Warmte wimperkruller
donderdag 26 december 2013 om 18:28
Hoi allemaal,
Is er iemand die ervaring heeft met de warmte wimperkruller?
Ze zijn in de stad nergens te koop en de verkoopmevrouw bij de ICI Paris zei dat ze die wel hadden gehad vroeger "maar er vast een reden voor was" dat ze die niet meer verkochten...
Is die reden er ook of is het beter dan zo'n tangetje?
Is er iemand die ervaring heeft met de warmte wimperkruller?
Ze zijn in de stad nergens te koop en de verkoopmevrouw bij de ICI Paris zei dat ze die wel hadden gehad vroeger "maar er vast een reden voor was" dat ze die niet meer verkochten...
Is die reden er ook of is het beter dan zo'n tangetje?
donderdag 26 december 2013 om 19:28
donderdag 26 december 2013 om 19:33
Haha, ik vind 'gewone' wimperkrultangen dus ook eng Laat staan dat er warmte bij komt!
Waar ik dus net wel achter kwam (heb even zitten googelen) dat er ook elektrische wimperkrullers zijn die op een mascara lijken (die blauwe in het filmpje). Dat ziet er al wat geruststellender uit dan dit soort dingen!
Waar ik dus net wel achter kwam (heb even zitten googelen) dat er ook elektrische wimperkrullers zijn die op een mascara lijken (die blauwe in het filmpje). Dat ziet er al wat geruststellender uit dan dit soort dingen!
zondag 29 december 2013 om 21:16
quote:zara1980 schreef op donderdag 26 december 2013 20:23 itsmyempire en kleinebalerina: maar er zit toch zo'n rubber ding in? Smelt dat dan niet?
zomerliefhebber: ik dacht al dat ze niet zo heel warm werden! Als ik wat heb gevonden laat ik het je weten Nee hoor smelt niet, alleen als je hem er te lang bij houd krijg je een klein beetje zwarte rook (overkwam mij 1x)
zomerliefhebber: ik dacht al dat ze niet zo heel warm werden! Als ik wat heb gevonden laat ik het je weten Nee hoor smelt niet, alleen als je hem er te lang bij houd krijg je een klein beetje zwarte rook (overkwam mij 1x)