Waarom ;(
maandag 11 september 2017 om 19:41
Ik heb mensen in een onesie auto zien rijden.....ouwewijsneus schreef: ↑11-09-2017 19:39het gaat hier om een huispak met gaten erin
een huispak is voor binnenshuis bedoeld, de naam zegt het al
je gaat toch ook niet buitenlopen in je bikini als je aan het shoppen bent?
jouw leven is een keuze
maandag 11 september 2017 om 19:43
Waarom niet? Ik ga ook gerust in mijn trainingsbroek boodschappen doenouwewijsneus schreef: ↑11-09-2017 19:39het gaat hier om een huispak met gaten erin
maandag 11 september 2017 om 19:49
het is toch om te huilen als je vrouw zich zo zou kledenWestCovina schreef: ↑11-09-2017 19:38Inderdaad, Tina Fey, te melig! Zie hier het clipje: https://www.youtube.com/watch?v=2aVxNH6iN9I
ik ga er echt niet naast lopen
Kleding kopen wij samen en dan gaat het er best wel heftig aan toe soms
maar mijn vrouw is altijd vrouwelijk gekleed en geeft geen geld uit aan dit soort poetsdoeken
maandag 11 september 2017 om 19:52
O bah, jou vrouw mag niet eens dragen wat ze zelf echt leuk vindt.ouwewijsneus schreef: ↑11-09-2017 19:49het is toch om te huilen als je vrouw zich zo zou kleden
ik ga er echt niet naast lopen
Kleding kopen wij samen en dan gaat het er best wel heftig aan toe soms
maar mijn vrouw is altijd vrouwelijk gekleed en geeft geen geld uit aan dit soort poetsdoeken
maandag 11 september 2017 om 19:53
Het heet "Smaak" en over smaak valt niet te twisten. De één gruweld van wat de ander geweldig vind. Maakt het straadbeeld gevarieerd.... En da's ook mooi.ouwewijsneus schreef: ↑11-09-2017 19:39het gaat hier om een huispak met gaten erin
jouw leven is een keuze
maandag 11 september 2017 om 19:56
Waarom gaat het er dan heftig aan toe als jullie kleding voor haar kopen?ouwewijsneus schreef: ↑11-09-2017 19:54absoluut mag ze dat
gelukkig heeft ze een goede smaak wat kleding betreft
maandag 11 september 2017 om 19:59
Wat een vreemde manier om te vragen of wij xxx plus size (je zult de xs niet bedoelen denk ik) voortaan naakt over straat willen.
Want we mogen dus geen kleding meer aan?
Als je blote dikke vrouwen wil zien moet je toch echt wat aardiger doen hoor. Zo lukt dat niet.
maandag 11 september 2017 om 20:00
heb ik niet gezegd, het gaat om kleding voor ons beide
ook mijn vrouw zegt waar het op staat als ik een slechte keuze maak
je leuk kleden doe je toch ook voor je partner
of ben ik nou gek?
die laatste vraag is een inkoppertje, maar wel met een genuanceerd antwoord graag
maandag 11 september 2017 om 20:02
Nou ja zeg, juist fijn dat er merken zijn die nu rekening houden met de minder gangbare maten.
maandag 11 september 2017 om 20:04
Nee je kleed je voor jezelf, zou mijn geen ene bal kunnen schelen wat mijn eventuele partner van mijn kledingkeuze vindt, even min dat het mij interesseert wat mijn eventuele partner aan heeft. Als mijn partner maar leuk is in de omgang.ouwewijsneus schreef: ↑11-09-2017 20:00heb ik niet gezegd, het gaat om kleding voor ons beide
of ben ik nou gek?
die laatste vraag is een inkoppertje, maar wel met een genuanceerd antwoord graag![]()
maandag 11 september 2017 om 20:05
mijn straatbeeld verpest je nooit
hoe meer van deze jeans op straat hoe meer ik mijn eigen vrouw waardeer!
vrouwen die dit kopen zouden meer van zichzelf moeten houden, meer trots op hun uiterlijk moeten zijn, ongeacht welke maat kleding ze hebben.
maandag 11 september 2017 om 20:07
Niet gek. Wel "anders"ouwewijsneus schreef: ↑11-09-2017 20:00heb ik niet gezegd, het gaat om kleding voor ons beide
of ben ik nou gek?
die laatste vraag is een inkoppertje, maar wel met een genuanceerd antwoord graag![]()
Leuk kleden doe je allereerst voor jezelf.
Jij noemt de kleedstijl van jouw vrouw "vrouwelijk". Je beseft je dat anderen dit misschien zien als truttig, oubollige of hoerig?
jouw leven is een keuze
maandag 11 september 2017 om 20:08
Hoezo? Het leven bestaat uit meer dan alleen het uiterlijkouwewijsneus schreef: ↑11-09-2017 20:05mijn straatbeeld verpest je nooit
hoe meer van deze jeans op straat hoe meer ik mijn eigen vrouw waardeer!
vrouwen die dit kopen zouden meer van zichzelf moeten houden, meer trots op hun uiterlijk moeten zijn, ongeacht welke maat kleding ze hebben.
maandag 11 september 2017 om 20:10
Wat een onzin, ik heb wel een relatie gehad dus kan wel mee praten over dit onderwerp. En nee ik zal me echt nooooit aanpassen aan de smaak van mijn partner
anoniem_340621 wijzigde dit bericht op 11-09-2017 20:11
1.15% gewijzigd
maandag 11 september 2017 om 20:10
mijn woordkeuze was in deze niet optimaal
maar ik kan er geen ander woord voor vinden
als mijn vrouw een jeans draagt sluit deze netjes aan bij haar lichaamsvormen
ik hoop dat dit duidelijker is
maandag 11 september 2017 om 20:12
Oh, met een patchwork gilletWestCovina schreef: ↑11-09-2017 19:38Inderdaad, Tina Fey, te melig! Zie hier het clipje: https://www.youtube.com/watch?v=2aVxNH6iN9I
maandag 11 september 2017 om 20:12
Het zou beter zijn als dat in ranges van 42 tot en met 56 of zelfs 64 gaat. Een extra X voor een L zetten zegt namelijk niet zo veel. Juist als je forser bent is een gorde pasvorm belangrijk. Te klein is niet mooi maar te groot is bij een fors postuur misschien nog wel erger!
Geldt overigens voor de XXS ook hoor!
jouw leven is een keuze
maandag 11 september 2017 om 20:14
ouwewijsneus schreef: ↑11-09-2017 20:10mijn woordkeuze was in deze niet optimaal
maar ik kan er geen ander woord voor vinden
als mijn vrouw een jeans draagt sluit deze netjes aan bij haar lichaamsvormen![]()
![]()
ik hoop dat dit duidelijker is
En als dat netjes aan sluit bij maat 56 zullen er een heleboel mensen er een heleboel van vinden....
jouw leven is een keuze
maandag 11 september 2017 om 20:15
Mijn man vindt het juist fantastisch (alleen soms minder leuk voor de portemonnee) dat ik steeds nieuwe dingen probeer.ouwewijsneus schreef: ↑11-09-2017 20:00heb ik niet gezegd, het gaat om kleding voor ons beide
of ben ik nou gek?
Dingen waar hij nooit op zou komen en op het eerste gezicht af zou keuren.
Andersom verrast hij mij ook weleens. Dat vind ik juist leuk aan mode, ik hou van afwisseling en vind het leuk om verrast te worden.
En ik wil er niet alleen altijd 'mooi' uitzien. Dan zou ik gewoon tig jurken in een bepaald model kunnen kopen, altijd goed.
Maar wil ook weleens stoer, of een beetje gek eruit zien.
maandag 11 september 2017 om 20:17
Ik meen dat Tiffany maar ook Liza Standsfield hier in op traden. Madonna ook.
En kijk eens naar de ouwe "do they Know its christmas time" video.....
2east wijzigde dit bericht op 11-09-2017 20:18
0.75% gewijzigd
jouw leven is een keuze