Mode & Beauty alle pijlers

Warme winterjas!!

17-08-2013 11:05 24 berichten
Ik ben op zoek maar een hele warme jas. (Zoiets als parajumper en moscow) alleen dan betaalbaar 500 e voor een jas vind ik nog al wat. Waar kan ik goede warme jas vinden. Is voor op de brommer straks.

Heb al gegoogled maar kan daar niet echt is vinden.

Alvast bedankt
Alle reacties Link kopieren
Ik zou voor een waterdicht motorjack gaan. Dus bij een motorzaak gaan kijken, ze hebben ze in allerlei soorten en prijzen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik heb vorig jaar een met dons gevoerde jas van Esprit gekocht. Was rond de ¤ 170,- . Heb 'm aangehad bij min 10 op de fiets en heerlijk warm.
Marktplaats, Canada goose....
Geen Canada goose kopen, ze gebruiken daar bont van coyotes die met vallen aan hun poot zijn gevangen en een vreselijke lange doodstrijd hebben gehad.

Kijk eerst op bont voor dieren voordat je een jas aanschaft!
Fjällräven! De donsjassen zijn erg lekker warm (-10 moet prima kunnen) en ik heb geen idee over de prijs maar gok 250 euro ofzo
quote:maclover schreef op 17 augustus 2013 @ 11:17:

Geen Canada goose kopen, ze gebruiken daar bont van coyotes die met vallen aan hun poot zijn gevangen en een vreselijke lange doodstrijd hebben gehad.

Kijk eerst op bont voor dieren voordat je een jas aanschaft!

+1

Goedzo Maclover!
Als je 500e teveel vindt dan wacht je toch tot de opruiming? Het is nu midden in de zomer....
Ik heb vorig jaar bij de Bever sport een jas gekocht, vrij prijzig, maar beste aankoop ooit. Ik kocht altijd jassen van rond de 150 euro en had het altijd koud. Met mijn nieuwe jas heb ik het geen moment koud gehad (of ik moest bv mijn handschoenen zijn vergeten, dan had ik koude handen, maar verder niet)

En ik dacht altijd dat de Bever alleen maar saaie outdoorjassen had, dat klopt niet.
quote:maclover schreef op zaterdag 17 augustus 2013 11:17 Geen Canada goose kopen, ze gebruiken daar bont van coyotes die met vallen aan hun poot zijn gevangen en een vreselijke lange doodstrijd hebben gehad.

Kijk eerst op bont voor dieren voordat je een jas aanschaft! Goed dat je dit benoemt, helemaal mee eens. Moet wel zeggen dat ik begrepen dat dons vaak van levend geplukte ganzen is.
Marktplaats...

Kijk eerst op bont voor dieren voordat je een jas aanschaft!Inderdaad!!! Niet klakkeloos als een dom wicht zo maar een jas kopen!
@ Noah88, dat van die veren klopt inderdaad, ook heel zielig.

Succes met je zoektocht naar een warme jas (zonder dierenleed).
Kopen jullie wel eens bij primark?
quote:spectral schreef op zaterdag 17 augustus 2013 14:53 Kopen jullie wel eens bij primark?Ik koop wel regelmatig bij de primark maar vind de jassen net zoals bij de h&m niet warm meer voor het voor en najaar
Jack Wolfskin

180 euro

Extra lange fleece manchetten
“Don’t look back – you’re not going that way.”

Kijk eerst op bont voor dieren voordat je een jas aanschaft!ik wil sowieso geen bont. dus ben al blij met de andere opties... ga eens neuzen.. thanks
Ik heb vorig jaar een jas van Vaude gekocht. Echt superwarm maar toch ademend. De verkoper gooide er een glas water overheen en het gleed er gewoon vanaf. Ik zal eens kijken voor een linkje.
http://www.ronaldadventureshop.nl/contents/nl/d201.html

Hier hebben ze een heleboel jassen van Vaude. EVen naar beneden scrollen.

Deze is wel mooi: http://www.ronaldadventureshop.nl/conte ... p3763.html
Of deze: http://www.ronaldadventureshop.nl/conte ... p3701.html
Ik heb een lekker warme jas van Wellensteyn, ben een kou kleum maar hiermee is het uit te houden
quote:bubbelwijn schreef op 17 augustus 2013 @ 23:11:

http://www.ronaldadventureshop.nl/contents/nl/d201.html

Hier hebben ze een heleboel jassen van Vaude. EVen naar beneden scrollen.

Deze is wel mooi: http://www.ronaldadventureshop.nl/conte ... 63.htmlDie eerste vind ik idd wel mooi. Van de week een vrije dag en dan eens neuzen.. Super tip..
Dat is de mijne. In het echt gaat de kleur wat meer naar donkerpaars. Maar dat vond ik juist wel mooi, weer eens anders dan zwart en bruin. :-)
Als je in de buurt woont zou je eigenlijk eens langs de winkel moeten gaan, je wordt er nl. ook heel goed geholpen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven