Mode & Beauty alle pijlers

Voor de paradijsvogels.

11-10-2019 09:59 62 berichten
Hallo daar!
Ik wil eventjes iets met jullie delen.
Heb een site ontdekt met dameskleding waarvan de kleding buiten de huidige trends vallen, maar mij betoveren en ik ben dan ook van plan daar aardig in te slaan, zeker ook omdat het allemaal zeer betaalbaar is.
Eigenlijk ben ik stilletjes verliefd.

Er valt heel veel te zien, dus neem er de tijd voor, er zitten juweeltjes tussen.

MAAR KOOP DAAR NIETS, WANT HET ZIJN OPLICHTERS!!! https://nl.trustpilot.com/review/looprita.com

https://looprita.com/collections/test-halolike
anoniem_64c64bf305ae7 wijzigde dit bericht op 11-10-2019 10:16
12.77% gewijzigd
Zitten zeker leuke dingen bij, heb je zelf al eens besteld daar?
Alle reacties Link kopieren
:whip:

Heb er 30 seconden gekeken en wil nu al 200 euro uitgeven....
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Ik heb niet echt de tijd genomen en alleen de eerste pagina bekeken, maar wat ik daar zie vind ik behoorlijk mainstream. Wel leuk hoor, daar niet van, ik hou wel van truien waar je in kunt kruipen. Maar echt niet buiten de huidige trends en ook geen ‘paradijsvogel’kleding (op 1 hele lange glitterjas na).
marjorette schreef:
11-10-2019 10:03
Zitten zeker leuke dingen bij, heb je zelf al eens besteld daar?
Nee, net ontdekt, maar heb wel dingen op het oog.
Ceylon schreef:
11-10-2019 10:05
:whip:

Heb er 30 seconden gekeken en wil nu al 200 euro uitgeven....
Dan heb je een kast vol. :O
Lizzy75 schreef:
11-10-2019 10:05
Ik heb niet echt de tijd genomen en alleen de eerste pagina bekeken, maar wat ik daar zie vind ik behoorlijk mainstream. Wel leuk hoor, daar niet van, ik hou wel van truien waar je in kunt kruipen. Maar echt niet buiten de huidige trends en ook geen ‘paradijsvogel’kleding (op 1 hele lange glitterjas na).
Ik heb de link veranderd, misschien heb jij bij de eerste link gekeken.
Cateautje schreef:
11-10-2019 09:59
[...]
Heb je de reviews over deze shop bekeken ? Zou ik wel eerst even doen voor je daar bestelt.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-10-2019 11:09
Reden: OP gequote
55.64% gewijzigd
Bij een website die er heeeeeel erg op lijkt, modetalente.com, heb ik twee weken geleden een trui besteld. Na de Duitse bevestiging van mijn bestelling heb ik niks meer gehoord en de trui is er nog niet...

Ik was al een beetje boos op mezelf dat ik zomaar had betaald en er dus een beetje ingetuind ben... Misschien valt het mee hoor, belt er straks een postbode aan met mijn erin-wegkruip-trui, maar erg vlotjes gaat het in elk geval niet.
Wat eten we vanavond?
https://nl.trustpilot.com/review/looprita.com

Ik zou niks bestellen, lees even in de link.
Duchesnea schreef:
11-10-2019 10:08
Heb je de reviews over deze shop bekeken ? Zou ik wel eerst even doen voor je daar bestelt.
Oh, ik kan naar m'n trui fluiten waarschijnlijk.
Jammer...
Wat eten we vanavond?
Dit is het eerste dat ik daar vandaan haal.

Afbeelding
Tja, ik denk geld weg en geen trui.
Lizzy75 schreef:

:'( :'( :'( Dacht eindelijk iets moois in mijn straatje gevonden te hebben.

Maar hartelijk dank voor de waarschuwing!

Bah, wat een afknapper zeg, getver!
Het is een onbetrouwbare site. Zie de link die Lizzy post.

Het aloud adagium gaat helaas ook hiervoor op: if it looks too good to be true, it probably isn’t true.
Oh, mosterd. Sorry.
makreel schreef:
Bij een website die er heeeeeel erg op lijkt, modetalente.com, heb ik twee weken geleden een trui besteld. Na de Duitse bevestiging van mijn bestelling heb ik niks meer gehoord en de trui is er nog niet...

Ik was al een beetje boos op mezelf dat ik zomaar had betaald en er dus een beetje ingetuind ben... Misschien valt het mee hoor, belt er straks een postbode aan met mijn erin-wegkruip-trui, maar erg vlotjes gaat het in elk geval niet.
Deze site had ik ook net ontdekt. Ik hou er van. Een rok en blouse besteld. Als je de leveringsvoorwaarden leest, lees je dat het wel 30 dagen kan duren eer je je kleding hebt. Ik wacht dus maar geduldig af.
ik geef mn bek ook maar een douw
Lizzy75 schreef:

Wow, zelfs geen enkele positieve ervaring. Chinese rotzooi dus als je al iets ontvangt, als ik het zo lees
Wat bij mij de alarmbellen deed afgaan, was dat de website Duits was maar de Duitse teksten onderaan in elk geval grammaticaal niet klopten. Daarna ben ik pas gaan zoeken op reviews.
De kleding is totaal niet mijn stijl, maar de oorbellen en kettingen vind ik erg leuk. Ik ga ook straks eerst de reviews lezen
Griebus67 schreef:
11-10-2019 10:16
Wat bij mij de alarmbellen deed afgaan, was dat de website Duits was maar de Duitse teksten onderaan in elk geval grammaticaal niet klopten. Daarna ben ik pas gaan zoeken op reviews.
Ik ben alleen zeer bedreven in steenkolen Duits, dus de grammatica zegt me niks.
Cateautje schreef:
11-10-2019 10:13
:'( :'( :'( Dacht eindelijk iets moois in mijn straatje gevonden te hebben.

Maar hartelijk dank voor de waarschuwing!

Bah, wat een afknapper zeg, getver!
Misschien kan je beter de link weghalen voor er iemand intrapt ?
Oh gut ik lees nu de recensies van modetalente.com :whip:
ik geef mn bek ook maar een douw
Duchesnea schreef:
11-10-2019 10:18
Misschien kan je beter de link weghalen voor er iemand intrapt ?
Ik heb gedaan wat nodig is.
Oh wat jammer, ik had hier ook al heel veel op het oog. Vooral voor fotografie: heksenhoeden, bloemenmutsjes, capes, etc. Goedkope kwaliteit mag dan wel, maar sommige ontvangen helemaal niks zo te lezen :(

Bedankt voor het waarschuwen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven