl niet op mijn verjaardag over 1,5e week met rood haar lopen!
dinsdag 17 februari 2009 om 15:01
Ik heb net met loreal gebeld, en ze zeggen dat deze kleur zo blijft omdat er in de verf roodtinten en goudtinten zitten en mijn haar poreus geweest zou zijn, maar mijn haar komt ook helemaal niet in de buurt van bruine kleur... ze zeggen dat ik met een 400 of 500 erover heen moet gaan zodat het vervaagt of helemaal weg gaat.. maar het gevolg: mijn haar word zeer donker en dat staat niet:(
woensdag 18 februari 2009 om 22:11
Miracle,
Die rode gloed was er bij mij heel snel uit, na drie weken al.
Heb nu bijna weer mijn natuurlijke haarkleur, dus dat komt bij jou ook vast wel weer goed. Ik ben wel vrij donker van mezelf.
Paar keer wassen met H&S en die rode gloed is zo weg.
Ik vind dat deze spoeling heel erg snel uit je haar is, heeft bij mij geen 28 wasbeuren geduurd...
Die rode gloed was er bij mij heel snel uit, na drie weken al.
Heb nu bijna weer mijn natuurlijke haarkleur, dus dat komt bij jou ook vast wel weer goed. Ik ben wel vrij donker van mezelf.
Paar keer wassen met H&S en die rode gloed is zo weg.
Ik vind dat deze spoeling heel erg snel uit je haar is, heeft bij mij geen 28 wasbeuren geduurd...
donderdag 19 februari 2009 om 08:46
Ik heb mijn haar 2x bij de kapper bruin verven (heb midden tot donkerblond haar) Maar er zit bij mij ook elke keer een rode gloed overheen, vreselijk vind ik dat! De eerste keer zei ik dat ik met rode gloed niet echt mooi vind (vantevoren) en de 2e keer zei ik uitdrukkelijk dat ik het zonder rode gloed wou...nou mooi niet dus! Ik probeer het nou nog 1x keer, dan vraag ik gewoon of ze het kunnen zonder rode gloed, kan dat niet dan wil ik het weer licht...
dinsdag 3 augustus 2010 om 23:33
Hellp, ik ben vandaag naar de kapper gegaan voor een kleurshampo ik had donkerblond haar en had het een paar maanden gelede een aantal keer laten kleure in blond maar door de zon op vakantie was mn haar licht blond geworden zeker het stuk dat al is was gekleurt ik wou daarom een kleurshampo in de kleur van mijn uitgroei zodat het iets donkerder zou worden , maar nu is het ipv donkerblond , donkerbruin met een grijze sgijn geworden ik wil dat het trug donkerblond word maar wil het niet meer laten kleuren weet iemand wat ik kan doen ik heb geleze dat anti roos shampo goed helpt , en gaat een kleurshampo er egt voledig uit ? ook op het al eerder gekleurde haar ??