Mode & Beauty alle pijlers

Waarom ;(

07-09-2017 21:22 164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom komt de mommyjeans weer terug?
Sereia schreef:
09-09-2017 13:15
Ik vind een wijdere broek op zich niet zo lelijk maar je benen lijken zoveel dikker door deze broek. Zo grof allemaal.
Om over je billen maar niet te spreken, rare brede en/of platte pannekoekbillen krijg je er erdoor. Het doet echt niets voor je figuur.
Keep on, keep keepin' on....
Het-groepje schreef:
09-09-2017 07:58
Ik ben best dik en oud maar de mommyjeans staat mij toch echt het best met iets korts erop. Anders heb je dat silhouet niet.
Bedoelde dat ik die bovenkant eigenlijk niemand mooi vindt staan. Sorry...
Maar zo lang jij de jeans maar met plezier draagt toch? ;)
Bobby-Pin schreef:
07-09-2017 21:51
Mommy jeans :(

Afbeelding
Dat zijn toch gewoon bandplooibroeken? Al eeuwen niet gezien.
Als ik googel op plaatjes van mommy jeans dan kom ik hoogwaterbroeken tegen.

Ik heb altijd broeken met een hoge taille, die snijden niet in mijn spek. En iets er overheen, geen shirt bij de broek in. Ik geloof dat het de nieuwste mode is om je shirt alleen aan de voorkant in je broek te proppen, dat doen collega's momenteel. Noodkijk, maar dat vinden ze misschien ook wel van mij.
:)

Laat iedereen aantreken wat hij/zij/het leuk vindt. Staat het jou niet aan, dan kijk je lekker de andere kant op.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Tea_bee schreef:
09-09-2017 14:13
Om over je billen maar niet te spreken, rare brede en/of platte pannekoekbillen krijg je er erdoor. Het doet echt niets voor je figuur.
Hollandse vrouwen hebben nu eenmaal pannenkoekbillen. Helaas. Ik vind die pronte Zuid-Amerikaanse kokosnootbillen prachtig. Kan ik alleen maar van dromen.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Ik vind het eigenlijk wel mooi (de foto's die ik tegenkom op google dan). Ik heb flinke billen met een normaal postuur en zit tegen de 1.80 cm aan. Heupbroeken zakken bij mij af, mijn billen lijken de weg van de minste weerstand te zoeken. Dus doe mij maar taillebroeken, ben niet bang dat het bij mij vormloos is :hihi:
jules schreef:
09-09-2017 11:46
Wat ik overigens nog veel erger vind: vrouwen met een muffin-top! Dan liever de high Waist zou ik zeggen. Je hebt ook high Waist skinny jeans, die zijn helemaal ideaal: geen muffin-top, wel strak.
+1

Ik heb een buikje maar wel een goeie taille en benen en ik :heart: high waist skinny jeans.
Die vormt een soort korset, dus geen vetrollen boven de tailleband, geen bouwvakkersdecolleté en ik vind 'm wel erg vrouwelijk :cheer2:
Je hoeft het toch niet te dragen als je het lelijk vindt? Dat het mode is, betekent nog niet dat je het aan MOET.
Bestaan er dan ook daddyjeans?
Zo zijn de broekjes al heel wat flatteuzer.
Afbeelding
anoniem_64387 wijzigde dit bericht op 11-09-2017 13:25
1.13% gewijzigd
Vooral de achterste met die hangtit. :hyper:
Dus...
https://www.buzzfeed.com/kristinchirico ... yrmprNLwNe
En langs de achter kant zien ze eruit alsof ze een gigantische maar platte kont hebben :hihi:
Dit soort broeken staan maar een handjevol mensen, vooral jonge slanke meiden die het goed weten te combineren. Bij maat 38 en een simpele trui zien de meeste er al uit als een moeke met een kont van een vierkante meter maar er zullen vast uitzonderingen bestaan. Ik sla maar over, ik ben wel slank maar als ik een crop top aantrek op deze leeftijd geven mijn kinderen zichzelf op ter adoptie denk ik.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Goed excuus om rokken te dragen ;-)
Ik vond de wortelbroek al niet mooi toen hij in was en nu ze 'm hebben omgedoopt tot "mommy-jeans" vind ik hem nog steeds niet mooi.

Hoe je het ook wendt of keert: mij staat het niet. Mijn bovenlijf wordt er heel kort door en mijn bevallige bips oogt dan gigantisch. (ben 1,65 en heb maat 36. Wel heb ik kinderen, waardoor mijn vet ietwat anders is verdeeld dan ik wenselijk vind)
Erizon schreef:
11-09-2017 13:24
Goed excuus om rokken te dragen ;-)
Die draag ik inderdaad graag! En pantalons! Sinds ik 39+ ben vind ik spijkerbroeken niet meer zo leuk staan bij mezelf, terwijl ik er als tiener en twintiger in woonde.
Afbeelding
Niks platterigs toch?
Afbeelding
Aaaäh. Lief.
Afbeelding
Zo'n broek stevig in de bilnaad kan ik niet mooi vinden. Hoe hip hij ook is! (maar ik ben dan ook niet hip. Zelfs niet een klein beetje)
Afbeelding
Mejuffrouwmuis schreef:
11-09-2017 13:31
Zo'n broek stevig in de bilnaad kan ik niet mooi vinden. Hoe hip hij ook is! (maar ik ben dan ook niet hip. Zelfs niet een klein beetje)
Nah, menig puber hart gaat sneller kloppen ;-))
2Italy2, Tommy op Mommy !

Ik las laatst nog iets ergers : de bandplooibroek komt terug. Nou, niet op mijn lichaam.
Mommy/wortelbroeken staan inderdaad alleen als je langere benen hebt, en een beetje slank bent. En dan bedoel ik onder maat 42. De 'oude' maat 42, wel te verstaan. Zit ik helaas nu niet meer.
zazamaenade wijzigde dit bericht op 11-09-2017 13:38
6.23% gewijzigd
nounou
Oeh ja! BH 90210! Ik ben nu bezig met alle seizoenen en het is zo leuk! Alleen de mode is een beetje een tegenvaller, terwijl ik er destijds alles aan deed om net zo "tof" als Brenda gekleed te gaan. (en ik sloeg, hoe gek ook, de plank stevig mis)
Er zullen niet veel mensen zijn die dit kunnen hebben. En dat je zélf vindt dat het je leuk staat wil natuurlijk niet zeggen dat het zo is...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven