Mode & Beauty alle pijlers

Waar zijn de mouwen????!

23-10-2009 15:15 187 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even ergernis spuien!!!!!

Net ga ik de stad in om eens wat warmere kleding te kopen, want longsleeves volstaan niet echt meer.

Maar overal waar ik kijk zie ik vesten, truien en Hesjes met korte mouwen!! In de meest saaie kleuren en uitvoeringen, ik bedoel, ik hoef geen kabeltrui want ik ben nog geen 80.

nu snap ik wel dat je daar een t-shirt onder kan doen, maar dat wil ik niet! ik wil gewoon dikke lange mouwen!

Wat dan wel met lange mouwen is is maatje tent, en die heb ik niet.

ik heb gewoon maat 40/l omdat ik lang ben, en een buikje heb ik ook dus ik hoef ook die rare strakke truitjes niet.

Ben ik nou de enige die totaal niet kan slagen voor leuke kleding?

Ik heb maar een saai vestje van Vero Moda gekocht, donkergrijs, met een blauw/groene longsleeve er onder, en bij de c&a een wat langer truitje in het groen/blauw.

Echt ik ben er zo chagerijnig van, ik loop al jaren te dubben met kleding. Eerst had ik er geen geld voor en liep ik altijd in goedkope zooi van de wibra en zeeman, en nu heb ik wat meer geld en kan ik NIETS leuks vinden!

Op schaal van 0 tot wereld leed valt dit wel mee, maar op schaal van 0 tot PMS is dit gewoon

zo. dat ben ik kwijt.

gelijk of niet?

Totaal aantal stemmen: 124

je hebt gelijk. (80%)
je zeurt (20%)
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Zal ik eens een goede tip geven (misschien klinkt dat wel ouderwets maar het werkt als een tierelier). Koop een longsleeve van 70% wol en 30% zijde bijvoorbeeld bij Wolletje Winterlok of een andere site waar ze die dingen hebben. Ze zijn er in het wit en zwart. Zwart is heel goed onder alles te dragen. Met verschillende halslijnen te koop ook.

Die houden je echt heel lekker warm. En heel belangrijk: ze kriebelen absoluut niet.

Als je fijne vesten en truien zoekt met lange mouwen en van natuurlijke materialen, dan kun je eens kijken op de site van Hess natur. Is een duitse winkel die ook online verkoopt. Er zitten wel leuke dingen bij.
Ik ben net terug uit de stad. Moest nog even kattenvoer kopen. Heb ook nog maar even bij the Stone gekeken. En voorwaar, voorwaar ze hebben dingen met lange mouwen!!!! Een jurkje/tuniekje, gebreid, meerdere kleuren, geen col. Wat wil een mens nog meer.

Nou, dat ie iets wijder zou zijn... Ik heb m gepast. Ik kon m nog aan ook. Alleen ik heb een bolle buik. Ik zie er verdorie uit alsof ik 3 maand zwanger ben! Dus maar niet gekocht. Verder nog een vestachtig ding, ook leuk maar ook te strak.

Verder de mooiste zwarte broek die ik ooit gezien heb! Ik heb niet eens gekéken hoe duur ie was, kan je nagaan. ZIt het voor geen meter....

Leuke lange winterjas, 70 euro. Is ie niet warm genoeg... ik ga om tien over half zeven van huis, dan naar het station, overstappen (en vaak vertraging) en dan moet ik nog tien minuten lopen naar mn werk. Dan wil ik graag een WARME lange winterjas.

Ik ben dus zwaar gefrustreerd de stad uit gegaan. Echt, ik hoop echt dat ik morgen in Zwolle wel kan slagen.

Oh, het was zelfs zo erg met me dat ik zelfs de Promisse (ofzo) ben ingelopen... en de MS mode...

en het loon is nog wel gestort vandaag, het geld brandt me in de zakken en dan kan je het nergens aan uitgeven
.
.
Nou ik ga vandaag nog maar eens een gokje wagen bij Scapino denk ik, hopen dat ze daar iets fatsoenlijks hebben...
quote:Ratteke schreef op 23 oktober 2009 @ 21:04:

Ik ben net terug uit de stad. Moest nog even kattenvoer kopen. Heb ook nog maar even bij the Stone gekeken. En voorwaar, voorwaar ze hebben dingen met lange mouwen!!!! Een jurkje/tuniekje, gebreid, meerdere kleuren, geen col. Wat wil een mens nog meer.

Nou, dat ie iets wijder zou zijn... Ik heb m gepast. Ik kon m nog aan ook. Alleen ik heb een bolle buik. Ik zie er verdorie uit alsof ik 3 maand zwanger ben! Dus maar niet gekocht. Verder nog een vestachtig ding, ook leuk maar ook te strak.

Verder de mooiste zwarte broek die ik ooit gezien heb! Ik heb niet eens gekéken hoe duur ie was, kan je nagaan. ZIt het voor geen meter....

Leuke lange winterjas, 70 euro. Is ie niet warm genoeg... ik ga om tien over half zeven van huis, dan naar het station, overstappen (en vaak vertraging) en dan moet ik nog tien minuten lopen naar mn werk. Dan wil ik graag een WARME lange winterjas.

Ik ben dus zwaar gefrustreerd de stad uit gegaan. Echt, ik hoop echt dat ik morgen in Zwolle wel kan slagen.

Oh, het was zelfs zo erg met me dat ik zelfs de Promisse (ofzo) ben ingelopen... en de MS mode...

en het loon is nog wel gestort vandaag, het geld brandt me in de zakken en dan kan je het nergens aan uitgeven :cry:Heel herkenbaar....... grrrrr
quote:Mevrouwdekees schreef op 23 oktober 2009 @ 16:20:

Jurkje lange mouwen:

[afbeelding]

Deze heb ik, ik dacht: lekker met lange mouwen voor in de winter... Maar dat is dus echt nog veel te koud. Het is maar een heel dun stofje, net als een gewone longsleeve zeg maar.

Ik had het er toevallig gister met een vriendin over, die ook geen normale warme dingen met lange mouwen kon vinden. Ben blij dat wij niet de enigen zijn die ons daar over vebazen.
Geen last van. Ik ben helemaal van de colbertjes tegenwoordig. Shirt eronder, of dun truitje, klaar!
Heb laatst nog 'n paar leuke truitjes gescoord bij Heine, o.a. deze:

Omdat de link het niet doet: www.heine-shop.nl en dan naar pullovers gaan (ik heb de paarse op de 2e rij in 't midden)
Metatron, colbertjes hetzelfde probleem de laatste tijd! Daar maken ze ineens van die colbertjes met driekwartsmouw van...WAAROM????
't Is al met al een heel gedoe
Ik snap wel wat TO bedoelt, maar heb toch het idee dat er nog vrij veel truien en vesten met lange mouwen te krijgen zijn. Maar ja, dat moet dan wel weer net het goede model in de goede kleur in de goede pasvorm zijn!

En dat valt niet mee! Maar dat ervaar ik al jaren zo, want ieder seizoen liggen de winkels vol met kleren, maar wel vooral 'meervanhetzelfde'. Want het is mode, en dus moet iedereen in diezelfde mode. Supersaai, vooral in de winter , vind ik.

Inderdaad, deze winter is het zwart, grijs en paars, en voor andere kleuren moet je maar net geluk hebben dat er een kledingstuk bij is dat je wilt hebben.

Zelf hou ik wel van korte, simpele (lamswollen) vestjes over een hemdje of shirtje. Dus van de week nog een Fuchsiakleurig exemplaar gekocht van Benetton (helemaal geen merk voor mij, maar ze hebben wel veel 'normale' vestjes en truitjes in heel veel kleuren!).
Heb bij Sandwich en Schijvens (in het zuiden van het land), wel vesten met lange mouwen gezien. En niet alleen in het grijs of paars maar ook in bruin, groen, blauw, groenblauw.

Succes ermee.
klopt, ik ben vandaag ook alle winkels afgeweest

deze koukleun wilde ook een een lekkere trui of mooi vest

of het zijn van die dunne zomerstofshirtjes, of vestjes die als een cape om je heen vallen

maakt je ook een stuk voller vind ik

uiteindelijk geslaagd voor een mooi vest, met een soort noors patroon, maar die kostte wel een flinke duit, en dan heb je er pas een!
hihi dat stukje over van ellende zelfs de M & S inlopen, laat ik daar vandaag nou net n superfijn vest hebben gevonden, MET mouwen! :D
Haha, mijn moeder van 65 zei vanmiddag tegen mij: "waar zijn de mouwen dit jaar?"
Ook bij de scapinjo niet geslaagd...
Lijkt wel of ze dit topic gelezen hebben.

Bij deze site is het mogelijk om op mouwlengte te selecteren:

Klik hier
Dat van die mouwen is me niet opgevallen.

Maar waar ik van baal is van die eeuwigdurende tuniekjesmode.

álles is wijd wat nu in de winkel hangt. En dat vind ik alleen leuk staan bij een kleine, ranke vrouw, jonger dan 25.

Iets ouder, iets voller of langer en het is net of je een babydoll aanhebt.

Ik wil getailleerde kleding !
Die truien zijn irri idd. Maar ook het algehele modebeeld; ik snapputniet!

Zaterdag met vers salaris de stad in en niets kunnen vinden!!!

Tuniekjes (echt zo charming als je grote borsten hebt...not!), korte mouwen, alles te wijd of te strak, te kort of te lang. Geen cent uitgegeven... wel lekker voordelig.
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Inderdaad vreeeeeselijk irritant... gisteren eindelijk weer eens naar de stad geweest met het plan om een hoop nieuwe dingen te kopen.

Heel veel leuke truien gezien, maar allemaal zonder mouwen!

Uiteindelijk bij Promiss wel geslaag, wat dunnere truien, maar in elk geval met mouwen... sjongejonge zeg, echt irritatie. En ik heb ongeveer 30 keer aan dit topic gedacht gisteren
Hallo Allemaal, Ik ben onlangs geslaagd voor 3 jurken met lange mouwen bij The Sting.Creme, bruin en tja toch grijs.
Upperdepup voor Engel 3
Wat een feest van herkenning hier! Ik moet tot mijn schaamte bekennen, dat ik van ellende ook maar aan de korte mouwen ben gegaan, dan maar een longsleeve eronder. Ik had geen enkele fatsoenlijke trui meer, dus ik moest wel.

Maar waar ik me het meest aan stoor: die CAPE achtige prullen, al dan niet met capuchon.

Het flatteert zelfs de modellen niet, laat staan iemand met mijn kleine postuur.

Verschrikkelijk.
En nog iets; het is volgens mij tegenwoordig de bedoeling dat je je mouwen zelf moet kopen.

Dat zijn dan de 'bolero's'.

En dat staat me ook al niet.
Ik heb laatst nog maar weer eens een trui gekocht op de mannenafdeling. Kennelijk mogen alleen mannen tegenwoordig normale truien met normale mouwen dragen.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven