Mode & Beauty alle pijlers

Waar leuke kleding vinden?

31-05-2011 14:26 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nadat ik net een topic opende Waar vind ik deze top? bedacht ik me dat ik eigenlijk helemaal niet weet waar ik leuke kleren kan kopen. Op de een of andere manier kan ik "mijn smaak" kleding niet vinden. Wat natuurlijk heel goed aan mij of mijn smaak kan liggen.. Wie kan me helpen?

Ik hou van stoer, maar wel vrouwelijk.. bijvoorbeeld de laatste foto in dit topic: Eigen stijl en wat is je stijl? De foto van sterretjee zelf, die drie naast elkaar. Dat vind ik erg mooi.

Wat ik dus echt niet mooi vind is bijvoorbeeld de foto hiernaast. Die tuniek zou ik nooit aandoen.

Wie weet een leuk(e) winkel/website/merk voor mij?
Hier heeft de Flair veel van dat soort kleding.
Nou geef ik twee voorbeelden die beide erg donker zijn. Kleur is ook welkom!
de Flair? Even googlen..

Naast het blad kom ik één winkel tegen die zo heet.. klopt dat?
Heb je het al aan sterretjee zelf gevraagd?
nee, want eigenlijk weet ik niet hoe ik dat moet doen. Prive berichtjes, dat kan volgens mij niet. Vriendenfunctie werkt voor geen meter.. Goede tip?

En ik zie net dat ik sowieso nergens op kan klikken bij haar. Dat betekent dat ze niet meer actief is op het forum??
Als haar account op niet actief is gezet oid, wordt het idd lastig. Ik vind de stijl op de foto trouwens niet heel specifiek. Met een combi van een aantal hoofdstraat zaken zoals de only, zara, h&m, didi en evt wat speciale stukken uit een lokaal boetiekje ben je er denk ik wel. Verder heeft asos.com zoveel kleding dat je smaak er bijna wel tussen moet zitten.
h&m vind ik op het moment eigenlijk niets. Only ook niet erg bijzonder. Net even bij didi en zara gekeken.. helaas. Het zal vast aan mij liggen, maar vind de modellen niet mooi, de kleuren niet, de prints niet.

asos.com ken ik niet, ga ik even kijken. Dat is inderdaad heel groot! Moet wel iets leuks bij zitten, ga verder zoeken hier.
Zie nu dat de winkel die ik noemde alleen in mijn woonplaats zit, sorry!
http://www.menatwork.nl/women
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
[....]
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 01-04-2014 21:57
Reden: spam verwijderd
% gewijzigd
Topic uit 2011. En dan ook nog een tikfout in je gespamde URL!
quote:Java schreef op 01 april 2014 @ 21:10:

Topic uit 2011. En dan ook nog een tikfout in je gespamde URL! Haha komt natuurlijk heel slecht over dit! Dankje dat je het zegt, ik heb gelijk de URL aangepast. Het leek mij wel een goede manier om mij blog te promoten en aan het aantal bezoeken aan mijn blog te zien werkt het wel. Het is trouwens niet mijn bedoeling om te spammen.
Denk dat er veel mensen op hebben geklikt, zien dat het spam is, en nooit meer op die site terug komen.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-11-2014 20:35
Reden: spam
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven