vraag over marktplaats
donderdag 13 september 2012 om 08:51
Ik heb wat kleding-advertenties staan op marktplaats. Nou wil ik ze graag omhoogplaatsen als dagtopper.
Iemand enig idee welke dag het meest geschikt is om dit te doen, dus op welke dag de meeste mensen op marktplaats kijken. Het is nog best duur om te doen en ik hoop dan op het meeste rendement.
Het gaat om dameskleding.
In ieder geval erg bedankt voor het meedenken.
Iemand enig idee welke dag het meest geschikt is om dit te doen, dus op welke dag de meeste mensen op marktplaats kijken. Het is nog best duur om te doen en ik hoop dan op het meeste rendement.
Het gaat om dameskleding.
In ieder geval erg bedankt voor het meedenken.
donderdag 13 september 2012 om 08:58
donderdag 13 september 2012 om 11:57
Mijn ervaring met (merk) kleding op mp is dat het voor geen meter verkoopt. Of ze bieden, je stuurt ze je banknummer en je hoort niks meer. Ik denk dat geld besteden aan een dagtopper alleen zin hebt als je de nieuwste supertrash laarsjes die je vorige week gekocht hebt erop zet.
Ik breng mijn kleding nog weleens naar de tweedehands winkel, maar veel krijg je er niet voor. Of je nu een jas van Esprit of de H&M inleverd, gaat allemaal voor dezelfde prijs weg.
Ik breng mijn kleding nog weleens naar de tweedehands winkel, maar veel krijg je er niet voor. Of je nu een jas van Esprit of de H&M inleverd, gaat allemaal voor dezelfde prijs weg.