Warme, soepele handschoenen
dinsdag 1 december 2015 om 13:34
De titel zegt het al, ik ben op zoek naar warme handschoenen die ook nog eens een beetje soepel moeten zijn. Ik hoef er geen geld mee uit mijn portemonnee te kunnen halen, maar wel een beetje mijn vingers kunnen bewegen. Ik heb nu heel goedkope, nep-wollen handschoenen, maar die zitten vreselijk. Maar wat wel goed is, weet ik dus niet. Echt wol, of fleece of gevoerde, dunne leren handschoenen? Iemand een idee??
dinsdag 1 december 2015 om 13:36
dinsdag 1 december 2015 om 13:36
dinsdag 1 december 2015 om 13:45
Ik heb hele fijne leren handschoenen van Laimbock (verkrijgbaar bij V&D, Bijenkorf). Heb ook een paar van H&M (deze: http://www.hm.com/nl/product/48563?article=48563-B) en die zijn a) goedkoper en b) net zo goed.
Edit: bij echte keiharde vrieskou voldoen ze trouwens niet, want dan worden je vingers alsnog koud. Maar voor de 'gewone' kou buiten, bijvoorbeeld zoals het nu 's morgens vroeg is, voldoen ze prima. Kan er mijn fiets mee op slot zetten, portemonnee uit mijn tas vissen, enz.
Edit: bij echte keiharde vrieskou voldoen ze trouwens niet, want dan worden je vingers alsnog koud. Maar voor de 'gewone' kou buiten, bijvoorbeeld zoals het nu 's morgens vroeg is, voldoen ze prima. Kan er mijn fiets mee op slot zetten, portemonnee uit mijn tas vissen, enz.
woensdag 2 december 2015 om 09:27
Ik gebruik de dunne handschoenen ook alleen bij niet al te koud weer. Als het echt heel koud is, heb ik nog dikkere ski handschoenen. Het nadeel vind ik dat niets kan doen met die dikke handschoenen aan, zoals mijn fiets op slot zetten, autorijden of sleutels in in een slot steken.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin