Waar koop ik kleding
maandag 23 juni 2014 om 12:25
Hoi allemaal,
Misschien een raar probleem maar ik zou toch graag mijn vraag willen stellen.
Ik ben 46, dat is ook mijn confectiemaat, soms 44.
En ik vind het moeilijk leuke kleding te vinden. Ik houd niet van truien met beertjes en strikjes en hele chique dingen zijn ook niet leuk. Mijn voorkeur gaat uit naar katoenen kleding, Alleen broeken, liefst zwarte tshirts. Draag al jaren hetzelfde. Heeft er iemand tips voor leuke (online) winkels? Leuke vlotte katoenen dingen. Een streepje of patroontje zou ik wel eens willen proberen.
Misschien een raar probleem maar ik zou toch graag mijn vraag willen stellen.
Ik ben 46, dat is ook mijn confectiemaat, soms 44.
En ik vind het moeilijk leuke kleding te vinden. Ik houd niet van truien met beertjes en strikjes en hele chique dingen zijn ook niet leuk. Mijn voorkeur gaat uit naar katoenen kleding, Alleen broeken, liefst zwarte tshirts. Draag al jaren hetzelfde. Heeft er iemand tips voor leuke (online) winkels? Leuke vlotte katoenen dingen. Een streepje of patroontje zou ik wel eens willen proberen.
maandag 23 juni 2014 om 13:06
maandag 23 juni 2014 om 13:22
quote:ikdus2010 schreef op 23 juni 2014 @ 13:16:
Bij Bonaparte hebben ze ook mooie kleding voor iets grotere maten.
Wehkamp heeft ook grotere maten van verschillende merken, dus is online shoppen nog makkelijker.
Bonprix vind ik qua kwaliteit niet zo fijn.
Eens met je mening over Bonprix.
Over Bonaparte: dat is duur voor de kwaliteit die ze bieden. Niet doen dus!! Momenteel hebben ze veel in de "sale" maar de kwaliteit blijft gelijk. Als je het niet erg vind dat voor- en achterpanden qua dessin niet op elkaar aansluiten kun je daar wel kijken, sla het anders maar over!!
Bij Bonaparte hebben ze ook mooie kleding voor iets grotere maten.
Wehkamp heeft ook grotere maten van verschillende merken, dus is online shoppen nog makkelijker.
Bonprix vind ik qua kwaliteit niet zo fijn.
Eens met je mening over Bonprix.
Over Bonaparte: dat is duur voor de kwaliteit die ze bieden. Niet doen dus!! Momenteel hebben ze veel in de "sale" maar de kwaliteit blijft gelijk. Als je het niet erg vind dat voor- en achterpanden qua dessin niet op elkaar aansluiten kun je daar wel kijken, sla het anders maar over!!
maandag 23 juni 2014 om 13:36
quote:Carenza schreef op 23 juni 2014 @ 13:22:
[...]
Over Bonaparte: dat is duur voor de kwaliteit die ze bieden. Niet doen dus!! Momenteel hebben ze veel in de "sale" maar de kwaliteit blijft gelijk. Als je het niet erg vind dat voor- en achterpanden qua dessin niet op elkaar aansluiten kun je daar wel kijken, sla het anders maar over!!Dat wist ik niet. Heb er zelf al lang niets gekocht, shop liever live.
[...]
Over Bonaparte: dat is duur voor de kwaliteit die ze bieden. Niet doen dus!! Momenteel hebben ze veel in de "sale" maar de kwaliteit blijft gelijk. Als je het niet erg vind dat voor- en achterpanden qua dessin niet op elkaar aansluiten kun je daar wel kijken, sla het anders maar over!!Dat wist ik niet. Heb er zelf al lang niets gekocht, shop liever live.
maandag 23 juni 2014 om 13:46
maandag 23 juni 2014 om 20:35
Kennedy fashion (ook online). Heeft jouw maat zeker. Vermijd de schreeuwerige patronen en dunne stoffen die ze soms ook hebben, maar ga bijv. voor de mooie tunieken of stijlvolle kleding met een wat dikkere stof. In de sale ook goed betaalbaar. En nee, ik heb er geen aandelen, maar slaag er zelf vaak goed en krijg veel complimenten over originaliteit. En ze hebben er kleur en motiefjes.
dinsdag 24 juni 2014 om 19:52
Zelfs de h&m heeft broeken 46 en die heeft zowel een sportief hoekje, grote maten hoek alsmede een wat sjiekere hoek.
Mocht je natuurlijk niet al te dure kleding zoeken.
Verder: C&A, Wehkamp, V&D, miss etam, M&S, Promiss (vaak effen kleding te vinden)
44-46 is relatief gezien nog prima overal te vinden.
Ik denk dat je eens gewoon winkels moet in en uitgaan.
Mocht je natuurlijk niet al te dure kleding zoeken.
Verder: C&A, Wehkamp, V&D, miss etam, M&S, Promiss (vaak effen kleding te vinden)
44-46 is relatief gezien nog prima overal te vinden.
Ik denk dat je eens gewoon winkels moet in en uitgaan.