Mode & Beauty alle pijlers

Waarom ;(

07-09-2017 21:22 164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom komt de mommyjeans weer terug?
Elle1976 schreef:
11-09-2017 13:40
Er zullen niet veel mensen zijn die dit kunnen hebben. En dat je zélf vindt dat het je leuk staat wil natuurlijk niet zeggen dat het zo is...
Nou ja, dit dus. Ik vond vroeger dat een kuif (echt zo'n hele grote) me ontzettend goed stond. Als ik foto's terug zie kan ik alleen maar denken: "arm meisje. Je was zo mooi en maakte jezelf zo lelijk!"
Mejuffrouwmuis schreef:
11-09-2017 13:36
Oeh ja! BH 90210! Ik ben nu bezig met alle seizoenen en het is zo leuk! Alleen de mode is een beetje een tegenvaller, terwijl ik er destijds alles aan deed om net zo "tof" als Brenda gekleed te gaan. (en ik sloeg, hoe gek ook, de plank stevig mis)

Groot wit t-shirt in je broek. :worship:
Ach ja. Wie wilde er nou niet net zo cool uitzien als Madge?
Afbeelding
Afbeelding
Compleet met mommy jeans :yes:
Afbeelding
Madonna! De nostalgie! Ik was destijds enorm fan van haar en wilde ook heel veel armbandjes om! En heel veel make-up! En getoupeerd haar!

Inderdaad: groot wit shirt in je grote wortelbroek proppen. Mijn favoriete winteroutfit was: groot shirt, groot houthakkersoverhemd daarover, nog grotere kabeltrui (uiteraard in een kleur die mij niet stond) daaroverheen. Soms propte ik alles in mijn grote spijkerbroek en zag ik er vooral heel dik uit. En dat terwijl ik een sprietje was! :'(
Het grappige van een trend is dat je achteraf vaak denkt: What was I thinking? :facepalm:
saartje007 schreef:
09-09-2017 09:11
Vanaf een bepaald gewicht gaat het niet meer, maar bij maat 36 tot 42 heb je in mijn ogen gelijk
Boven een bepaald gewicht mag je eigenlijk niks aan, schijnt.
Ik zie er nergens nog 'slank' in uit dus draag ik gewoon wat ik leuk vind.

En ik vind dit weleens weer wat anders dan die eeuwige skinny (die jaren geleden ook niet mocht bij dikte, maar nu ineens verplicht is)

Best leuk toch?

Afbeelding
Mejuffrouwmuis schreef:
11-09-2017 13:50
Madonna! De nostalgie! Ik was destijds enorm fan van haar en wilde ook heel veel armbandjes om! En heel veel make-up! En getoupeerd haar!

Inderdaad: groot wit shirt in je grote wortelbroek proppen. Mijn favoriete winteroutfit was: groot shirt, groot houthakkersoverhemd daarover, nog grotere kabeltrui (uiteraard in een kleur die mij niet stond) daaroverheen. Soms propte ik alles in mijn grote spijkerbroek en zag ik er vooral heel dik uit. En dat terwijl ik een sprietje was! :'(
....en om de getoupeerde look te behouden na een eind fietsen.....vloeibare zeep in de getoupeerde pony. Vooral niet in de regen gaan staan. :sarcastic:
anoniem_64387 wijzigde dit bericht op 11-09-2017 13:55
0.28% gewijzigd
Het-groepje schreef:
11-09-2017 13:54

En ik vind dit weleens weer wat anders dan die eeuwige skinny (die jaren geleden ook niet mocht bij dikte, maar nu ineens verplicht is)

Best leuk toch?

Afbeelding
Ja!!! Gewoon doen!
Toen bestond youtube nog niet en moest je wachten tot dat de nieuwe clip van Mudunnaaah op Countdown kwam(met Adam Curry).
1x in de week de top 40. Klaarzitten met je cassetterecorder om je favo nummer op te nemen (handig voor op je walkman). Gingen de dj's er potjandorie altijd doorheen praten. Grrrrr.

Oeh, de nostalgie.
Het-groepje schreef:
11-09-2017 13:54

Best leuk toch?

Afbeelding
Op deze manier wel ja. Dus met dit figuur, dit model jeans en deze combinatie.
di-da-dubbel.
anoniem_257351 wijzigde dit bericht op 11-09-2017 14:04
97.75% gewijzigd
2Italy2 schreef:
11-09-2017 13:58
Toen bestond youtube nog niet en moest je wachten tot dat de nieuwe clip van Mudunnaaah op Countdown kwam(met Adam Curry).
1x in de week de top 40. Klaarzitten met je cassetterecorder om je favo nummer op te nemen (handig voor op je walkman). Gingen de dj's er potjandorie altijd doorheen praten. Grrrrr.

Oeh, de nostalgie.
Ik grossierde in bandjes met halve liedjes. Hoorde ik een leuk nummer, dan drukte ik direct op "record" en het kon me weinig schelen waar dat precies was. :)
Mejuffrouwmuis schreef:
11-09-2017 14:01
Het-Groepje, you go girlfriend! :)

Een vriendin van mij is ook flink wat zwaarder dan maat 42 en ziet er altijd waanzinnig goed uit. Ze weet wat haar staat en wat haar pluspunten zijn. En die pluspunten benadrukt ze! Zo heeft ze prachtige benen die ze graag laat zien, zodat haar buik minder opvalt. Daarbij heeft ze de mooiste mond en lach van iedereen die ik ken en zij zorgt er wel voor dat je haar mond ziet. (ze is dan ook een van weinigen die er mee wegkomt om op het schoolplein met knalrood gestifte lippen te staan.)

Zwaarder dan wat gemiddeld is hoeft niet te beteken dat je maar een aardappelzak aan moet. Mijn vriendin draagt getailleerde jurken (met decollete!), altijd hakken (vanwege de goede benen) en heeft een mooi gezicht en lang, dik, krullend bruin haar. Goed, haar buik is best groot, maar die zie je amper door alles wat wel heel mooi is aan haar.
Mejuffrouwmuis schreef:
11-09-2017 14:01
Het-Groepje, you go girlfriend! :)

Een vriendin van mij is ook flink wat zwaarder dan maat 42 en ziet er altijd waanzinnig goed uit. Ze weet wat haar staan en wat haar pluspunten zijn. En die pluspunten benadrukt ze! Zo heeft ze prachtige benen die ze graag laat zien, zodat haar buik minder opvalt. Daarbij heeft ze de mooiste mond en lach van iedereen die ik ken en zij zorgt er wel voor dat je haar mond ziet. (ze is dan ook een van weinigen die er mee wegkomt om op het schoolplein met knalrood gestifte lippen te staan.)

Zwaarder dan wat gemiddeld is hoeft niet te beteken dat je maar een aardappelzak aan moet. Mijn vriendin draagt getailleerde jurken (met decollete!), altijd hakken (vanwege de goede benen) en heeft een mooi gezicht en lang, dik, krullend bruin haar. Goed, haar buik is best groot, maar die zie je amper door alles wat wel heel mooi is aan haar.
Mee eens! Maar iemand die dik is komt niet overal mee weg. Net als iemand die dun is. Je moet gewoon kijken wat bij je figuur past.
Bobby-Pin schreef:
07-09-2017 21:51
Mommy jeans :(

Afbeelding
:O
Komt dat echt terug??
@Dolfje, vergissing, dat zijn bandplooibroeken :D
Dolfje, enig toch? Iedereen ziet eruit alsof ze vier maanden zwanger zijn! :)
Elle1976 schreef:
11-09-2017 14:04
Mee eens! Maar iemand die dik is komt niet overal mee weg. Net als iemand die dun is. Je moet gewoon kijken wat bij je figuur past.
Dat klopt!
Ik sta altijd te zwijmelen bij van die wijde gestreepte broeken die je veel ziet, maar kan bij mij echt niet
Mijn hele magere en kleine kennisje geprobeerd aan te smeren, maar die verzuchtte: Nee, dan zie ik eruit als een zielig weeskind, heel armoedig en ik lijk wel 8.
Zag het inderdaad ineens helemaal voor me.
Madonna droeg coole jeans van Levi's, was toen mode met een bodystocking erop/onder.
Die spijkerbroek leek op deze van het plaatje ( dit is de tweede keer dat ik een plaatje van Bananarama plak terwijl ik er niets mee heb :) )

Afbeelding

Als die spijkerbroek terug komt ben ik blij.
Bobby, op die rechter of juist de middelste? De rechter vind ik niet zo mooi met dat te grote kruis. (alhoewel ik Bananarama vroeger wel het toppunt van hip vond)
Bobby-Pin schreef:
11-09-2017 14:23
@Dolfje, vergissing, dat zijn bandplooibroeken :D
Mijn schoonmoeder van 74 draagt zulke broeken. Zelfgemaakt ook nog eens. Volgens mij een patroon uit het jaar kruik..
Mejuffrouwmuis schreef:
11-09-2017 14:37
Bobby, op die rechter of juist de middelste? De rechter vind ik niet zo mooi met dat te grote kruis. (alhoewel ik Bananarama vroeger wel het toppunt van hip vond)
Spijkerbroek, mejuffrouwmuis :D die andere van leer. Dus ja, wel die spijkerbroek met het grote kruis, hahahaha.
Hohoho Bobby! :) Ik had vroeger een witte spijkerbroek! Ik woonde er zelfs in en combineerde het het liefst met mijn zwarte New Kids On The Block t-shirt, gele All Stars en mijn haar in een sneu staartje met een megakuif. Ik vond mezelf dan zo mooi en was van mening dat die witte spijkerbroek me waanzinnig goed stond.

Ik was best sneu.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven