Mode & Beauty alle pijlers

Vitamine A Zuur crème

10-09-2018 08:00 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen Dames,

Een aantal maanden geleden heb ik online een zeer dure Vitamine A Zuur crème aangeschaft. Ik heb crème al die tijd niet gebruik omdat je er niet mee in de zon mag. Al die tijd heeft deze crème dus in een heel warm huis gelegen. Mijn vraag is nu of jullie weten of deze crème daar tegen kan en niet zijn “kracht” verloren heeft. Ik weet wel dat deze crème gevoelig is voor zuurstof en licht maar ik kan niets vinden over warmte.....
Op mijn creme staat dat je hem in de koelkast moet bewaren.
Welke heb jij dan?
Dat zou mooi balen zijn!!! Crème van 155,00
en vaak ook in de koelkast maar een paar maanden 'houdbaar'
Maar een crème kan werkelijk nooit 155 euro waard zijn hoor, je hebt je een duur oor aan laten naaien
Kim76 schreef:
10-09-2018 08:09
Dat zou mooi balen zijn!!! Crème van 155,00
Waarom ga je niet langs een arts als je huidproblemen hebt? Met een recept kan je het alsnog zelf betalen maar wel veel goedkoper bij een apotheek halen.
Voor lotion was ik €40 kwijt en de zalf kost volgens het farmacotherapeutisch kompas zo'n €2,50 per tube. Waar denk je dat internethandelaren anders van moeten leven?
155 euro?

Waarom niet op recept? Via een dermatoloog? Of meegenomen (laten meenemen) uit Spanje? Daar is het gewoon zonder recept te krijgen.
Jeetje; er moet toch een goedkopere en mensvriendelijker manier zijn om de bovenste dode huidcellen weg te halen? Mijn ervaring met het verwijderen van de bovenste cellen is dat je huid dat niet op prijs stelt, steeds sneller nieuwe huidcellen gaan maken en de bovenste steeds sneller verharden.

Ik kan me wel voorstellen dat het helpen kan met acne.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
retrostar schreef:
10-09-2018 08:51
Jeetje; er moet toch een goedkopere en mensvriendelijker manier zijn om de bovenste dode huidcellen weg te halen? Mijn ervaring met het verwijderen van de bovenste cellen is dat je huid dat niet op prijs stelt, steeds sneller nieuwe huidcellen gaan maken en de bovenste steeds sneller verharden.

Ik kan me wel voorstellen dat het helpen kan met acne.
zekers,
maar dan is het aan een dermatoloog (huisarts mag ook) om dat voor te schrijven
Ik heb totaal geen huidproblemen. Wil gewoon een jonger huidje :-] . Ik denk niet dat m’n huisarts een recept gaat voorschrijven om deze reden :nope:
Kim76 schreef:
10-09-2018 08:09
Welke heb jij dan?
Geen idee, ik kreeg hem van de huisarts. Alleen bij zwangerschap mag je hem niet gebruiken. Dus al een tijdje niet gebruikt.

Alleen je moet ze echt in de koelkast bewaren en dan nog is de houdbaarheid niet lang.

Voor acne werkte het bij mij fantastisch.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven