Mode & Beauty alle pijlers

Voering rokje

18-12-2012 09:40 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vorige week een leuk rokje bij Steps gekocht.

Vanmorgen aangetrokken, zat allemaal goed dus kaartje en ophanglusjes eraf geknipt.

Nu zit ik op mijn werk en iedere keer als ik ga zitten kruipt het rokje wat omhoog, maar dat is niet zo erg alleen blijft de voering er dan onderuit steken. Dus moet ik de voering steeds een beetje onder het rokje frummelen (snappie?).

Ik vind dat wel heel vervelend, staat ook zo raar.

Kan ik terug met het rokje, wat denken jullie?
Nee natuurlijk kan je niet terug. Je kan wel de voering loshalen.
Voering zit alleen aan de bovenkant vast.
O dan wordt het lastig
Ja, maar is het dan gewoon niet verkeerd gemaakt? Dan zou de voering misschien te lang zijn tov het rokje.
Kan je m niet ook aan de onderkant vastzetten met een paar steekjes?
Voering korter knippen/omzomen?
quote:beautyfly schreef op 18 december 2012 @ 10:03:

Ja, maar is het dan gewoon niet verkeerd gemaakt? Dan zou de voering misschien te lang zijn tov het rokje.In dat geval kan je even langs gaan en laten zien/vergelijken met een ander rokje. Kijken wat ze zeggen.
Nou ik ga vanavond de voering aan de onderkant vastzetten met een paar steekjes en kijken of dat het oplost.

Bedankt voor het meedenken.
Ik zou de voering niet vastzetten, maar iets korter maken.
quote:beautyfly schreef op 18 december 2012 @ 11:05:

Nou ik ga vanavond de voering aan de onderkant vastzetten met een paar steekjes en kijken of dat het oplost.

Bedankt voor het meedenken.Ik zou dat na het wassen doen (als het een rokje is dat je kunt wassen), misschien krimpt er nog iets een beetje en dan trekt het weer scheef.
quote:Caribou schreef op 18 december 2012 @ 11:28:

[...]

Ik zou dat na het wassen doen (als het een rokje is dat je kunt wassen), misschien krimpt er nog iets een beetje en dan trekt het weer scheef.Ook een reden om de voering zelf wat korter te maken.
Ja, maar ik ben niet zo handig met naaien en knippen. Zoom van voering moet dan worden omgezoomd anders gaat het rafelen. Maar ik doe maar met een paar steekjes om te kijken of het probleem daarmee opgelost is en anders ga ik er mee terug.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven