Mode & Beauty alle pijlers

Vreselijk duur en vreselijk lelijk

26-04-2018 19:31 313 berichten
Ik kwam onderstaand monster tegen, en het verkoopt voor $1090,- :

Afbeelding

Wat kwam jij tegen dat een godsvermogen kost maar je nog niet op een onbewoond eiland zonder Google Maps mee gezien wil worden?
Mermedina schreef:
03-12-2019 10:57
Ahhh Xenos heeft dat ook al, luipaardenkandelaars en kaketoes. Dat is dus hip.

Dat tafeltje in de vorm van waterleliebladeren vind ik wel mooi.
Ja, als de Xenos het ook heeft weet je sowieso dat het een goedlopende trend is. Xenos is geen trendsetter, Xenos maakt iets goedkoop na, die bedenken niets zelf.
Alle reacties Link kopieren
aaaanne schreef:
02-12-2019 22:46
Dat merk komt echt elke keer terug. Toch zijn er blijkbaar ook mensen die dat kopen. Al kan het waarschijnlijk al snel uit, als ze er een handvol verkopen maken ze al winst :D
En ook hier ziet het er uit alsof de schoenen te klein zijn.
en het jack te groot
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
PhiIae schreef:
02-12-2019 19:49
Wat een lelijk ding. No way dat die bij mij op de oprit mag staan.
Het lijkt iets uit een computerspel.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap wel dat mensen zichzelf willen uitdrukken, en dat kleding een vorm van expressie is.
Maar dat je wilt laten zien wat je te besteden hebt door een logo van een merk zo belangrijk te vinden, en op die manier een statement wilt maken, dan heb je het denk ik toch niet begrepen.
Meestal hebben die merken een uitgesproken lijn om buzz te creëeren. Balenciaga heeft bijvoorbeeld ook een (couture)lijn waar geen logo op te bekennen is. Ze hopen gewoon een trend te bedenken waarmee ze zichzelf weer in de kijker spelen. Balenciaga was qua kleding een tijdje uit beeld (tassen niet), maar met de Ugly Dad sneaker zijn ze weer helemaal terug van weggeweest. Daarmee lopen ook hun andere lijnen beter. Er is zo ontzettend veel mode, je moet zorgen dat je besproken wordt. Maakt niet uit of je die gekke schoen of jas ook echt verkoopt.
Alle reacties Link kopieren
Ja, precies. Die platgetrapte cavia slippers die heb ik ook alleen maar in 'de bladen' gezien. Nog nooit iemand op straat met die dingen zien lopen.

Net als Vetements. Ik zie het overal, behalve op straat (nu woon ik nou ook niet bepaald in het epicentrum van het fashionisme, maar goed...).
Lady_Day schreef:
03-12-2019 21:43
Ja, precies. Die platgetrapte cavia slippers die heb ik ook alleen maar in 'de bladen' gezien. Nog nooit iemand op straat met die dingen zien lopen.

Net als Vetements. Ik zie het overal, behalve op straat (nu woon ik nou ook niet bepaald in het epicentrum van het fashionisme, maar goed...).
Nou ja, bloggers en influencers lopen soms op van die cavia’s, maar die krijgen het vaak gratis toegestuurd. Maar de “normalere” variant van de Gucci loafer ging als een tierelier, daar liep wél iedereen op in zomer 2017 & 2018. En op de daarop geïnspireerde varianten bij Zara of &Other Stories en dat soort ketens.
Lady_Day schreef:
02-12-2019 16:35
Dit vind ik echt een van de lelijkste soort schoenen die ik ooit gezien heb. Alsof je een platgetrapte cavia in je pantoffel hebt. Van Gucci, net onder de 1000 euro:

Afbeelding
wtf zo ga je niet met TP’s om!!!!!!!! Het zijn HOOFDDIEREN ze horen niet aan de voet. bij elke stap worden ze geplet en dan hoor je ze kermen. word hier heel verdrietig van
Ik zocht net naar bloempotten.. kom ik deze tegen, brrrrr.
Hij is ook duur, maar niet absurd duur. Wel in vergelijking met de 10 euro standaard bloempotjes die ik eigenlijk zocht.
Afbeelding
https://www.bol.com/nl/p/geel-goud-sche ... oductTitle
Alle reacties Link kopieren
Och, het heeft wel iets. Er zijn lelijkere dingen.
Alle reacties Link kopieren
herfstappeltaart schreef:
02-12-2019 15:38
Ik denk echt wel:"wie koopt dit nu?!"

Maar ja....voor alles is een markt blijkbaar.
Ik vind ze echt geweldig! Mensen zoals ik kopen dit dus. En nu vraag ik me af of ik te veel op instagram zit...
Alle reacties Link kopieren
strikjemetstippels schreef:
29-04-2018 19:01
Maison Martin Margiela
Afbeelding

Afbeelding

Voor $1000,- heb je een gouden camel toe.
Oh wat een heerlijk topic, maar die gouden camel toes slaan wel alles :rofl: . Gouden legginkje erbij en het geheel is compleet.
Alle reacties Link kopieren
Die hoeven van Margiela zijn overigens wel iconisch.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven