Mode & Beauty alle pijlers

Waar zijn de mouwen????!

23-10-2009 15:15 187 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even ergernis spuien!!!!!

Net ga ik de stad in om eens wat warmere kleding te kopen, want longsleeves volstaan niet echt meer.

Maar overal waar ik kijk zie ik vesten, truien en Hesjes met korte mouwen!! In de meest saaie kleuren en uitvoeringen, ik bedoel, ik hoef geen kabeltrui want ik ben nog geen 80.

nu snap ik wel dat je daar een t-shirt onder kan doen, maar dat wil ik niet! ik wil gewoon dikke lange mouwen!

Wat dan wel met lange mouwen is is maatje tent, en die heb ik niet.

ik heb gewoon maat 40/l omdat ik lang ben, en een buikje heb ik ook dus ik hoef ook die rare strakke truitjes niet.

Ben ik nou de enige die totaal niet kan slagen voor leuke kleding?

Ik heb maar een saai vestje van Vero Moda gekocht, donkergrijs, met een blauw/groene longsleeve er onder, en bij de c&a een wat langer truitje in het groen/blauw.

Echt ik ben er zo chagerijnig van, ik loop al jaren te dubben met kleding. Eerst had ik er geen geld voor en liep ik altijd in goedkope zooi van de wibra en zeeman, en nu heb ik wat meer geld en kan ik NIETS leuks vinden!

Op schaal van 0 tot wereld leed valt dit wel mee, maar op schaal van 0 tot PMS is dit gewoon

zo. dat ben ik kwijt.

gelijk of niet?

Totaal aantal stemmen: 124

je hebt gelijk. (80%)
je zeurt (20%)
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Ik kwam er een jaar geleden achter toen ik eens iets anders wilde dan een degelijke fleece trui (met model). Dit jaar maar gelijk in het begin van het seizoen iets gekocht wat nog de ouderwetse lay out van een trui had.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Is zelf een trui breien een optie? Schijnt weer helemaal hip te zijn. (misschien als alternatief voor de rare mode)
quote:Antikleia schreef op 30 januari 2010 @ 20:54:

Is zelf een trui breien een optie? Schijnt weer helemaal hip te zijn. (misschien als alternatief voor de rare mode)

Ooit gedaan, in een ver grijs verleden, een trui gebreid. Daar heb ik 9 maanden over gedaan.... Niet mijn hobby, breien.

Maar het is nog steeds huilen in de winkels. Ik heb dit topic weer een beetje doorgelezen en de linkjes aangeklikt. Jurken met mouwen zijn niet meer te vinden, alles is nu zomerjurken. Het is nog steeds januari!!! We moeten nog zeker 2 maanden kou lijden...
Ja, omhoog.
En nu heb je mouwen met pofdingen,weet niet hoe het heet en zie daar breed in uit!!!

Uppppppppppp
quote:Doornroosje75 schreef op 26 oktober 2009 @ 20:37:

Die truien zijn irri idd. Maar ook het algehele modebeeld; ik snapputniet!

Zaterdag met vers salaris de stad in en niets kunnen vinden!!!

Tuniekjes (echt zo charming als je grote borsten hebt...not!), korte mouwen, alles te wijd of te strak, te kort of te lang. Geen cent uitgegeven... wel lekker voordelig.

herkenning!!!

De mode is zo veranderd het laatste jaar. Ik snapte er eerst ook geen bal meer van..Ineens is alles wijd en long en oversized van boven met skinny treggings en nauwe pijpen van onder..yuck...zo lelijk jaren '80..

Moet ditmaal echt wennen.. word ik nu oud?
ze zijn er toch wel hoor...goed zoeken denk ik, ik heb een leuk grijs vest gekocht, lange mouw, een zwart vest, getailleerd met witte accenten van sao paulo en een heerlijke trui in wol wit met een grote kraag.... Maar, je hebt wel gelijk, het zijn veel korte mouwen, ik combineer dit maar met jasje en shirtjes, gaat prima eigenlijk.
Gewoon online bestellen bij Neckermann, Heine e.d. daar kun je genoeg truien vinden met lange mouwen. Ook dunnere getailleerde truien.
Het is nog steeds hommeles idd. Ik zoek een gebreide jurk om in weg te kruipen deze winter, hebben ze allemaal korte mouwen en dan echt kort! Ook driekwart mouwen, maar dan heb ik nog steeds koude polsen. Aaaaaaarrrgggghhhhhh.
de mode is VREEMD de laatste tijd
Klopt hoor. Of geen mouwen, of heel korte. Moet zeggen dat ik 't wel leuk vind. Ik heb een ruime collectie longsleeves in allerlei kleuren en bijpassende leggings, dus ik combineer veel. Op m'n werk is 't altijd vrij warm, dus daar hoef ik geen vest/trui aan. Die koop ik dus ook nooit.

Wel van de week een superwarme winterjas gescoord (The Stone), heb je met dit weer wel nodig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven