Mode & Beauty alle pijlers

Waar vind ik deze tas?

19-03-2010 15:44 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
ken ik niet... vind het alleen echt een lelijke tas Sorry
...
leuke tas!!! ben niet gek op tassen maar deze is zooo leuk

oh ken je niet helpen maar lees lkr mee of er iemand is die weet waar de tas te koop is
quote:Soepkippie schreef op 19 maart 2010 @ 15:49:

haha nou vind ik niet erg, ik ben er zelf ook niet weg van, maar het is een kadootje en diegene is vindt ze fantastisch, dus dar gaat het om....mss de Bijenkorf?
...
Priester Lederwaren en Reisartikelen

Zoutmanstraat 12a

2518 GP Den Haag

Netherlands

+31-70-36 38 430

Gewoon via de website bree.com, vervolgens "retailers", vervolgens "netherlands" en dan kun je op de beginletters van plaatsnamen klikken.
Volgens mij ligt Voorburg dichtbij Den Haag, toch? Ook daar is een adres, kijk maar onder de "V".
He, die had mijn collega ook!
robo maar ik zie de tas die to bedoelt niet hoor

wel andere mooie gave modellen! wat apart en eenvoudig door de eenvoud, ga snel eens kijken daar
Maar als TO zeker weet dat het merk Bree is, dan belt ze toch even naar die winkels?
...
www.bree.com?

O, daar had je al gekeken.
Soepkippie, deze tassen zijn niet van Freitag. Snap vanwege het model dat je eraan denkt, maar die van Freitag zijn veel minder keurig en van ruwer materiaal (zeil van vrachtwagenaanhangers).
Bree is trouwens wel een heel duur merk. Dat wordt dan wel een cadeau, laat dat 'tje' maar weg.
Ik heb gebeld naar de winkel die je noemde robo en ben er inmidels achter dat het gaat om de Bree punch. Wat een superwinkel trouwens!! Ze hebben er nog 1 staan en mailen me er een foto van zodat ik de kleur kan bekijken... dat is nog eens service!!!
...
Ik heb 'm niet gevonden op de Duitse site bree-im-quartier, maar ik ben er wel achter dat de lijn waar de tas uitkomt "punch" heet. Misschien zoekt dat makkelijker?
Mosterd..
...
Als je op de duitse ebay zoekt: www.ebay.de en dan naar

Bree punch, vind je er een heleboel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven