Mode & Beauty alle pijlers

vraag over marktplaats

13-09-2012 08:51 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wat kleding-advertenties staan op marktplaats. Nou wil ik ze graag omhoogplaatsen als dagtopper.

Iemand enig idee welke dag het meest geschikt is om dit te doen, dus op welke dag de meeste mensen op marktplaats kijken. Het is nog best duur om te doen en ik hoop dan op het meeste rendement.

Het gaat om dameskleding.

In ieder geval erg bedankt voor het meedenken.
Weekend. Persoonlijk zou ik dit trouwens nooit doen. De meeste mensen zoeken op Zoetermeer dus dan komt je ad ook sneller tevoorschijn. Ik zou de advertentie eerder opnieuw plaatsen.
Ik ben bang dat het je niets oplevert. Alleen als je iets heel bijzonders hebt aan te bieden zou ik het doen.
quote:mardjen schreef op 13 september 2012 @ 08:53:

Weekend. Persoonlijk zou ik dit trouwens nooit doen. De meeste mensen zoeken op Zoetermeer dus dan komt je ad ook sneller tevoorschijn. Ik zou de advertentie eerder opnieuw plaatsen.Dit. Al vraag ik me af of dameskleding wel loopt...
Zelf omhoog zetten, ik begrijp dat als je veel advertentie's hebt staan dat het even werk is, maar tekst kopieeren, dan is het ook zo klaar.

En foto's eerst verkleinen, heb je veel profijt van, gaat het plaatsten veel sneller, maar dat weet je vast allemaal wel.
Vrijdagmiddag, dan zakt de arbeids/studiemoraal.
idd foto's verklein ik al. Maar ik ga ze toch maar zelf opnieuw plaatsen dan als het toch niets opleverd.

Bedankt voor de tips
Mijn ervaring met (merk) kleding op mp is dat het voor geen meter verkoopt. Of ze bieden, je stuurt ze je banknummer en je hoort niks meer. Ik denk dat geld besteden aan een dagtopper alleen zin hebt als je de nieuwste supertrash laarsjes die je vorige week gekocht hebt erop zet.

Ik breng mijn kleding nog weleens naar de tweedehands winkel, maar veel krijg je er niet voor. Of je nu een jas van Esprit of de H&M inleverd, gaat allemaal voor dezelfde prijs weg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven