Mode & Beauty alle pijlers

Verwendag

16-02-2015 21:06 7 berichten
Mijn vriendin gaat binnenkort bevallen, nu willen ik en haar vriendinnen haar een cadeau doen helemaal voor haarzelf.

Lekker een verwendag dus voor na de bevalling, massage, lekker drankje, etc. Budget, 80euro, omgeving Amsterdam.

Iemand ideeën of goede ervaringen ergens? Ik struin heel internet af, maar vind het lastig om zo te kiezen. Ik vind het altijd wel fijn om ervaringen te hebben.

Wie weet er wat leuks?

Ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Voor na de bevalling? Jullie hebbenvast zelf nog geen baby.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik zou lekker wat anders verzinnen. Als alles al goed gaat vraag ik me af of moeders daar zin in heeft. Of je moet iets verzinnen voor heel ver na de bevalling.

Mij had je er niet blij mee gemaakt. En borstvoeding maakt zo'n dagje uit ook niet erg handig.
Iedereen heeft kinderen ;) En ze heeft er zelf ook al twee. Maar goed dat staat verder ook niet ter discussie, ik wil graag tips
Geef haar een behandeling bij de Soap Treatment Store of City Spa.
Ik ga kijken! Bedankt
Alle reacties Link kopieren
Hoezo zou ze daar geen zin in hebben? Heerlijk toch even en super lief cadeau! Ze zegt toch niet dat ze meteen binnen 4 wkn na de bevalling mee moet!

Geen tips maar wel leuk/lief idee!
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven