Waarom ;(
zaterdag 9 september 2017 om 14:13
Om over je billen maar niet te spreken, rare brede en/of platte pannekoekbillen krijg je er erdoor. Het doet echt niets voor je figuur.
Keep on, keep keepin' on....
zaterdag 9 september 2017 om 16:11
Bedoelde dat ik die bovenkant eigenlijk niemand mooi vindt staan. Sorry...Het-groepje schreef: ↑09-09-2017 07:58Ik ben best dik en oud maar de mommyjeans staat mij toch echt het best met iets korts erop. Anders heb je dat silhouet niet.
Maar zo lang jij de jeans maar met plezier draagt toch?
maandag 11 september 2017 om 01:42
Dat zijn toch gewoon bandplooibroeken? Al eeuwen niet gezien.
Als ik googel op plaatjes van mommy jeans dan kom ik hoogwaterbroeken tegen.
Ik heb altijd broeken met een hoge taille, die snijden niet in mijn spek. En iets er overheen, geen shirt bij de broek in. Ik geloof dat het de nieuwste mode is om je shirt alleen aan de voorkant in je broek te proppen, dat doen collega's momenteel. Noodkijk, maar dat vinden ze misschien ook wel van mij.
Laat iedereen aantreken wat hij/zij/het leuk vindt. Staat het jou niet aan, dan kijk je lekker de andere kant op.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
maandag 11 september 2017 om 01:49
Hollandse vrouwen hebben nu eenmaal pannenkoekbillen. Helaas. Ik vind die pronte Zuid-Amerikaanse kokosnootbillen prachtig. Kan ik alleen maar van dromen.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
maandag 11 september 2017 om 02:36
Ik vind het eigenlijk wel mooi (de foto's die ik tegenkom op google dan). Ik heb flinke billen met een normaal postuur en zit tegen de 1.80 cm aan. Heupbroeken zakken bij mij af, mijn billen lijken de weg van de minste weerstand te zoeken. Dus doe mij maar taillebroeken, ben niet bang dat het bij mij vormloos is
maandag 11 september 2017 om 10:00
+1
Ik heb een buikje maar wel een goeie taille en benen en ik
Die vormt een soort korset, dus geen vetrollen boven de tailleband, geen bouwvakkersdecolleté en ik vind 'm wel erg vrouwelijk
maandag 11 september 2017 om 13:24
Dit soort broeken staan maar een handjevol mensen, vooral jonge slanke meiden die het goed weten te combineren. Bij maat 38 en een simpele trui zien de meeste er al uit als een moeke met een kont van een vierkante meter maar er zullen vast uitzonderingen bestaan. Ik sla maar over, ik ben wel slank maar als ik een crop top aantrek op deze leeftijd geven mijn kinderen zichzelf op ter adoptie denk ik.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
maandag 11 september 2017 om 13:25
Ik vond de wortelbroek al niet mooi toen hij in was en nu ze 'm hebben omgedoopt tot "mommy-jeans" vind ik hem nog steeds niet mooi.
Hoe je het ook wendt of keert: mij staat het niet. Mijn bovenlijf wordt er heel kort door en mijn bevallige bips oogt dan gigantisch. (ben 1,65 en heb maat 36. Wel heb ik kinderen, waardoor mijn vet ietwat anders is verdeeld dan ik wenselijk vind)
Hoe je het ook wendt of keert: mij staat het niet. Mijn bovenlijf wordt er heel kort door en mijn bevallige bips oogt dan gigantisch. (ben 1,65 en heb maat 36. Wel heb ik kinderen, waardoor mijn vet ietwat anders is verdeeld dan ik wenselijk vind)
maandag 11 september 2017 om 13:33
Nah, menig puber hart gaat sneller kloppenMejuffrouwmuis schreef: ↑11-09-2017 13:31Zo'n broek stevig in de bilnaad kan ik niet mooi vinden. Hoe hip hij ook is! (maar ik ben dan ook niet hip. Zelfs niet een klein beetje)
maandag 11 september 2017 om 13:35
2Italy2, Tommy op Mommy !
Ik las laatst nog iets ergers : de bandplooibroek komt terug. Nou, niet op mijn lichaam.
Mommy/wortelbroeken staan inderdaad alleen als je langere benen hebt, en een beetje slank bent. En dan bedoel ik onder maat 42. De 'oude' maat 42, wel te verstaan. Zit ik helaas nu niet meer.
Ik las laatst nog iets ergers : de bandplooibroek komt terug. Nou, niet op mijn lichaam.
Mommy/wortelbroeken staan inderdaad alleen als je langere benen hebt, en een beetje slank bent. En dan bedoel ik onder maat 42. De 'oude' maat 42, wel te verstaan. Zit ik helaas nu niet meer.
zazamaenade wijzigde dit bericht op 11-09-2017 13:38
6.23% gewijzigd
nounou