Vraag over stoffen
woensdag 29 april 2020 om 20:29
Hi allemaal,
Mijn schoonouders hebben aan huis een grote 'bruine kroeg'. Echt een stenen huis met grote bar met 3 taps, verwarming, dansvloer, pooltafel etc. Het is ong 12 x 12 meter.
Nu is mijn schoonvader echt een hamster dus de hele toko hangt vol met prullaria, elke muur een andere kleur, kortom een heerlijk allegaartje. Prima voor een verjaardag, maar als je er je trouwfeest wil geven omdat het enorm bespaard in de kosten.
Nu wil ik graag de boel wat netter aankleden en vanaf het plafond stroken stof draperen (nok dak via bovenzijde muur naar beneden). Dit icm met led lampjes.
Nu ben ik op zoek naar goede stof hiervoor. Tule en organza lijkt mij te doorzichtig, want ik wil wel graag dat alles wat aan de wand hangt bedekt wordt.
Wie heeft er een suggestie naar wat voor soorten stof ik kan kijken?
Alvast bedankt.
Mijn schoonouders hebben aan huis een grote 'bruine kroeg'. Echt een stenen huis met grote bar met 3 taps, verwarming, dansvloer, pooltafel etc. Het is ong 12 x 12 meter.
Nu is mijn schoonvader echt een hamster dus de hele toko hangt vol met prullaria, elke muur een andere kleur, kortom een heerlijk allegaartje. Prima voor een verjaardag, maar als je er je trouwfeest wil geven omdat het enorm bespaard in de kosten.
Nu wil ik graag de boel wat netter aankleden en vanaf het plafond stroken stof draperen (nok dak via bovenzijde muur naar beneden). Dit icm met led lampjes.
Nu ben ik op zoek naar goede stof hiervoor. Tule en organza lijkt mij te doorzichtig, want ik wil wel graag dat alles wat aan de wand hangt bedekt wordt.
Wie heeft er een suggestie naar wat voor soorten stof ik kan kijken?
Alvast bedankt.
woensdag 29 april 2020 om 20:34
Misschien is dit iets?
www.stoffenwinkel.nl en dan kijken bij kaasdoek
Dat gebruikten we vroeger als decoratie van decors en winkel
www.stoffenwinkel.nl en dan kijken bij kaasdoek
Dat gebruikten we vroeger als decoratie van decors en winkel
woensdag 29 april 2020 om 20:35
woensdag 29 april 2020 om 20:44
vrijdag 1 mei 2020 om 21:18
Als je alle wanden helemaal wilt bedekken heb je veel stof nodig, zeker als je ook nog plooien wilt, en dat wordt al snel behoorlijk duur. Ook als je goedkope stof neemt. Met 4 muren x 12 meter x 3 meter hoogte zit je al op 144 meter, daarmee zou je de muren dus strak kunnen bespannen. Met plooien en draperen erbij zit je makkelijk op 3 x 144 = 432 meter. Goedkope stof is 5 euro de meter, zit je over de 2000 euro.
Ik weet dat dat de vraag niet is, maar ik zou gewoon dankbaar zijn dat het feest daar gehouden kan worden, en de ruimte accepteren zoals die is.
Ik weet dat dat de vraag niet is, maar ik zou gewoon dankbaar zijn dat het feest daar gehouden kan worden, en de ruimte accepteren zoals die is.