Mode & Beauty alle pijlers

Waar koop ik kleding

23-06-2014 12:25 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Misschien een raar probleem maar ik zou toch graag mijn vraag willen stellen.

Ik ben 46, dat is ook mijn confectiemaat, soms 44.

En ik vind het moeilijk leuke kleding te vinden. Ik houd niet van truien met beertjes en strikjes en hele chique dingen zijn ook niet leuk. Mijn voorkeur gaat uit naar katoenen kleding, Alleen broeken, liefst zwarte tshirts. Draag al jaren hetzelfde. Heeft er iemand tips voor leuke (online) winkels? Leuke vlotte katoenen dingen. Een streepje of patroontje zou ik wel eens willen proberen.
Broek uit, broek uit!
Bonprix, c&a, overal eigenlijk, ga eens shoppen zou ik zeggen, 46 is ook niet echt een bizarre maat ofzo, alleen zwarte broeken snap ik niet echt, beetje saai
Oh, zwarte t shirts... Verkeerd gelezen
quote:Hangmat schreef op 23 juni 2014 @ 12:49:

Bonprix, c&a, overal eigenlijk, ga eens shoppen zou ik zeggen, 46 is ook niet echt een bizarre maat ofzo, alleen zwarte broeken snap ik niet echt, beetje saaiDank voor de tips. Ga vanond eens rustig online kijken bij Bonprix. Kende ik nog niet.
Bij Bonaparte hebben ze ook mooie kleding voor iets grotere maten.

Wehkamp heeft ook grotere maten van verschillende merken, dus is online shoppen nog makkelijker.

Bonprix vind ik qua kwaliteit niet zo fijn.
Miss Etam, Promiss. Online geen idee, ik shop nooit online.
Claudia Sträter en Peek & Cloppenburg voor mooie klassiekers.

Veel linnen en katoen.
quote:ikdus2010 schreef op 23 juni 2014 @ 13:16:

Bij Bonaparte hebben ze ook mooie kleding voor iets grotere maten.

Wehkamp heeft ook grotere maten van verschillende merken, dus is online shoppen nog makkelijker.

Bonprix vind ik qua kwaliteit niet zo fijn.

Eens met je mening over Bonprix.

Over Bonaparte: dat is duur voor de kwaliteit die ze bieden. Niet doen dus!! Momenteel hebben ze veel in de "sale" maar de kwaliteit blijft gelijk. Als je het niet erg vind dat voor- en achterpanden qua dessin niet op elkaar aansluiten kun je daar wel kijken, sla het anders maar over!!
zalando

bovendien een voordeel dat je geen verzendkosten hoeft te betalen, ook niet als je retourneert
Goede tip! Ik wist niet dat Peek nog bestond!quote:amarna schreef op 23 juni 2014 @ 13:22:

Veel linnen en katoen.
quote:Carenza schreef op 23 juni 2014 @ 13:22:

[...]

Over Bonaparte: dat is duur voor de kwaliteit die ze bieden. Niet doen dus!! Momenteel hebben ze veel in de "sale" maar de kwaliteit blijft gelijk. Als je het niet erg vind dat voor- en achterpanden qua dessin niet op elkaar aansluiten kun je daar wel kijken, sla het anders maar over!!Dat wist ik niet. Heb er zelf al lang niets gekocht, shop liever live.
quote:stien10 schreef op 23 juni 2014 @ 13:31:

Goede tip! Ik wist niet dat Peek nog bestond!

[...]

Hier in Rotterdam wel. Heeft een poos Anson's geheten, maar is nu weer P&C.
Je doet net of je een heel gekke maat hebt?
De grote filialen van V&D verkopen het merk Monsoon. Leuke kleding t/m maat 46.

Ik herken het probleem eigenlijk helemaal niet. 44 en 46 zijn reguliere maten. De winkels hangen er vól mee.

Truien met beertjes heb ik al jaaaaren niet meer gezien.
zalando
beetje bi is niet bah
Maat 44 hebben ze overal. Gewoon wat winkels instappen en eens kijken wat bij je lichaam past. Soms is goedkoop duurkoop en kan je beter twee tientjes meer uitgeven voor een goede pasvorm. Daar heb je veel meer aan.
Loop op een rustig moment de Miss Etam of M&S binnen. Vraag de verkoopster om je te helpen en laat je aankleden. Werkt perfect! ;)
Prima maat.... 44!

Beertjes op truien? dat zie ik niet meer sinds de 80-er jaren.

Volgens mij kun jij gewoon lekker de stad in en iets vlots uitzoeken...
Truien met beertjes??? Hoelang ben je al niet meer in een winkel geweest?
Kennedy fashion (ook online). Heeft jouw maat zeker. Vermijd de schreeuwerige patronen en dunne stoffen die ze soms ook hebben, maar ga bijv. voor de mooie tunieken of stijlvolle kleding met een wat dikkere stof. In de sale ook goed betaalbaar. En nee, ik heb er geen aandelen, maar slaag er zelf vaak goed en krijg veel complimenten over originaliteit. En ze hebben er kleur en motiefjes.
Zelfs de h&m heeft broeken 46 en die heeft zowel een sportief hoekje, grote maten hoek alsmede een wat sjiekere hoek.

Mocht je natuurlijk niet al te dure kleding zoeken.

Verder: C&A, Wehkamp, V&D, miss etam, M&S, Promiss (vaak effen kleding te vinden)

44-46 is relatief gezien nog prima overal te vinden.

Ik denk dat je eens gewoon winkels moet in en uitgaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven