vintage kleding
zaterdag 29 oktober 2011 om 18:11
Ik heb sinds enkele weken een leuk vintage winkeltje ontdekt.
Kwam er altijd voorbij.. totdat ik dacht: kom ga eens binnen kijken.
En maar goed dat ik toch eens naar binnen ben gegaan.
Intussen heb ik er al enkele leuke kledingstukken weggehaald.
Financieel is het niet echt nodig, maar toch leuk dat je er
toch enkele kledingstukken voordelig kunt scooren.
Wie stapt er ook weleens een vintage winkel binnen??
En nog leuke dingen gescoord??
Kwam er altijd voorbij.. totdat ik dacht: kom ga eens binnen kijken.
En maar goed dat ik toch eens naar binnen ben gegaan.
Intussen heb ik er al enkele leuke kledingstukken weggehaald.
Financieel is het niet echt nodig, maar toch leuk dat je er
toch enkele kledingstukken voordelig kunt scooren.
Wie stapt er ook weleens een vintage winkel binnen??
En nog leuke dingen gescoord??
zaterdag 29 oktober 2011 om 18:39
zaterdag 29 oktober 2011 om 19:45
zaterdag 29 oktober 2011 om 19:48
De kringloop rulezzzz!!! Mijn halve garderobe komt ervandaan. Van Esprit spijkerbroeken, tot echte leren laarzen met mooie hakken en van retrojurken tot leren jasjes, alles wat ik bij de kringloop kan kopen, koop ik daar. Lekker goedkoop, die kringloop (en ik zeg lekker niet welke ik altijd heen ga)
zaterdag 29 oktober 2011 om 19:52
quote:gaia9 schreef op 29 oktober 2011 @ 19:47:
Ik zou eerlijk gezegd niet weten hoe ik een 'vintage winkeltje' zou moeten herkennen. Wat is dat dan precies?
Een winkel waar ze kleding verkopen, variërend van tweedehands (dus al ooit gedragen door iemand, dit is ws wat TO bedoelt) tot opgekochte onverkochte partijen van designers (Chanel, Valentino etc). En alles ertussenin. Dit soort werk;
http://www.vivavintage.nl/
Ik zou eerlijk gezegd niet weten hoe ik een 'vintage winkeltje' zou moeten herkennen. Wat is dat dan precies?
Een winkel waar ze kleding verkopen, variërend van tweedehands (dus al ooit gedragen door iemand, dit is ws wat TO bedoelt) tot opgekochte onverkochte partijen van designers (Chanel, Valentino etc). En alles ertussenin. Dit soort werk;
http://www.vivavintage.nl/
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
zaterdag 29 oktober 2011 om 19:59
quote:superstar_2 schreef op 29 oktober 2011 @ 19:55:
Ik vind het heerlijk om zo nu en dan in kringloopwinkels rond te neuzen.
Zowel tussen de kleren als de andere spullen.
Van de week nog een middagje met mijn moeder in kringloopwinkels rondgeneusd (er zitten er hier een stuk of 5).Verrek. Bende gij al trug van vukkansie Suup?
Ik vind het heerlijk om zo nu en dan in kringloopwinkels rond te neuzen.
Zowel tussen de kleren als de andere spullen.
Van de week nog een middagje met mijn moeder in kringloopwinkels rondgeneusd (er zitten er hier een stuk of 5).Verrek. Bende gij al trug van vukkansie Suup?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
zondag 30 oktober 2011 om 07:04
quote:Very.Cherry schreef op 29 oktober 2011 @ 19:52:
[...]
http://www.vivavintage.nl/Ja dat bedoelde ik idd.
[...]
http://www.vivavintage.nl/Ja dat bedoelde ik idd.
zondag 30 oktober 2011 om 07:09
quote:Beukenootje schreef op 29 oktober 2011 @ 19:48:
De kringloop rulezzzz!!! Mijn halve garderobe komt ervandaan. Van Esprit spijkerbroeken, tot echte leren laarzen met mooie hakken en van retrojurken tot leren jasjes, alles wat ik bij de kringloop kan kopen, koop ik daar. Lekker goedkoop, die kringloop (en ik zeg lekker niet welke ik altijd heen ga)
Ik ga binnenkort zelf ook maar eens kijken bij een kringloop.
Zelf heb ik ook een mooi leren jasje gescoord van de week.
Verder nog 2 vestjes en een mooie sjaal en een mooi jurkje en blouse en armband bij elkaar gesprokkeld.
Heb er echt plezier aan haha....lijk wel een kleine vrek haha
Ik ga binnenkort zelf ook maar eens kijken bij een kringloop.
Zelf heb ik ook een mooi leren jasje gescoord van de week.
Verder nog 2 vestjes en een mooie sjaal en een mooi jurkje en blouse en armband bij elkaar gesprokkeld.
Heb er echt plezier aan haha....lijk wel een kleine vrek haha