Mode & Beauty alle pijlers

Warmte wimperkruller

26-12-2013 18:28 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Is er iemand die ervaring heeft met de warmte wimperkruller?

Ze zijn in de stad nergens te koop en de verkoopmevrouw bij de ICI Paris zei dat ze die wel hadden gehad vroeger "maar er vast een reden voor was" dat ze die niet meer verkochten...

Is die reden er ook of is het beter dan zo'n tangetje?
Als het al bestaat lijkt het mij link.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ze bestaan zeker maar ik kan geen plaatjes plakken.

Waarom denk je dat het link is? Door de hitte?
Brr, het lijkt mij maar eng, zo'n heet ding vlakbij je ogen

Ik heb die dingen inderdaad wel eens voorbij zien komen op beautyblogs en youtube videos, misschien daar even kijken welke merken worden gebruikt.
Hahaha lostintranslation! Je wil niet weten hoe vaak ik al velletjes/oogleden in dat tangetje heb gehad. En zo heel warm wordt ie toch niet (hoop ik)?

Ik zal de blogs/YT eens bekijken, thanx!
Heb er ooit een op huishoudbeurs gekocht. Vond het heel fijn en makkelijk. Wimpers krulden er mooi van. Nooit verbrand of wat dan ook. Helaas is de wimperkrultang kapot gegaan. Snel maar weer eens op zoek gaan naar een nieuwe
Pluk de dag!;-)
Ik verwarm mijn wimperkruller altijd een heel klein beetje met aansteker, gewoon 3/4 keer erlangs heen voor 1 oog andere oog idem, bij mij blijft het anderhalve dag in model
Haha, ik vind 'gewone' wimperkrultangen dus ook eng Laat staan dat er warmte bij komt!

Waar ik dus net wel achter kwam (heb even zitten googelen) dat er ook elektrische wimperkrullers zijn die op een mascara lijken (die blauwe in het filmpje). Dat ziet er al wat geruststellender uit dan dit soort dingen!
Wimperkrultang even voor verwarmen met een fhön heb je precies het zelfde effect
itsmyempire en kleinebalerina: maar er zit toch zo'n rubber ding in? Smelt dat dan niet?

zomerliefhebber: ik dacht al dat ze niet zo heel warm werden! Als ik wat heb gevonden laat ik het je weten
lostintranslation: die blauwe ziet er inderdaad wat vriendelijker uit! Bedankt voor het googelen

Nu nog even op zoek naar een winkel die ze heeft!
De blauwe Panasonic net besteld op eBay voor ¤12,-!

lostintranslation: dank voor je tip!

zomerliefhebber: even naar eBay

Dank voor jullie reacties en nog fijne dagen!
Graag gedaan Zara! Jij ook
Ik heb er èèn gehad, werkte niet. Wimperkruller met een föhn werkt het beste.
Welke had je dan? Die wat lijkt op een mascaraborstel of zo'n "knijper"?
Dank je wel dames voor de tip!

Zara voor jou ook fijne dagen!
Pluk de dag!;-)
quote:zara1980 schreef op donderdag 26 december 2013 20:23 itsmyempire en kleinebalerina: maar er zit toch zo'n rubber ding in? Smelt dat dan niet?

zomerliefhebber: ik dacht al dat ze niet zo heel warm werden! Als ik wat heb gevonden laat ik het je weten Nee hoor smelt niet, alleen als je hem er te lang bij houd krijg je een klein beetje zwarte rook (overkwam mij 1x)
Lijkt me niet fijn. Gewone wimperkruller werkt prima toch
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven